سلام
اگر وزن گیری مناسب باشد، نیاز به نگرانی نیست. لج بازی های کودک به مرور زمان برطرف میشود و این موارد طبیعی است.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویتامین
سلام دکتر آیاکودکی که در آپارتمان زندگی مبکنه وبیرون نمیره همون قطره مولتی ویتامین بهداشت جهت کمبودویتامین دی کافی است
- دونه زدن انگشتهای دست وپای کودک 10ساله
- آسماویت
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید شربت آسماویت برای بچه قبل غدا باید بدیم یا بعد غدا؟
- برونشیت ریه
سلام بچه من دوسالشه وقتی چهل روزش بود مریض شد پنومونی داشت یا سینه پهلو فک کنم که یه هفته تو بیمارستان بود دیدم خوب نشد اوردمش خونه خودم درمانش کردم از همون موقع این بچه یه هفته در میون دو هفته در میون مریضه تب میکنه و بینیش میگره و سرفه این دفعه که مریض شده چرک خشکنم دادم ولی فایده نداره تنگی نفسم داره یکم تند تند هم نفس میکشه روز اول فقط عطسه میکرد ولی الان فقط سرفه میکنه هروقت مریض میشه شب موقع خواب یه چیزی میاد تو گلوش نفسش بند میاد هی قورتش میده مث وقتی ترش میکنه معده چکارش کنم خوب بشه انقد مریض نشه بخدا خسته شدم دیگه
- سرفه کودک 3ساله
سلام دختر من 3 سال و نیم هست اسفند ماه 11 اسفند دماغ کیپ شد چند روز شبانه بردیم درمانگاه چون آخر هفته بود گفتن شاید ویروس باسه قطره بینی دادن.. ولی کم کم سرفه شروع شد و چون مسافرت بودیم دو مدل شربت گیاهی خریدم که هیچ تاثیری نداشت. در حالت عادی سرفه نداره تا آروم میشه بدون حرف نک سرفه داره آخرین شربتی هم که دادم سیموسپان بوده
- سلام دخترم ۴ سالش با وزن ۱۷ کیلوگرم چقدر باید شربت ستادین دی بدم؟
- سینه نوزاد
سلام سینه دختر م از 5ماهگی سلام سینه سمت چپ دخترم از 5ماهگی سفت متورم شده الان یک سال و سه ماه داره هنوز فرقی نکرده شیر خودم میخوره به اندازه یه آلوچه سفته و قابل لمس چکار کنم
- جدا کردن اتاق خواب
سلام. آقای دکتر از چه سنی باید اتاق خواب بچه رو جدا کنیم؟
- دیفن هید
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالشه و سرما خورده بهش شربت زیتروماکس داده دکتر واسه گلودرد الان ببخشید از دماغش مخاط سبز میاد شربت دیفن هیدرامین خوبه بدم؟؟ چون میاد تو دماغ وگوش اذیت میکنه
- آلرژی دارویی
سلام آقای دکتر پسرم ۳.۵سالشه متاسفانه سرما خورد بهش شربت سفکسیم دادم دکتر داروخونه گف هر ۸ساعت۵سیسی بده ک بعد از سه بار دادن پسرم دچار کهیر و خارش شدید شد مخصوصا در قسمت جلو و پشت شکمش مدام میکه میخاره من بعد از سه بار دارو رو قط کردم آکا الان دارم دیوونه میشم هنوز بعد از یک روز خوب نشده و خارش داره شربت حساسیت هم ۲دوز دادم ولی بهتر نشده چی بدم بهش آقای دکتر کمکم کنین🙏🙏🙏
- زخم و بخیه
سلام پیشانی بچه م خورده به جای الان چهارتا بخیه خورده بعدکشیدن بخیه چه نوع پمادی بزنم که ردزخم نمونه دکترش میگه میمونه توروخدا پمادی هست که واقعا جوابگو باشه
- سلام ۱۳ سالمه دیشب یه میخ رفته بود کفه پام نزدیک انگشته وستی پای راستم باید چکار
سلام ۱۳ سالمه دیشب یه میخ رفته بود کفه پام نزدیک انگشته وستی پای راستم باید چکار
- خونریزی بعدازختنه
سلام خسته نباشیدپسرمن چهارسالشه یک هفته پیش ختنه شده سه بارخونریزی کرده میشه راهنمایی کنیدچی کارکنم؟
- مغز کودک
با سلام دخترم شش ماهگی تشنج کرد بعد فهمیدیم که نیمکره راست مغزش نسبت به چپ رشد کمتری دارد الان کاردرمانی میبریمش و شربت پیراستام و شربت ماهی میخورد ایا خوب میشود
- سوزش ادرار
سلام آقای دکتر. وقتتون بهخیر. هفته پیش جواب آزمایش ادرار دخترم رو براتون فرستاده بودم. فرموده بودین آزمایش رو مجدد تکرار کنم. دخترم هفته پیش کمی شورتش زرد میشد و یکم سوزش داشت. البته الان دیگه شورتش زرد نمیشه. آزمایش رو مجدد تکرار کردم بازم فقط آزمایشگاه ۲۴ ساعت کشت داد و نتیجه رو داد. که عفونتی در طول ۲۴ ساعت دیده نشده. به نظرتون نتیجهای که در طول ۲۴ داده میشه قابل استناد هست؟ البته الان دیگه مثل قبل هم سوزش نداره. ممکنه مشکل رفع شده باشه؟
- دندان در اوردن و راه رفتن
آقای دکتر پسرم یک سالشه ولی نه راه رفت نه دندون در اورد چیز عادی هست؟
- تب
با سلام دختر ٨ ساله ام سرماخوردگي خفيف داشت چند روز بعد سرفه و تب شروع شد بعد از دو روز دكتر رفتيم كفتن تبش بالاي ٤٠ درجه است و ويروسي امروز روز ششم هست هنوز تب داره فقط دو روزه يكم شدتش كم شده بسيار نگرانم بايد چيكار كنم لطفا كمكم كنيد سپاسگزارم
- پسرم ناخن هاش از ریشه میاد بیرون
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- ملاج نوزاد
با سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 14ماهشه ملاج بالای سرش هنوز کامل سفت نشده بردم دکتر معاینه کرد گفت استخوانش سفت شده اما هنوز یه کم نرمه تا 18ماهگی وقت داره سفت بشه دکتر یه کم فرو رفتگی داره استرس دارم مشکلی نیست؟نبض داره هنوز یکی دوبار وقتی کوچیکه بود دستم خورد به ملاجش خودش هم ملاجشو میخاروند به نظر شما دلیلش چیه؟

