Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن انفولانزا
زدن واکسن آنفولانزا درکودکان زیر۵ سال جهت ابتلا نشدن به این بیماری ضررنداره واینکه میگن بچه بدنش فلج میشه درسته؟؟؟؟
- قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۶ ساله
سلام وقت بخیر. پسر من ۶ سالشه. دو هفته قبل عفونت شدید گوش گرفت که دکتر براش شربت کو آموکسی کلاو و چند نوع شربت دیگه تجویز کرد، آنتی بیوتکش رو یه هفته مصرف کرد، بعد اتمام آنتی بیوتیک سرفه های خلط دار شدید گرفت، دوباره بردیمش دکتر براش شربت برم هگزین و کیتوفن نوست و گفت به هیچ عنوان آنتی بیوتیک مصرف نکنه، ولی هم سرفه هاش شدیدتر شد هم تب کرد، دوباره بردیمش یه دکتر دیگه که گفت گوش هاش هنوز عفونت داره و براش قرص سفکسیم ۲۰۰ تجویز کرده، هر ۱۲ ساعت نصفه قرص. این حجم قرص آنتی بیوتیک برای بچه ۶ ساله زیاد نیست؟؟؟؟
- داروی فارمتین ۶۴۳
- سلام خانم دکترپسرم ۱۰سالشه
ازبچگی ۴سالگی متوجه شدم لوزه داره زودبازده زودهم سرماخورده میشه دکتربردم میگه بایدهرچه زودترعمل بشه نظرشماچیه
- تشنج
سلام ببخشید علاعم تشنج در نوزاد ۶ ماهه چیست
- دوز دارو
سلام دوز شربت اندامین برای کودک پنج ساله با وزن هجده کیلو چقدر هست ؟
- پسر من ۹ سالش هست، و ۳۰ کیلو ، مریض شده ، دکتر شربن آزیترومایسین ۲۰۰ نوشته، بعد یک روز مصرف. تمام بدنش بیرون ریخته ، علتش چیستدکتر
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم دوسال و سه ماهشه از دیروز عصر فقط بالا آورد شب بردمش دکتر بهش اندانسترون شربت داد و شیاف ۱۲۵ استامینوفن.حالا تب داره از نصفه شب شیاف میزارم کم اروم میشه بعد اثرش باز تب داره.آزیترو بهتر نیست؟فاویسم داره
- مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین
لطفا راهنمایی بفر مایید برای یک کودک سه ماه با علائم بیماری تنفسی مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین ۱۲۵ هر ۸ ساعت چقدر است؟
- دخترم ۵ روز اموکسیسیلین خورده اسهال شده چکار کنم
- سوزن
سلام آقای دکتر امروز یه سوزن خیاطی رفت تو پای پسر دوسالم که کشیدمش بیرون خون هم نیومد مشکلی هم نداره راه میره میدوئه فقط یکم قرمز شده لازم هست کاری بکنم یا آمپولی چیزی لازم باشه بزنه؟
- تب
سلام بچه چهار سال و پنج ماه با وزن ۲۷ کیلو در زمان تب چند سی سی پروفن و چند ساعت یک بار باید داد؟ سوال دوم شیاف استامینفون بزرگسال می توان استفاده کرد
- بیمارستان
سلام دکتر . بیمارستان طرف قراردتون چیه ؟
- گلو درد کودک 7 ساله
بچه ۸ ساله ند بار لوزه اش عفونی شده و آنتی بیوتیک استفاده کرده و خوب شده ولی مجددا بعد از یک ماه تکرار میشه و با تب همراهه. چه دارویی تجویز می کنید
- گرفتگی بینی پسرم هرشب
سلام اقایه دکتر پسرم 3سالشه وچندماهه هرشب موقع خواب راهه تنفسش بسته میشه ونمیتونه نفس لطفا جوابگویه پاسخم باشید این برامن مهمه وناراحتم دراین مورد تابحال پیشه دکتر نبردم لطفاراهنمایم کنید ممنون میشم
- کم خونی دختر ۱۰ساله
سلام جناب دکتر بزرگوار عذر میخوام دختر ۱۰ساله کمبود اهن داشته باشه امکان داره از قرص ففول استفاده کنه
- پف کردن بدن و اسهال
سلام وقت بخیر آقای دکتر ب پسرم ۵ تا امپول بتا و ی هفته بعد ۵ تا امپول دگزا دادن موقع تزریق هم اسهال میشه هم بدنش ورم و پف می کنه انگار چاق شده آیا این عوارض خطرناکه؟دیگه هیچوقت از این آمپولها تزریق نکنم؟برای خلط و سرفه اش چه انتی بیوتیکی بدم؟خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید ۱۸ کیلو هست پسرم سپاسگزارم
- وزن
سلام پسر8ساله دارم سه ماهه داداشش به دنیا اومده هم دنبال بهانه هست که گریه کنه به شدت لاغر شده 4کیلوکم کرده کودکی اسم الرژی داشت الان بهتره دارو مصرف نمیکنه قبلا زادتین و اسماتیک میدادم دور چشاش گود وکبود شده اشتهاش کم شده میخاستم لطف کنید داروی تقویتی معرفی کنید ممنون از لطف شما
- آزمایش
سلام دکترپسرم یکسالشه برای مراقبت بردمش بهداشت وواکسن زدگفتن وزنشوهمه چیزش خوبه وزنش۸ماهودوهفته ۸۸کیلو۲۵۰گرم بودودریکسالگی۹۴۰۰بودوبقیه چیزاشم خوب بودوبهداشت براش آزمایش نوشتن وگفتن ببرآزمایش بده دکترواجبه این آزمایشوازش بگیرم؟این آزمایش مال چیه؟
- استفراغ و اسهال
سلام خسته نباشید ببخشید دوروزی هست دختر یکساله ام بلافاصله بعد از شیرخودم رو خوردن بالا میاره و مدفوع ابکی و زرد رنگی داره ولی شیر خشک که میخوره استفراغ نداره من هم شیر گاوی استفاده نکردم

