Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گریه ی کودک درخواب
سلام خسته نباشید،دخترم چندروزی هست که رفته تو ۹ماه،ولی الان نزدیک ۲،۳ماهه که شبهاتوخواب گریه می کنه, گاهی باشی خوردن آروم میشه،گاهی وقت گریه شیرنمیخوره،قبل از خواب هم سعی میکنم گرسنه نباشه ممنون میشم راهنماییم کنید.
- خوردن پیاز
باعرض سلام خدمت شما .دخترم 22ماهشه بعضی وقتها پیاز خام میخوره اشکالی داره آقای دکتر ؟
- اسهال کودک
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماهشه بعد از شروع ببلاک دو اسهال شدبهش بیومیل ال اف دادم یوبوست شدو دل درد گرفتهالان چه شیر خشکی به نظرتون بهش بدم؟
- کندی رشد در کودک
سلام دخترم هشت سالشه.نسبت به همسالانش خیلی نحیف و لاغر هست.خیلی کم اشتهاست.قدش تقریبا ۵الی ده سانت کوتاه تره از همسالانش.وزنش۲۲kg خیلی نگرانم چه آزمایشاتی رو پیشنهاد میدید انجام بدیم؟
- تب
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچم دوسال ونیمشه گلوش خیلی چرک داره تبش سرش رو ۳۸سینش ۴۰ هست ولی دست وپاش سرده هم شیاف گذاشتم هم بروفن دادم اگه پایین نیاد باید چکارکنم؟
- سلام بچم موقع گریه خمیازه میکشه
ببخشید بچم موقع گریه کردن خمیاز میکشه علتش چیه؟مشکل خاصی داره؟
- واکسن
سلام خسته نباشید. من دخترم دیروز واکسن یک سالگی خورده امروز تب 37/2درجه اسهال و استفراغ و آبریزش بینی و سرفه های خفیف و خیییلی بی قراره.... عوارض واکسن هستش یا خودش مریض شده
- زخم و بخیه
سلام وقت بخیر. پسر دوساله ام موقع بازی لیز خورد و گوشه ی چشمش به گوشه میز چوبی برخورد کردزخم خیلی سطحی نیست و خیلی عمیق هم نیس. برای اینکه عفونت نکند و جای زخم نماند چ پیشنهادی دارید از چسب بخیه استفاده کنم ؟
- شربت
سلام پسرم سرماخورده دکتر براش شربت فارمنتین بی دی 228 داده روش نوشته یک پیمانه 12 ساعت. یک سال وسه ماهشه وزنش 9 ونیم کیلو.. یک پیمانه یعنی چقدر....فرمودین همراه داروهست... خیر همراش هیچی نیست فک کنم داروخونه افتاده یا نداشته متوجه نشدن
- قورت دادن هسته هلو
پسر سه سالم هسته هلو قورت داده راحت غذا میخوره نفسش کشیدنش خوبه خودش مشکلی نداره اما دو روز مدفوع کرده خارج نشده حداقل سالم ندیدمش..هلو کوچیکا بود هسته هم کوچیک
- پیوست
بچم ۱۱ماه و۵ روزیش هست دچار پیوست هست دیگه مدفوع شأن هم رنگ سیاه داره
- سلام خسته نباشید بچه من یک سالش هست چندروزه شیردون شده بایدچیکارش کنم چندتادکترهم بردم فایده نداشته
- میزان زینک
سلام میزان نئوزینک برای کودک ۲۳ماهه
- آفت دهان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. اقای دکترم😭😭 بچم ۴سالشه چندروزپیش کمی لبش افت زده بودالان داخل دهانش بالاپایین همه افت سفیدزده شبح دانه هستش بهم گفتن بایدببرم بیمارستان بستری بشه من دوست ندارم ببرم بیمارستان😭😭😭😭😭چیزی نمیتونه بخوده حتی فرینی یاسوپ....هرکاری بگیدجزببمارستان .🙏
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- تب کودک ۲ساله
پسرم تب کرده به طوریکه دهانش آفت زده.سه روز پیش بردمش دکتر دارو داد.بهتر شده الان.ولی صورتشو پف کرده دون دون داره میزنه بیرون.داخل دارو ها آزیترومایسین بود.قرص جوشان.حالا چکار کنم
- بی اشتهایی و بد غذایی
سلام کودک من الان12ماهش هست ووزنش 7یا8کیلوهست نه شیرخشک میخوره ونه غذاچیکارکنم؟ خیلی ضعیف هستش
- مقدار مصرف ونحوه مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
کودک ۲.۵ ساله حتما باید با اب جوش خنک شده مخلوط بشه؟
- کم اشتهایی
سلام برای کم اشتهایی برای کودک یک سال نیمه ام چیست
- سلام.
مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم پسرم اشکال نداره یا باید شکمش خالی باشه..؟

