Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مکمل برای ورن گیری
سلام خسته نباشید آقای دکتر ورن گیری دخترم از ۶ماهگی خیلی کند شده و نمودار رشدی افت کرد ه مشکل خاصی نداشت در آزمایشات فقط الرژی پروتین گاوی و گندم داره که کمی رعایت می کنیم علایمی نداره دکتر براش رسیورس جونیور یا پدیا شور معرفی کرده حالا سوالم اینه پدیا شور تو بروشورش نوشته ۲سال به بالا اما دختر من ۱۴ ماهه اس میشه بهش داد ؟ اینا باتوجه به الرژی که داره موثر هستن ؟
- تب
سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بپرسم پسرم ۱۴ ماهشه وزنش ۱۱ کیلو هست تب داره استامینوفن پاراکید بهش دادم تبش پایین نمیاد چکارکنم
- سلام ببخشید من به کودکم که ابریزش و سرفه میکرد ۲.۵ میلی لیتر ستادین دادم الان دیدم زده زیر دو سال نباید بدم الان چکار کنم؟
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۳ سالشه از وقتی به دنیا اومده آبریزش دهان داره هوا که گرم میشه قطعمیشه آبریزشش به محض سرد شدن هوا دوباره شروع میشه دلیلش چیه
- پردنیزولون
سلام وقت بخیر بچه ام سرما خورده و کمی سرفه میکنه پرشک متخصص براش علاوه بر سفکسیم 100 و سیتریزین و اسپری سدیم کلراید بینی و پدی لاکت براش پردنیزلون 5 و فاموتیدین 20 هم تجویز کرده سوالم اینه پردنیزلون 5 اونم برای بچه 18 ماهه ضرری نداره ؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دختر ۶ ساله دارم که ترشح بینی و پشت حلق داره و کمی سرفه ایا سفیکسیم ۱۰۰ خوبه استفاده کنم ترشحش زیاده و از خواب بیدار میشه کمی هم چرکی هست
- پسرم ده سال دارد و قسمت قهوه ای سینه راستش درد دارد علتش چیست
- شربت سندروس
برای بچه هفت ماهه خوبه
- دکتر لوزه
سلام وقت بخیر آقای دکتر برای لوزه پسدم ۵ سالشه پیش دکتر میرجلالی ببرم خوبه؟
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره
- خوابب
سلام خسته نباشید . دختر من ۲۳ ماهش هس هنوزم سر خوابیدن اذیت میکنه یهو توی خواب یهو گریه میکنه یا هی وول میخوره مخصوصا اگ زودتر بخوابه درست میشه؟ دلیلش چیه با چی مستونم خوابش و درس کنم یا اصلا چاره ای نداره
- غذا
سلام خسته نباشید آقای دکتر از چه سنی میشه کباب کوبیده به بچه داد ؟ به کودک ۱۵ماهه بدیم مشکلی هست ؟
- ابریزش
سلام دخترم ۳ سالشه عطسه و ابریزش داره نمیدونم بخاطره حساسیته و تغییر ابوهواس یا سرما خوردگی چی بدم ک ابریرشو عطسه هاش اگه از جفتش هست خوب بشه
- ژلوکاف
سلام دختر من 11 سالشه و خیلی سرفه ی بدون خلط میکرد براش کپسول یا قرص ژلوکاف را خریدم ولی وقتی تحقیق کردم نوشته بلای 12 سال حالا موندم بهش بدم یانه ؟میشه لطفاً زود جواب بدین
- مصرف داروی فارمنتین لی اس۶۴۳
من دختر سرما خورده و سرفه های خلطی دارد که یکم سبز است البته تب ندارد آیا نیاز به مصرف آنتی بیوتیک است وزنش هم ۳۰ کیلو است
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر ببن دو دوز واکسن انفولانزا بچه سرما بخوره تا چندروز بعدش میشه واوسن زد ؟ دوز اول رو بعد از چند روز پس از بهبودی؟
- سلام دخترم3ماهشه سرماخورده شربت آموکسیسیلین چقدبایدبهش بدم؟
- موی کودک
سلام ببخشید دختر من دو سالشه موهای اصلا رشد ن میکنه میتونم روغن زیتون غیر خوراکی مالشی برای موهای استفاده کنم ضرر نداره مالشی
- گوش
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 19 ماه است عفونت گوشش شدید است به دکتر هم مراجعه کردم آمپول پنی سلین زد و دارو عفونت داده شربت عفونت آموکسی سیلین هست مرتب خورده ولی بازم عفونت تموم نشده وداره هردو گوشش وگوش راستش کمی خون داره لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
- قطره
سلام.خسته نباشید.چهارشنبه برای اسهال پسرم قطره پدی لاکت تجویز کردین شکر خدا با خوردن قطره سریع خوب شد خواستم بدونم تا کی باید قطره رو بدم؟
- نخوردن شیر مادر و شیر خشک نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشین دخترم ۳ ماهو نمیشه.تا الان کلا کم شیر میخورد ولی میخورد سینمو ، شیشه شیر اصلا قبول نکرد چند مدل امتحان کردم نخورد.ولی وقتی با سرنگ میدم تا حدودی میخوره.با سرنگم ۵۰ سی سی یه ساعت طول میکشه تا بخوره.الان دو روزه دیکه سینمو هم قبول نمیکنه.چه پیشنهادی دارین بخدا دیگه خسته شدم کارم همش شده گریه کردن انقد شیر نخورده که شیرم داره خشک میشه

