سلام
من یه دختر 8 ساله دارم که مدام تمام استخوانهای تنش تیر میکشه. و الان چند وقت هست که قلبش هم تیر میکشه.
نمیدونم چه مشکلی داره واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ستادین دی
باسلام لطف راهنماییم کنیدمقداراستفاده ازشربت ستادین دی،برای کودک 1سال ۳ماه چندسی سی هست؟ باتشکر
- نحوه استفاده از پودر جوانه گندم
باسلام پسرم دوسالشه و وزنش کمه وقدش کوتاه.میخوام ببینم که چطوری به پسرم پودر جوانه گندم بدم.میتونم بصورت خام تو ماست یاشیر بریزم بدم بهش ؟؟؟
- قد دختر چهار ساله
باسلام دختری چهار ساله دارم ک از یکسالگی تا الان قدش ب کندی پیش میره بطوری ک الان ک چهارسالشه قدش ۹۰سانت هست وقد تولدش ۴۷سانت بود واینک دستها و پاهاش هم خیلی کوچولو مونده پدرش در بچگی خیلی ریز بوده دکتر بردمش و آزمایشاتکلی ازش گرفتن مشکلی نداشت خیلی نگرانم قد من ۱۵۹و پدرش۱۷۰ ودقعا دیگ کلافه شدم بنظرتون دیگ کی رشد میکنه
- مدت زمان مصرف شربت زینک سولفات
سلام وقتتون بخیر شربت زینک سولفات اگر به صورت دائمی مصرف بشه ایا عوارضی دارد ؟
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
سلام بجای آزیترومایسین چه دارویی میتونم استفاده کنم دخترم بامصرف این دارو پوست صورتش خشک وقرمزشده بدنش هم مثل لکه های قرمز میشه سه دوزدادم تا الان
- یبوست کودک
سللم دکتر پسر دو سال و ده ماهه ای دارم که کمبود وزن داره الان یکساله که بین ۱۱ کیلو و ۱۲ درجا میزنه .یبوست شدید داره طوریکه هر سه یا چهارروز اجابت مزاج داره حتی با مصرف داروهایی مثل شربت ثناگل و انجیر و مواد غذایی مفید یبوست.اوایل روزی یه بار یا دوروز یه بار میرفت اما الان بیشتر شده و خیلی هم لاغره بنظرتون باید چیکار کنم؟به دکترهای زیادی بردم ولی همشون شربت دادن که روزی ۸ میل هم فایده ای نمیکنه
- واکسن ۱سالگی
دخترم آلرژی به لبنیات و تخم مرغ داره آیا زدن واکسن ۱سالگی براش مانعی ندارع در ضمن ۲۰روز هم از درگیری کروناش میگذره
- زیاد دادن قطره اد به جای ۳ قطره ۲۵ تا دادم
به جای ۳ قطره ۲۵ قطره دادم ۶ ماهه اس
- "سلام ،ینفر به اسم مهسا سوالی رو مطرح کرد که مشکلش دقیقا مثل مشکل پسر من بوده،یعنی خمیازه های زیاد و پشت سرهم هر ۱۰ثانیه،چطور میتونم باهاشون تماس بگیرم؟یا چطور میتونم باهاشون ارتباط بگیرم؟ممنونم. 09163717429"
"سلام ،ینفر به اسم مهسا سوالی رو مطرح کرد که مشکلش دقیقا مثل مشکل پسر من بوده،یعنی خمیازه های زیاد و پشت سرهم هر ۱۰ثانیه،چطور میتونم باهاشون تماس بگیرم؟یا چطور میتونم باهاشون ارتباط بگیرم؟ممنونم. 09163717429"
- تب
سلام. کودک دختر پنج ماهه. باوزن هشت کیلو تب سی ونه درجه را می توان شیاف دیکلوفناک گذاشت؟ در صورت بله با چه دوزی؟
- اندازه فاویسم
با سلام و ممنون از لطف شما پسر من فاویسم داره ازمایش یه سالگی هم دادم واسش مقدارش رو ۱.۷ نوشتن این یعنی شدید یا خفیف؟چقدر امکان داره برطرف بشه ؟
- سرفه خلط دار
سلام دخترم بعداز خوردن آزیترومایسین هنوز هم سرفه های با خلط سفید و خیلی کم حالت تنگی نفس هنگام سرفه دارد کلاس چهارم است.چه دارویی صلاح میدانید ؟
- زردی کف پاکودک سه ساله
سلام دکتردخترم سه سال سه ماهه زردشدن کف پا دستش من نگران کرده لطفامن راهنمایی کنیدچیکارکنم چی بایدبهش بدم خوب سه آزمایش داره ایا؟
- تفسیرآزمایش
WBC 3.7 Gran# 1.5 Lymph% 49.7 Gran% 41.8 HCT 35.4 PDW 17.1
- گرفتگی صدا نوزاد بدون علائم سرما خوردگی
پسرم صداش گرفته صداش در نمیاد .مثل جیغ میمونه .علائم دیگه ایی نداره .۲ روز پیش بردم دکتر سینه رو گوش داد گفت موردی نداره خوبه اما امروز بدتر شده .فاویسم داره چه دارویی استفاده کنم خوب بشه
- سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهشه میتونم شربت پدیزان بهش بدم روش نوشته زیر۶سال درحال حاضردارم بهش نءوتادین دس لوراتادین میدم۱۲ ساعتی ممنونم
سلام آقای دکترخسته نباشی پسرم یکسال و۸ماهه همیشه آنتی بیوتیک میخوره تامیخوره خوبه مشکلی نداره ۳ یا۳روزداروش تموم میشه دوباره آب دماغش میادسرفه میگیره چکارکنم حالااومدم شربت نءو تادین ۱۲ساعتی ۲ونیم سی سی بهش میدم غیرازاون میشه شربت پدیزان هم بهش بدم خداخیرتون بده
- برامدگی سینه کودک
سلام خسته نباشید من یه دختر ۶ ساله دارم که امروز لباسشو عوض میکردم احساس کردم سینش برآمده شده قرمزی اطرافش نیس میخواستم ببینم طبیعیه هر دو سینش به یه شکله وقتی با دست لمس کردم هم سفت نیس از چی میتونه باشه
- سرفه های پی در پی
پسر هشت ساله ،سه سال پیش در بیمارستان بستری شد اما تو این سه سال پی در پی سرما میخوره وخوب می شه آبریزش زیادی داره عفونی هم هست دو بار هم از ریه عکسبرداری شده
- شربت دی سیکلومین
سلام شربت تازه گرفتیم از دارو خانه سرش شکرک زده مشکلی نداره مصرفش برای بچه
- علت بزرگت تر شدن یکی ازسینه ی دخترم
سلام دختر من یه سالو هشت ماهشه دوهفته پیش متوجه شدم یکی از سینهاش از اون یکی بزرگتر شده بردم دکتر غددو سونوگرافی کرد گفت سونوش مشکلی نداره بنظرتون درس میشه علتش چیه خیلی نگرانم؟!

