Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سینوزیت در کودکان
سلام وقت بخیر پسر ۶ سالم با وزن ۲۱کیلو حدود دو ماه پیش گرفتگی وابریزش بینی داشت وشب ها با دهنباز میخوابید وخرخر میکرد از دهن نفس میکشید بردم دکتر سفکسیم تجویز کردن ۳ونیم سی سی هر ۱۲ ساعت ولی چون دوزش کم بود همچنان اون علائم داشت وبهتر نشد تا یک هفته بعدش که دچار تب شدید وبی حالی وسرگیجه شد بردم دکتر ازمایش براش نوشتند کهwbcروی ۲۴وesrروی ۱۸ بود بستریش کردن حدود سه روز ولی علت عفونت مشخص نشد و تا ۸ روز سفکسیم مصرف میکرد بعد مرخص شدن حالش تقریبا خود شد تا دو هفته بعد دوباره دیدم خرخر میکنه تو خواب وموقع خواب دهنش بازه واز دهان نفس میکشه بردم ازمایش ازش .رفتیم که باز تو ازمایش عفونت بالا بودwbcروی ۱۹ وesrروی ۱۷باز بستری شد به مدت ۴۸ ساعت با تشخیص سینوزیت و ۱۴ روز فارینات ۲۵۰ مصرف میکرد با حدود یک هفته مونته لوکاست واسپری بینی حالش تقریبا خوب شد الان دو ماه گذشته باز آبریزش بینی وگرفتگی بینی وسرفه داشت بردم دکتر سفکسیم ۱۰۰وکلاریترومایسین براش تجویز کرد وبه مدت ۴۰ روز مونته لوکاست و اسپری بینی مومتومکس وشربت کیدوفست وبعد ۴۰ روز گفتن یه عکس ازش بگیرین وبیارین الان یک هفته هست دارو مصرف میکنه ولی هنوز آبریزش بینی داره میترسم دوباره سینوزیتش شدید بشه خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- کم اشتها
سلام خدا قوت دخترم یک سالشه به گفته شمافقط قطره آدزیر میدم شیر خودمو میخوره میلی به غذا نداره وزن وقدش نرماله میشه یه شربت برا اشتهاش وتقویت ایمنی بدنش معرفی کنید
- بینی
سلام دخترم ۳سالشه سرما خورده بود الان بینیشهمش مخاط داره و غلیظی ی آنتی بیوتیک میگین ک بدم خوب شه ممنون
- آلرژی
سلام دکتر کودک من یکساله شده و طی این یکسال به پروتئین گاوی آلرژی داشته و خودم رژیم لبنیات داشتم الان اگه بخوام لبنیات مصرف کنم آیا میتونم به کودکم هم بدم ؟آیا لازمه داروی خاصی به کودکم بدم تا با شروع مصرف لبنیات معده و روده اش آمادگی پذیرش لبنیات رو داشته باشه و براش مشکلی پیش نیاد؟؟در صورت لزوم چه دارویی لازمه؟؟
- کتوتیفن،پدیزان
سلام وقت بخیر عذر خواهم پسرم سه سال و نیمشه با وزن ۱۶ سرما خورده و سرفه داره شربت کتوتیفن و پدیزان گرفتم چقدر باید بهش بدم و چند ساعتی؟
- آزیترومایسین برای وزن ۳۰ کیلو
سلام برای کودک ۷ سال و نیم با وزن ۳۱ کیلو چقدر باید آزیترومایسین داد؟
- وزن کودک و مشکل گلو
سپاس از شما موفق و سربلند باشید
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سالشه یک ماه پیش سرما خورد دماغش خیلی ترشح سبز داشت تقریبابعد از ده روز خوب شد دکتر نبردم یعنی انتی بیوتیک استفاده نکردم گاهی هم هندزفری منو میذاره تو گوشش من عفونت قارچی داره گوشم پشت هر دو تا گوشش زیر دست لنف اندازه یه نخود کوچیک احساس میکنم نگرانم به نظر شما چکار کنم؟ لازمه دکتر ببرم؟ ممنون از لطفتون
- شربت پدیابست
سلام دخترم ۲ سال و ۷ ماهشه وزنش ۱۰ و۲۵۰ است شربت پدیابست اپتابت بهش بدم مشگلی نداره
- ریزش مو
سلام دختر ۹ سالشه ریزش مو شدید دارد و پوستش روبه تیرکی میره لطفا چ دارویی استفاده منم
- پسر من ۲ سالش گوشش بلبلی با چسب گوش درست میشه
- گلودرد
سلام .پسرم ۴/۵ داره مخملک گرفت دکتر بهش سفکسیم داد خوب شد ولی دوره داروش تمام نشد ، بعد از سه روز دوباره گلودرد گرفته دکتر گفت اول گلودرد شه بهش ازیترومایسین داده ولی بعد دوروز دکتر گفته یه مقدار بدتر شده ، باید همون دارو رو ادامه بدیم یا دار عوض بشه؟
- سلام پسر من ۱ سالشه اصلا غذا نمیخوره هرکاری میکنم ولی نمیخوره وزنش پایینه
- خس خس سینه
سلام دکترجان خداقوت پسرم ۲۳ماه داره الان چند روزی هست گاهی سرفه میکنه سینش صدا میده ولی در تنفس مشکل ندارد تب نمیکنه گرفتگی بینی هم نداره بهش نئوتادین دادم خوب نشد چیکار کنم؟به نظرتون نیاز به چرک خشک کن دارد ؟
- مشکل قورت دادن قرص
سلام دکتر برای پسرم قرص دانا گروث ژل تجویز کرده ولی متاسفانه نمیتونه قورت بده . میخواستم بپرسم میتونه گاز بزنه بخوره؟؟؟
- خارش واژن
با سلام دختر ۷ ساله ای دارم که حدود ۱ ماهی است بعضی مواقع واژنش شروع به خارش میکند اما موقع ادرار کردن سوزش ندارد میخواستم بدونم چکار باید بکنم با تشکر از شما
- تاول زدن دست وپا ودهان
کودک ۳ ساله دارم که حدودا سه روز که در اطراف دست وپا روی زبانش تاول زده و خیلی بی قراری میکنه وچیزی هم نمیتونه بخوره وروز اول بیقراریش همراه تب هم بود حال شما راهنمایم کنید که چه جوری آرومش کنم وغذا بهش بدم وتا چه زمانی طول میکشه وعلتش از چیه
- غدد لنفاوی شکم
سلام پسرمن هشت ساله اش است وبعضی وقتها شکمش درد میکند بعداز دوهفته که سرماخورده شکم درد ش شروع شد وحالا بعداز آزمایش وسونو ودارو بازهم گاهی درد دارد ودر طول این سه وچهار ماه اصلا نمیتواند بدود به نظرتون چیکار کنیم
- سلام دخترم ۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه چیکارکنم
دخترم۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه ببرمش دکتر
- شب ادراری
سلام پسری شش ساله دارم که شب ادراری داره. قبلا دکتر بهش اسپری بینی داد برای درمان ولی جوابی نگرفتم . ایا راهی برای درمان وجود دارد؟

