Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- That use a social security disability law firm for disability court additionally trials.
- دولیکو سفال
با سلام خدمت اقای دکتر ایا دولیکو سفال برای نوزاد ۱ ماه قابل درمان است
- بوی بد دهان
سلام وقت بخیر من نوزاد از ۲ماه شروع ب استفراغ کرد دکتر بردم میگفت نرمال داروهای گاز معده داد تا بهبود نیافت در۵ماهگی به گاستولوژی بردم کل بدن چک کرد گفت گاز معده شدید دارد دارو پروبیوتیک داد فایده نداشت دباره بعد ازیک ماه یک پروبیوتیک دیگر الان نوزاد من ۷ماه ۲۰روز است دیگر دکتر نبردم چون گفتن یک سالگی خوب میشود هفته پیش برای بوی دهان وگوش خس خس سینه بردم تمام بدنش جوش قرمز مثل جای پشه میزنددکترگفت طبیعی نوزاد من ۱۰دقیقه خواب است بیدار می شود بلند میکنم آروغ میزند هربار شیر خشک میخورد بیش از ۱۰۰ آروغ میزند از فقط در بغل من است آروغ میگیرم الان ۲۰روز نفس نوزاد من خس خس میکنه حتی قطر ه آب اقیانوس استفاده کردم دباره از گلو وبینی میکند و بوی دهان شدید دارد
- سرما
سلام خداقوت پسرم ۸ ماهه هستش ازوقتی واکسن دوماهگی زدم تاامروز همش سرماخورده هستش یکی میگه مال دندوناش یکی میگه واسه آب وهوا تادکترش میبرم داروکه میخوره خوب میشه همین که داروش تموم میشه دوباره برمیگرده خیلی خرخر میکنه غذایاهرچیز دیگه میدمش بخوره بالا میاره تاازدماغش هم بالا میاره ممنون میشم جواب سوالم رابدین یک کیلو کمبودوزن داره
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهشه خیلی سرفه میکنه و خشکه بینیش گرفته و شیر کم میخوره چند روزه بردمش دکتر دارو فقط شربت سرفه داده و قطره بینی بهتر نشده خیلی اذیت میشه چه کنم
- ابريزش بيني
براي آبريزش شديد بيني نوزاد ٨ ماهه ميتونم سيتريزين بدم؟ و دوزش چقدر و روزي چند بار؟
- مقدار دارو
سلام دکتر پسرم یکساله هست چه مقدار شربت زینک بهش بدم
- درباره تب کودک
2 روزه کودک 7 ماهه ام تب کرده وهیچ علایم دیگه ای نداره،بی قراره وگریه هاش زیاد شده،علت میتونه چی باشه؟؟؟؟؟
- تغزیه نوزاد دوماهه
سلام خسته نباشید یه نوزاد ۵۰ روزه داریم زیاد گریه میکنه،میخوایم بهش شیرخشک کمکی بدیم،شیرهم میخوره بعضی موقع ها بالا هم میاره ،حالا بهش شیرکمکی بدیم،چه نوع شیری،از چه برندی،ممنون ازراهنماییتون
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید بچه من اسهال هست سبز رنگه مث کف میمونه۴ماهشه
- شکم بچه درد میکند
سلام بچه شیرخشک میدم شکمش خیلی درد میکند
- خواب نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم که نارس بوده ودر هفته 32 به دنیا امده بیشتر از 19 ساعت میخوابد ووقتی که بیدار است فقط گریه میکند .با بغل کردن وهرکار دیگری گریه اش اروم نمیشه چکارباید بکنم
- خلط پشت حلق سرفه
باسلام دخترم دیروز شش ماهه شد ده روزه پشت حلقش خلطه واسش قطره بینی میریزم بعد چندروز سرفه خشک شروع شد بعد سرفش خلط دارشد الان چهارروزه سرفش صدامیده چکارکنم واکسن بزنم سرفه میکنه مشکل پیش میاد
- یبوست نوزاد دو ماه
ببخشید نوزاد من ۴۸روزشه و امروز یک هفته میشه مدفوع نکرده دکتر قطره روتفلور تجویز کردن موثری نبوده ببخشید ممنون میشم راهنمایی کنید
- جوش سر
سلام پسرم ۵ماهشه روی سرش خیلی جوش میزنه بعدچندروز هم خشک میشه زود به زود هم حموم میبرم درحدیه که دائم سرشو میخارونه اما نمیدونم از چیه لطفا راهنماییم کنید
- وابستگی ب سینه
سلام پسر دوماهه دارم که وزن گیری خوبی داره وشیرخودم رو میخوره مشکل اینجاست که همیشه باید سینه تو دهنش باشه یعنی وقتی سینه از دهنش بیرون بیاد بیدار میشه و گریه میکنه ولی وقتی سینه تو دهنش باشه آروم میشه پستونک هم نمیخوره چکار کنم آیا مشکلی داره
- کرونا در نوزادان
سلام آقای دکتر من مبتلا به کرونا شدم الان روز دهم هست وهمسرم علائم بدن درد وسینه درد داره و دختر ۴ ماهه دارم که از شنبه تا دیروز تو بیمارستان بستری بود از تو بیمارستان اسهال داشت هنوز خوب نشده وما دیشب اشتباهی کیدی لاکت بهش دادیم از دیشب هیچ بیرون روی نداشته لطفا مارا راهنمائی کنید
- سلام من مادر یه کودک ۱۴ روزه هستم بچم روزی حدود ۱۰ بار عطسه میکنه
سلام من یه مادرم که نوزاد ۱۴ روزه دارم و نوزادم حدودا روزی حدود ۱۰ بار عطسه میکنه و خودم هم گلو درد دارم چیکار باید بکنم؟ بعضی مواقع هست که احساس میکنم نوزاد دلدرد داره آیا شربت میکسچر میشه برای نوزاد ۱۴ روزه استفاده کرد ممنون از پاسخگویی شما
- مدفوع خونی نوزاد
سلام اقای دکتر دیروز در پوشک پسرم کمی خون اندازه یک مو دیدم این نشان دهندهی چیست
- حركت كردن
بإسلام.دخترم وارد ٦ماهگي ميشه چن روز ديگه.نشستن رو يادگرفته.فقط روشكم سينه خيز به سمت عقب حركت ميكنه.براش أسباب بازي ميريزم بازي كنه ميخواد ور داره بياد به سمت جلو به سمت عقب ميره و گريه ميكنه از اينكه نميتونه به عروسك هاش برسه..چهار دست و پا رفتن به سمت عقب موردي نداره؟

