Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آب بینی
سلام اب بینی دخترم ۱۰روزه میره یکم غلیظ بود چرک خشک کن دادم الان ابیه چکارکنم اینقد طولانی شده؟علائم دیگه ای نداره
- ویزیت شدن
پسرم ۳سالشه ،۲شب بیدارشدشروع کردب جیغ زدن،بعدش آبریزش بینه،سرفه بهونه گیری،امروزم تب کرده،بهش آیزترومایسین۲۰۰دادم،راهنمایین کنین ممنون،توخواب همش میپره،بینیش انقدخلط داره نفس کشیدن براش مشکله
- مقدا مصرف آزیترومایسین 200 درکودکان 6ساله
کودک 6ساله با وزن 18کیلوگرم چه مقدار شربت آزیترومایسین باید مصرف کند
- تب نوزاد ۶ماهه
دختر ۶ماهه من صبح تاالان تب داره من استومینوفن از ۴ساعت میدم بهش میشه از شیاف استفاده کنم بعد امکان داره واسه دندونش باشه دندونش بالا اومد فقط باید ریگ پاره کنه
- سرلاک
سلام آیا سرلاک به کودک بدهیم یا نه ؟؟بعضی از دکترا میگن خوبه بعضیا هم میگن ندین مواد نگهدارنده داره برای بچه مضر هستش توروخدا راهنمایی کنین.
- سلام پسرم ۳ ماهه ۱۲ روز به دنیا اومد تقریبا از ۲ ماهگی مدفوع دیر میکنه بار اول ۸ روز مدفوع نکرد با شیاف مدفوع کرد تا چند روز قبل ۴ روز یه بار ولی الان دوباره ۱ هفته اس مدفوع نکرده راهنمایی کنید ممنون
- اثرگزامتازون برلکه های بدن کودک نه ماهه
- کولیک
سلام خسته نباشید .دخترم ۱ماه و ۶روزشه خیلی نفخ و دلپیچه داره.باید چیکار کنم
- قرص ایروکاست
سلام دکتر گفتید قرص ایروکاست ۵ بدم به بچه باچی مخلوط کنم و اینکه چند شب بدم شبی یکی گفتید
- کک
سلام کار به دادم برس بچه ام یک سالشه اومدم روستا کک نیشش زده جاشون قرمز شده و متورم شده میاره وچی بدم بهش یا چی بزنم که خارش نکنه و جاش ورم نکنه پماد قبل و بعد نیش حشرات زدم فایده نداره کلا بدنش رو دارن میخورن راهی نیست نیشش نزنن
- ورم خفیف کلیه
پسرم الان 3 ماهشه وقتی باردار بودم هم هروقت میرفتم سونو بهم میگفتن کلیه هاش ورم خفیف داره و وقتی بدنیا بیاد خوب میشه اولاش میگفتن آب دورش زیاده بعد که دوباره رفتم سونو گفتن اب دورش ب میزان سن بارداریه و طبیعیه وقتی بدنیا اومد دوماهش شد دوباره بردمش سونو گفتن کلیه راستش خوب شده ولی کلیه چپش هنوز ورم خفیف داره چکار کنم ببرمش دکتر؟؟؟ آیا دارویی داره؟؟؟
- واکسن
دخترم ۷ فروردین واکسن یکسالگی داره باتوجه به شیوع کرونا بزنم یانه؟
- یبوست
سلام خسته نباشید.ببخشید بچم دو ماهست موقعی که مدفوع میکنه خیلی فشار میاره بخودش بطوری که نافش زده بیرون ولی هر روز چند بار مدفوع میکنه میشه درمانشو بهم بگید ممنون میشم
- ورم پا
سلام دخترم 5سالشه ودوروزه پاهاش ازقسمت مچ به پایین ازداخل میسوزه ودردمیکنه وورم کرده وهیچ آسیب ضربه خودگی نداره خواش میکنم کمکم کنیدخیلی نگرانم
- سلام آقای دکتر پسره من تازه سه ماهه شده هر ۲ ساعت سرف میکنه بیشتر موقع خواب نظره شما چیه؟
سلام آقتی دکتر پسره من تازه سه ماهه شده هر ۲ ساعت سرفع میکنه بیشتر موقعه خواب نظر شما چیه؟
- سلام دخترم ۳ماه وسرفه خلط اور داره چه داردیی تجویز میکنید ممنون
- آبمیوه
سلام آب به به بچه ۱۴ ماهه بدم باعث یبوست مبشه ؟ ممنون
- تب کودک یکساله ونیم
سلام پسرم بکسال ونیم سن داره باوزن ۱۲ کیلو چندروز ویروس گرفته درحد چندتا عطسه اما ابریزش زیاد بینی وگزفتگی بینی امروز دکتر بردم گفت اوکی هست گلو گوشش عفونت نداره تب هم نداره اما امشب یهو تب کرده تبش بالاس شیاف۱۲۰ استفاده کردم چکارباید بکنم ؟! دسترسی ب دکترندارم
- بدغذایی کودک
کودکی ۲۳ ماهه دارم غذاها را درردهان نگه میدارد و بیرون می دهد و تمایلی به جویدن غذاها ندارد و بدون دیدن موبایل غذا نمیخورد علت و چاره چیست؟
- تغذیه
سلام اقای بنده به سوپ هر روز شیرخوارم هویج اضافه میکنم ایا ریختن هر روز هویج در سوپ نوزاد مشکلی ایجادنمیکنه؟

