Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت دی سیکلومین
سلام شربت تازه گرفتیم از دارو خانه سرش شکرک زده مشکلی نداره مصرفش برای بچه
- تب
سلام خسته نباشید کوکد ۲۲ ماهه پسر فاویسم دارد تب و کمی ابریزش بینی دارد دکتر بردم با شیاف و شربت استامینوفن پایین نیومد ایبپروفن دادم پایین اومد میشه ۶ ساعته داد
- سرفه دختر ۹ ساله
سلام دکتر گرامی دختر ۹ سالم ۳ روزه تب داره و از دیروز سرفه شدید داره فقط بش استامینوفن دادم و ۲ بار سیتریزین اما سرفش بدتر شده چه دستوری میفرمایید
- چشم کودک
سلام خسته نباشید پسرم ۱۸ ماهشه خیلی زیاد چشماشو میخوارونه مخصوصا موقع خواب الان چند روزه که بیشتر وقتی خوابش میاد چشم راستشو میخوارونه و میگه درد هیچ مشکل ظاهری هم نداره چشمش حتی قرمز هم نیست چیکار کنم؟
- سلام یک میخ زنگ زده تو پای رفته رفته باید چکار کنم
- سلام پسرم ۲ روز تب کرده علائم ندار دکتر بردم استامینوفن داد فقط
سلام صبح بخیر پسرم یکسال و یکماهش دو روز تب کرده علائمی ندار دکتر بهش استامینوفن داد فقط نمیدونم چکارکنم
- دخترم ۱سالشه گردن شکم وپشتش خیلی تب دارد ولی پاهاش سرده بی قراری میکنه
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۴ ساله با وزن ۱۴/۶۰۰ چقدر است؟
- مرکبات
سلام آقای دکتر میخواستم بپرسم بچم 7 ماه و 10 روزشه میتونه آب مرکبات یا موز بخوره ؟چقدر میشه در روز؟
- آسماویت
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید شربت آسماویت برای بچه قبل غدا باید بدیم یا بعد غدا؟
- غذا
سلام دکتر خسته نباشید آیا برنج تایلندی برنج سالمیه واسه بچه؟
- امپول ویتامین دی
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم برای کودکی که تازه پنج ماهش تموم شده و بعلت زندگی آپارتمان نشینی از نور خورشید محروم هست و متاسفانه مولتی و آد را هم نمیخوره میتوان آمپول ویتامین دی تزریق کرد؟
- سرماخوردگی کودک ۱۷ ماهه
سلام آقای دکتر روز خوش ببخشید واسه ابریزش بینی که رنگ سبز داره چه شربتی بدم و چه مقدار پسرم خیلی گرفتگی بینی شدید داره و اینکه هر ۸ ساعت سرماخوردگی کوریزان دو و نیم سی سی میدم و هر ۶ یا ۴ ساعت ۵ سی سی شربت استامینوفن آیا مصرف همزمان آینده شربت اشکال داره؟پسرم ۱۱ کیلو هست
- خوردن دست
سلام اقای دکتر بچه سه ناه و 15 روزه دارم تازگیا خیلی دستاش رو میخوره چیکار کنم بنظرتون که نخوره دیگه؟
- سرماخوردگی
سلام من دوقلودارم هردوسرماخوردن چرک سبزازبینی یکی شون میادیکم سرفم میکنن چه شربتی بدم ستادین دی ضررداره ۱۱ماهه هستن چندروزدیگه میشن ۱سال
- سینوزیت
سلام وقت به خیر دخترم مشکل سینوزیت داره ۷سال و نیم است با ۳۷ کیلو وزن ترشح سبز پشت حلق و بینی داشت دکتر بردم فارمنتین ۶۴۳ تجویز شد هر ۱۲ ساعت ۱۲ سی سی به مدت ۱۰ روز دکار مقدار تجویز شده زیاد نیست؟
- عفونت چشم بچه یازده ماهه
با سلام پسرم یازده ماهشه،بخاطر سرماخوردگی شدید چشماشم خیلی چرک کرده بود، طوری که صبح ها موقع بیدار شدن چشماش چسبیده بود، شنبه دکتر اطفال بردمش، داروهای سرماخوردگی بهش داد، برای چشمشم قطره کلرامفنیکل هر 8ساعت و جنتامایسین هر 12ساعت بهش داد،دو روز براش ریختم یعنی حدود 48 ساعت، بعد شنیدم که قطره کلرامفنیکل برای زیر دوسال استفاده نمیشه. دیگه اون دوتارو استفاده نکردم، و فقط قطره باکتی ماید10 هر 8 ساعت براش ریختم. الان حدود چهار روزه که همین باکتی ماید رو براش ریختم، آیا کافیه همین چند روز یا باید ادامه بدم؟ظاهر چشمش خوبه ، اما نمیدونم که دیگه کامل خوب شده و کافیه یا نه، ممنون از پاسخگوییتون.
- شیرخشک
سلام خسته نباشید . برای از شیرخشک گرفتن بچه ۲۳ ماهه میشه بجای آب از شیر محلی استفاده کرد تا کم کم به طعم شیرمحلی عادت کنه؟؟؟
- سلام دکترعزیزپسر۴ماه تمام هست رفلاکس داره شیرخشک سیملاک میخوردازپریشب شیرخشک نان arبهش میدم رفلاکس بهتراماهمچنان بی اشتهاس
- خونریزی کودک. ۶ساله بعد از ۸روز ختنه

