Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام اقای دکتر ایا قطره بیوفنت باعث اسهال میشه
- علایم انفولانزا
سلام اقای دکتر میشه علایم انفولانزای ک بچه ۴ماه گرفته رولطف کنیدممنون
- بد کارکردن شکم نوزاد
سلام خسته نباشد پسرم الان تازه رفت ۶ماهگی از اول تولد تاالان پی پی کردنی کلا شل دستشویی میکنه روزی ۲بار خودشم شیر خشک نان ۱ میخوره.وزنشم خوبه .چیکارکنم دستشویش سفت بشه یا خودش درست میشه
- سلام شربت زینک پلاس رو تا چه مدت باید استفاده کرد
- بیقراری و بی خوابی
س نوزادی دارم 45 روزه پسر تازگیها خیلی بیقراری میکنه باید چکار کنم
- گاز معده
سلام وقتتون بخیر ببخشید من یه دختر سه سال و پنج ماه دارم که زیاد گلاب به روتون گاز معده دفع میکنه.وقتی که دنیا اومد کولیک بسیار شدیدی داشت که تا ۶الی۷ماهگیش باهاش بود بعد رفع شد...هیچ گونه علایم دیگری مثل درد و اینها نداره....میخواستم ببینم مشکلی داره اینقدر گاز معده(بادشکم)دفع میکنه ممنون از راهنماییتون
- درموردتبکودک
دخترم دوسال ونیمه هست چندردزه تب بدون علامت داره بردم دکتر گفتن عفونت داره چرک هشک کن داده ولی تا ثیری نذاشته
- سرماخوردگی نوزاد ۴۰روزه
سلام دخترم ۴۰روزشه و سرما خورده عطسه و سرفه میکنه قطره پلارژین میتونم بهش بدم
- مصرف دوز بالای شیاف دیکلوفناک
سلام آقای دکتر ، من ساعت ده شب برای درمان تب نوزاد ۵ ماه و نیمه ام اشتباها شیاف کامل ۵۰ دیکلوفناک گذاشتم در صورتی که دکتر نوشته بود یک چهارم بزارم، به شدت میترسم چکار کنم؟؟
- تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان
سلام دخترم 4ساله است خیلی زود زودسرما میخوره .وقتی هم مریض میشه سرماخوردگی اذیتش میکنه .هربارمریض میشه چندباربایدببرمش دکترتاخوب بشه چه نظری دارید؟
- قرص مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر. نوزاد چهل روزه ی فاویسمی دارم. خود من میتونم قرص مولتی ویتامین پرگمام بخورم؟
- نوزادم دو ماه و نیمش هستش اما یکی از پاهاش میلرزه علت چیه طبیعیه
- دوز سفیکسیم
مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک با وزن ۱۸ کیلوگرم
- یبوست
باسلام خدمت دکتر بزرگوار اقای دکتر پسرم از عید تا حالا یبوسته یعنی سفت میره دسشویی همراه با درد دو سالشه دکتر بهش پیدرولاکس داد که اصلا اثری نداشت میشه براش شربت انجیر بگیرم ؟شما هر تجویزی برای پسرم داشتید همیشه کمک کرده به بهبودیش ممنون میشم بازم از تجربه ارزشمندتون در اختیار ما بذارید خیلی ممنونم ازتون
- پزشکی
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچمون ۶ماهشه دوروزه که شربت آفاکسیم بهش میدیم ازامروز بدنش دونه های قرمز زده وخارش داره چیکارکنیم ممنون ازشما
- ختنه
بهترین زمان ختنه نوزاد چند ماهگی میباشد؟
- واکسن
با سلام. بعد از واکسن یکسالگی تا چند روز امکان تب کردن هست؟
- سرما خوردگی
پسرم چهار روز است سرما خوردگی گرفته و سرفه اش شب ها خیلی زیاد است به او شربت گیاهی شربت دیفن هدرامین وحتی دم نوش های گیاهی هم دادم ولی خوب نشده چکار کنم
- سرفه ی کودک 8 ساله
دخترم آنفلانزا فصلی گرفته خیلی سرفه میکند ضد یرفه تجویز پزشک هم تاثیری ندارد چیکار کنم
- بیقراری و ولع خوردن شیر در نوزاد
سلام. نوزاد ۲ ماهه ای دارم. بعضی از شبها بیقراری میکنه که دکتر براش دایمتیکون و دومتیدون تجویز کرده. الان به نسبت قبل بهتر شده ولی بعضی شبها بیقراری بیشتری داره و ولع خوردن شیر داره یه جورایی با حرص شیر میخوره. میخواستم بدونم نیازه دوباره ببرمش دکتر یا بخاطر کولیک بعضی وقتها اینجوری میشه؟ممنون از شما

