Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تیروئید
دخترم وقتی 4 سالش شد ازمایش تیروئید ازش برداشتیم و جواب tshآن 3 شد میخواستم بپرسم این عدد طبیعیه یا نه
- ختنه
سلام اقای دکتر میشه بفرمایید کی بچه رو ببریم برای ختنه؟ ۴ماهشه بچم
- داروی سفکسیم
سلام مقدار داروی سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲۰ ماهه و ۱۲ کیلو چقدر میباشد
- گوشدرد
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- اس امپرازول
سلام اقای دکتر. چنساعت بعد خوردن شیر میتونم پودر اس امپرازول به نوزاد هفت ماهه بدم؟
- عفونت چشم کودک
باسلام پسر۷ساله م چشمش عفونت داره قطره باکتی ماید۱۰ چقدربایدبراش استفاده کنم
- واکسن 4 ماهگی
سلام آقای دکتر واکسن 4 ماهگی رو میشه یک روز زودتر زد؟
- زردی پا
سلام .دخترم .کف پاهاش زرد شده بود بردم دکتر متخصص اطفال آزمایش براش نوشت.گفتذمشکل خاصی ندارم شربت کلسیم براش نوشت با شربت ad بعدا خوب شد ولی تواین چند سال کرونا دیگه نبردیمش حالا دوباره میبینم پاهاش زرد شده
- دستگاه بخور
با سلام بنده یک فرزند 2ساله و یک فرزند دو ماهه دارم با توجه به فصل سرما احساس میکنم هوای منزل خشکه و مناسب نیست استفاده از دستگاه بخور از جهت مهیا کردن محیط جهت رشد باکتری مشکلی نداره میتونم استفاده کنم؟بخور سرد یا گرم کدام مناسب تره؟ تشکر
- مقدار مصرف آزيترومايسين
سلام دخترم ۱۸ ماهشه و سرفه ها خلط دار داره و یکم بدنش گرم شده آزیترومایسین ۲۰۰ سری قبل دکتر تحویز کردن مصرف نشده پلمپ مونده چقدر و هرچندساعت میتونم براش استفاده کنم
- زخم پا
سلام پای کودک از موتور افتاده و زخم شده یک روز از روش گزشته پاش باد کرده و کرم زدیم حالا پاش داره میسوزه چی شده؟
- جوش زدن سینه کودک
دختر م کنار نوک سینه جوش داره مدام چرک که خالی شد باز پر میشه دخترم سه سالش
- بیماری کودکم
باسلام بچه هام ۶ساله هستن ۲۰کیلو وزن دارن هرچند وقت یبار سرفه های خشک میکنن خوب میشن دوباره بعد ازچند وقت شروع میشه آبریزش بینی دارن.لطفا لطفا کمکمکنید مرسی
- ادرار
با سلام. نوزاد پنج ماه وزنش نرماله تب و بی قراری نداره شیرخشک و شیر خودم خوب میخوره ولی ادرارش بو تند و زرد رنگ بعضی ثقتام لکه نارنجی روپوشکش هست علتش چی میتونه باشه
- سلام پسر من یک سال سه ماهه است سرفه داره آموکسی سیلین 125 براش گرفتم در روز چند بار براش بدم و چقد بدم
- مدفوع چرب
با سلام ممنون از پاسخگویی. برای. مدفوع چرب کودک3ساله.هیچ یک از سوالاتی ک پرسیدید رو نداره.فقط اینکه من بهش ویتامینه 'میم ارنج'خارجییشو' میدم مشکلی نداره?و در اخر میشه لطف کنید بگید چ داروهایی میتونم بهش بدم برای جلو گیری از پیشرفتش بیماریش?
- نیستات
سلام دکتر دخترم یکسال و سه ماهشه دهانش برفک زده چقد نیستاتین بزنم واسش و چندساعتی و تاوچند روز؟؟
- رشد مناسب
سلام پسرم 11ماهه اس و8.7کیلوگرم وزنشه باقد 79،سانتیمتر.آیا رشدش خوبه خیلی نگرانم
- شربت فاموتدین
سلام دخترم نزدیک ۶ سالشه همیشه معده ش ترش کرده پارسال کپسول ژومپرازول مصرف کرد که تا امسال خوب بود. اما الان که دوباره معده ش ترش میکنه شربت فاموتدین صبح و شب ۱.۵ میل بهش دادم که کامل خوب نشده و گاهی مری و معده ش سوزش داره .به نظر شما دوزش کم نبوده ؟دکتر گفت شبها ۲.۵ میل بده اما من هر صبح و شب ۱.۵ میل دادم
- مقدار مصرف ازیترامایسین
کودکم ۱۱ کیلو و ۸۰۰گرم وزنشه ۲ سالشه میزان مصرف داروش چقد باشه ازیترای ۲۰۰ دارم ممنون میشم پاسخ بدید

