Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دل درد نوزاد
اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد دل درد شدید نوزاد بیست روزه مه گفتین بهتره از شربت گریپ واتر بعد یک ماهگی استفاده بشه. خواستم بدونم برای دل درد نوزاد بیست روزه چه دارویی بهش بدم چون دلپیچه هاش شدیده و حتی نمیتونه یه ربع بخوابه
- بی قرای و گریه
سلام وقت بخیر نوزاد حدود ۷ ماهه دارم روزها غذای کمکی و شیر یخوره و خواب اش هم نسبتا مناسب هست ولی شبها یک کمی اذیت میکند هر یک ساعت شروع به گریه کردن می کند شیر میخوره و یک کمی هم در در بغل تکون میدهیم میخوابه و همین روال را تا صبح هر یک ساعت و تکرار میکنه ممنون میشم راهنمایی کنید
- تهوع دخترم
سلام دخترم یازده ماهشه از دیشب هرچی میخوره بالا میاره..تب نداره..بیحالم نیست..فقط بالامیاره چیکار کنم-??
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
سلام نوزادم 7 ماهشه و صبح با پشت سر زمین خورد روی فرش افتاد و بلافاصله گریه کرد اما استفراغ نکرد خدارو شکر و بعداز چند دقیقه اروم شد و حالش خوب بود و باهم بازی کردیم یک ساعت و بعد خوابید و حالا شب شده و بهش شیر دادم بعد از چند دقیقه استفراغ کرد ولی سابقه استفراغش زیاده .حالا نگرانم باید ببرمش دکتر حالاهم حالش خوبه خدارو شکر ولی از استفراغش میترسم.کمکم کنید خیلی نگرانم.ممنون
- کپسول برای نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید عرض کردم دخترم ۵ ماهشه و دانه های کوچک داخل کپسول امپرازول داخل شیرخشکش حل نمیشه و از شیشه شیر یا قطره چکان عبور نمیکنه میتونم دانه های کوچک داخل کپسول رو اول بکوبونم و بعد داخل شیرخشک حل کنم؟ اما متوجه جوابتون نشدم
- اموکسی سیلین۱۲۵
با سلام و خسته نباشید خدمت دکتر عزیز دختر من ۳ماه و۲۳روزشه وزنشم تقریبا ۶کیلو هست چند سی سی باید بهش اموکسی سیلین۱۲۵ بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- خوردن قرص مادر
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر مادر بردیا قاسمی نژاد هستم دیروز بچه رو خدمت شما آورده بودم . بچه 4روزه است . من سفکسیم و قرص مولتی ویتامین و قرص اهن اینا میخورم دکتر زنان گفت بخورم میخوام بدونم برای بچه مشکلی ایجاد نمیکنه شیر میدم؟ممنونم
- برای پسر ۹ ماهم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۹ ماهه منم فقط قطره ی مولتی ویتامین پد یابست دادم ایا باید قطره ی اهنم بهش بدم یا نه
- ازمایش خون
سلام.وقت بخیر،براز پایش قد و وزن ۷ ماهگی دکتر شبکه بهداشت برای پسرم ازمایش خون نوشت ایا لازمه انجام بشه یا خیر؟
- یبوست
سلام پسر ۶ ماهم یبوست داره بهش جشانده گل محمدی دادم ایا ضرر داره
- نا آدامی و یبوست
سلام یک نوزاد یک ماهه دارم دکتر اطفال شیر خشک بیومیل 1داده و قطره آد داده نوزاد احساس ناآرامی و دل درد و یبوست داره لطفا مرا راهنمایی کنید
- واكسن
سلام آقاي دكتر واكسن ٦ ماهگي دخترم دهم فروردين ميباشد امكان داره زودتر يعني ٦ فروردين زده شود يا تاثيرش رو از دست ميده؟؟
- سرما خوردگی
سلام دختر م ۸ماه وده روز داره ابریزش بینی داره سینه هم خس خس میکنه چیکار کنم
- عدم وزن گیری دختر هشت ماهه
سلام
دختر هشت ماهه ای دارم که اصلا وزن نمیگیره، و به دو برابر وزن تولد نرسیده. وزن تولد 3810 و الآن 6800 و میلی به غذا نداره.
آزمایش ادرار و خون انجام شده که یه کم خونی جزیی داره که قطره آهن میخوره، زینک گلوکانات هم میدم. شیر خشک آپتامیل pdf کمکی هم میدم. خواهش میکنم، چاره چیه؟ - کش وقوص دادن نوزاد
سلام پسرم دوماه و11روز داره خیلی کش وقوص دازه توخواب وزنش هم خوبه شیرم مرتب میخوره فقط همین کش وقوص خواب ازش گرفته دارویی نداره
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر. پسر شش ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره و نمیتونم به غذاش کره اضافه کنم. میشه تو غذاش یکم روغن آفتابگردان بریزم؟ مدفوعشم یکمی سفته
- تداخل شیر
سلام و خسته تباشید. آقای دکتر میخواستم بپرسم نوزاد شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و نیم ساعت بعد گرسنش بشه اشکالی نداره شیر مادر بدم یعنی باهم تداخل پیدا نمیکنن پشت هم؟
- تغذیه نوزاد شش ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد من شش ماهه است میتونم بهش ازین ماه حریر بادام بدم شیر خشک فقط میخوره چ تغذیه ای باید بدم لطفا راهنماییم کنید
- شیر
سلام آقای دکتر دختر پنج ماهه ای دارم که بدلیل سهل انگاری من در زمان تولد بچه تو خانه بدنیا آمد و بعد به بیمارستان انتقال شدم و بچه ساکشن نشد از همان روز اول تولد نسبت به شیر خوردن خیلی بی میل بود ولی من با قاشق و سرنگ بهش شیر میدهم هر چه دکتر هم بردم نتیجه نداد الان ۵ کیلو وزن دارد و هنوز همان مشکل خواهش میکنم تو رو خدا بهم بگید چکار کنم می دانم باید چک شود و اینجوری نمی توانید بگید اما خواهش راهنمایی کنید خیلی مستاصلم
- سرماخوردگی نوزاد
پسرم ۵ماهشه وزنش ۸ کیلو تب میکنه و خیلی کم سرفه میکنه دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده مقدارش چقد باید باشه؟هرچندساعت؟

