دخترم دوسال و دو ماه سن دارد
بعض وقتها مخصوصاً شبها میگویید پا یا زانویش درد دارد
علت چیست
پیشاپیش از لطف شما سپاسگذارم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ مکرر نوزاد ۱۰ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید بچه من ۱۰ماهشهدختره نزدیک ده روز پیش این ویروس جدید اسهال و استفراغ روگرفت ولی تقریبا فقط اسهال بود تا دیروزم تقریبا اسهال بود ولی امروز صبح یک مقدار خیلی کم ماست محلی خورد یک ساعت بعد هم یکم آب گوجه تازه بعد شیر خوردوخوابید حالا از وقتی بیدار شده حتی آب هم بخوره فوری بالامیاره چیکار کنم اغای دکتر خیلی نگرانم...تقریبا تب هم داره ولی قابل کنترله به هیچ عنوان دارو نمیخوره فوری استفراغش میکنه حتی شیر حتی آب همه چی کلا
- شربت اموکسی کلاو فاویسم
سلام دخترم ۱۳ سالشه وفاویسم داره شربت آموکسی کلاو ۴۰۰ برای گلو دردش خوبه ؟ این شربت ضرری داره برای فرد فاویسمی؟
- سوال کردن زیاد
سلام. پسرم ۷سالشه نزدیک به یه ساله که هر سوالی را شده تا ده بار میپرسه وهر بار من جوابشو کامل میدم بازم تکرار میکنه دیگه خسته شدم کمکم کنید
- درباره شربت سفسکسیم
سلام وقت بخیرحدود سه روز پیش من پسر ۵ ماهم رو بردم پیش دکتر به علت سرفه های شدید و ابریزش بینیدکتر سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرد ولی هر بار که میخوره استفراغ شدید میکنه و این اتفاق به فواصل متعدد رخ میدهچکار باید کنم
- سلام آقای دکترخسته نباشید.حدودیک هفته هست که دخترم تب به همراه سرفه های خلط دار داره بهش سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت ۵سی سی میدم به همراه ستادین دی سی هر۸ساعت ۵سی سی.میخستم ازتون راهنمایی بگیرم که چه نوع شربت چرک خشکن رومیتونم جایگزین کنم تادخترم زودترخوب بشه .چون سفکسیم جواب نمیده
- سلام دختر من ۴سالشه و بی دلیل ناخن های پاش و دستانش می اوفتند و در میایین مریضی خاصی هم ندارد علت چیست
- اسهال واستفراغ کودکان
کودک سه و نیم ساله دوروزه شبها استفراغ میکند وبیرون روی درطول روز دارد لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- واکسن 4 ماهگی
سلام آقای دکتر واکسن 4 ماهگی رو میشه یک روز زودتر زد؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر عزیز بچه 9 ماهه دارم سرفه میکنه و عطسه و کمی ابریزش بینی چه داردیی بهش بدم ؟ممنون از لطفتون
- پایین بودن گلبول سفید
سلام پسر من ۹ سالشه آنفولانزا گرفت تبش پایین نمیومد بردمش دکتر آزمایش نوشته تعداد گلبول سفید ش ۲۷۰۰ پارسال داده بودم ۵۸۰۰ بود آیا نگران کننده است
- سلام دکتر پسرم گوش چپ عفونت کرده سفیکسیم 100دکترداده هر12ساعت 3سی سی ولی تاثیری نداره هر12ساعت 5سی سی بدم ایرادی نداره باتشکر
- بقیه سوالم میفرستم
سلام ببخشید قبلا بهتون گفتم تیروئید دختر ۶ ساله ام ۶،۱ هستش تی فور هم۵،۱ هستش
- سلام.اقای دکتر پسرم ۱۱سالشه.استرس زیادی داره.دل درد همراه با استرس داره ورودی لبش میزنه ومیگه کجه.در واقع نوعی توهم میزنم.کلیدینیوم سی برایش خوبه؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر جان بچم ۵ سالشه بیمارشماست سرماخورده سرفه داره بهش پلارژین و دکسترومتورفان و سیتریزین میدم و شربت ازیترومایسین کفایت میکنه یا بیارمش پیش شما ؟ امروز سومین روزه
- گل
سلام دکتر پسر م36هفته دنیا اومد الان 15ماه 12,روزشه به موقع گردن گرفت و نشست از10ماهگی به کمک اشیابلندمیسه ودر12,ماهگی بادکنک راهمیره الان 6روزه میتونه راه بره مستقل خودش بلند میشه سرپااما خیلی زمین میخوره و تقریبا چهاردست و پا میره بیشتر آیا این بچه چرا میل به راه رفتن ندارم اگه من ازش بخوام 2متر وحتی بیشتر هم راه میاد اماهمش چهاردست و پا میره
- ورم سینه مادرزاد
سلام دخترم از بدو تولد سینه هاش ورم داشت به مرور سمت چپ خوب شد ولی سمت راست بزرگتر میشد تا الان که 4ساله ست و کاملا مشخصه سونوگرافی گرفتم گفتن غده چربی ولی هر روز بزرگتر میشه نمیدونم چیکار کنم؟
- عفونت گلو کودک 3ساله
دخترم 3 سال است اش عفونت گلو داره شربت سیفیکسیم مقدار اش چقد بدم
- سرماخردگی
سلام خدمت دکتر کرم بین اقای دکتر پسرم یکسالشه ۹روزه سرما خرده دو روز سفکسیم خورد بعد دکتر گفت ازیترو تجویز کرد که پنج روزه همراه پلارزین میخوره سرفش قطع شده ولی خس خس سینه اش مونده دکترهم گفت پنج روز داروهارو بده الان واسه خس خس چیکار کنم میتونم اسپری سالبوماتول بزنم واسش تو خونه دارم واینکه واکسن یکسالگیش یک هفته گذشته مشکلی نداره تا خوب شدنش تزریق نشه
- قطره باکتی ماید را برای نزاد چهارماهه تجویز شده
سلام پسرم دوهفتس ک بردم دکتر براش قطره باکتی ماید20 تجویز کردن برای قی هردوچشم اما ترسیدم و استفاده نکردم و فقط با چای تمیز میکردم ولی خوب نشده قطره رو استفاده کنم اخه میگن ضرر داره و ممکنه حساسیت داشته باشه
- دورسرنوزادپسر
سلامدورسرنوزابدوتولد۳۳بوده۳۸هفتهسزاریندنیالومدهالان۶ماهشتمام شدهدورسرش۴۲استنرماله

