Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره پدی لاکت
سلام آقای ایا قطره پدی لاکت برا یبوست هم خوبه یا فقط اسهال رو درمان میکنه
- سلام وقت بخیر پیرم دوسال وسه ماهشه تب وبدن درد داره بی حاله قبلاً به بار تشنج هم کرد فقط شیاف استامینوفن براش زدم چه داروی دیگه ای بهش بدم ممنون میشم زودتر جواب بدید
- استفراغ
سلام دخترم سه سالشه از صبح تا حالا هرچی میخوره استفراغ میکنه چی بهش بدم
- پریدن قطره در گلو.
سلام آقای دکتر بچه ده ماهم قطره پرید تو گلوش ممی تونست نفس بکشه بعدش استفراغ کرد حالش خوب شد،از کجا بفهمم قطره تو ریه اش نرفته باشه،خواهش میکنم کمکم کنید مننوتم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترم 10ماهشه و سرفه میکنه و شباهم تو خواب خس خس میکنه شربت اموکسی بهش بدم ؟؟
- آلرژی
با عرض سلام و خسته نباشید . دختر من دو سال و چند ماهشه فقط موقع خواب سرفه های خشک میکنه الان دو ماهی هست اینجوریه بهش سالباتامول وکتوتفین دادم مدتی خوب میشه ولی بازم بعد از یه مدت شروع میکنه سرفه کردن اونم فقط خواب که باشه دکتر دارویی دیگه ای هست بهش بدم یا اینکه اشکالی نداره همین داروها روبهش بدم نمیتونم تو موقعیتم دکتر ببرمش لطفا راهنمایی کنید
- ادویه
سلام و خداقوت دخترم پانزده ماهشه چه چیزهایی رو نباید اصلا بخوره مثلا اینکه میگن غذای سفره ادویه اینا واسشون ضرر نداره و نمک هر چی سر سفره میبینه میخواد
- کم اشتهای ویبوست بچه
سلام من پسری ۸ماهه دارم که از موقع تولد تا الان هم بسیار کم اشتها هستش وهم دچار یبوست شدید هستش به طوری که خیلی اذیت میشه گریه میکنه خیلی هم لاغر هستش چند باریم دکتر بردمش دارو بهش دان ولی بی فایده بوده لطفا راهنمایم کنین.متشکرم
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه و ۸ کیلو ۴۰۰ وزن داره. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- قطره
سلام اقای دکتر میتونم ب پسرم قطره مولتی ادزیر ب همراه قطره اهن لیپوزوفر بدم
- باپشت سرپهن نوزاد هشت ماهه چکارکنم راهنمایی کنید
- گلو درد کودک 7 ساله
با سلام پسرم 7 ساله هست با وزن حدودا 20 کیلو
از صبح کمی احساس گلو درد دارد ایا سفکسیم 100 بهش بدهم؟ - شیرخشکی
سلام خسته نباشید ، پسرم ۴ ماه و ۲۶ روزه هستش ، هم شیر خودم هم کمکی بهش میدم ، وقتی شیرخشک میخوره تو مدفوعش دونه های سفید هست ، طبیعیه یا خطرناکه ؟
- سلام فارمنتین ۴۵۷ برای وزن ۱۴ کیلوگرم سه سال ونیم
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه چندبار درروز میتونه شیرخشک چندبار پاستوریزه بخوره؟
- ازمایش
با سلام و عرض ادب میخواستم بدونم جهت گرفتن نمونه ادرار از پسر یکساله میتونم قبل از وصل کردن کیسه ادرار ، محل را با الکل سفید ضدعفونی کنم ؟
- یبوست شدید
سلام دکتر دختر من ۱۰ ماهشه و یهرهفته دچار یبوست شدید شده هر روز مدفوع داره ولی خیلی کم و سفت و حالت پشگله شیرخشک نان میخوره بنظرتون چیکارکنم؟
- سلام برای بچه ۷ماهه چقدرسفکسیم بدم
- سلام خسته نباشید نوزاد من ۳۰روزس صورتش گردنش وسرش جوشا ریز زده هیلی زیاد میتونه بر اثر چی باشه ؟
- شربت آزیترومایسین
دوز مصرفی شربت آزیترو مایسین ۱۰۰ برای کودک ۵سال و ۳ ماهه چقدره

