Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
سلام آیا مصرف همزمان قطره آهن و مولتی ویتامین برای کودکان زیر یک سال اشکالی ندارد؟؟مصرف همزمان قطره آهن و آ د چطور؟؟
- اسهال
سلام پسرم ١٤ ماهشه دو روزه اسهاله ميتونم از كيدي لاكت يا او آر اس استفاده كنم فعلا دسترسي به پزشك ندارم ممنون ميشم راهنماييم كنيد
- خواب شبانه
باسلام خدمت دکتر عزیز من پسرم نزدیک دوساله از اول خواب شبانه درستی نداشت الانم همینجوری میخوابه یک ساعت بعد بیدار میشه و گریه میکنه پاهاشو میکوبه زمین از شیر هم خیلی وقته گرفتم اب هم میدم شبا ولی تاصب ۴ پنج بار بیدارمیشه گریه میکنه
- مسمومیت دارویی
دکتر واسه دخترم شربت رکولیک(بابونه آلمانی)نوشته امروز بعد از سه بار استفاده دل درد شدید گرفته و استفراغ میکنه چیکار کنم
- تکرر ادرار
سلام دختر من۶ سالشه، الان چن روزی هست ک تکرر ادرار گرفته،ـدیروز قند ناشتا ۱۰۰بود،ـ خیلی میترسم، با اینکه از دیروز خیلی رعایت تغذیشو میکنم ولی الان هر ۱ساعت ی بار میرع دستشویی علت خاصی داره
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کلیلو
چه میزان شربت آزیترومایسین در شب اول مصرف برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلولازمه
- شیردهی
سلام آقای دکتر پسرم ۱ماهشه شیر مادر میخوره همراه کمکی، میگرن دارم مسکن میخورم تا چند ساعت نمیتونم شیر بدم با شیر دوش بگیر بریزم دور میتونم دوباره شیر بدم؟
- تدبیر
سلام اقای دکتر شمافرمودیدواسه دخترم قرص اهن تدبیر بدم .ولی میگن چنین قطره ای وجود نداره .
- ابریزش
سلام دخترم ۳ سالشه عطسه و ابریزش داره نمیدونم بخاطره حساسیته و تغییر ابوهواس یا سرما خوردگی چی بدم ک ابریرشو عطسه هاش اگه از جفتش هست خوب بشه
- سرماخوردگی پیاپی
با سلام دختر ۴ سال و دو ماهه دارم.۱۵ کیلو و بدغذا .امسال از مهر ماه رفته مهد کودک.هر دو هفته یکبار علائم سرماخوردکی داره. میگیره خوب میشه باز میگیره....یک بار فقط آنتی بیوتیک دادم بقیه موارد با درمان خانگی و اسپری بینی درمان کردم.اگر ممکنه بفرمایید چه کار کنم کمتر مریض بشه.
- خروسک
سلام اقای دکترپسرم ۲سال و۱ماهشه دچار خروسک خفیف شده دکتر برای پسرم دگزا وقرص،مونته لوکاس تجویز کرده الان نزدیک یک هفته هست هیچ تغیری نکرده فقط صدای خروسک ایش خوبشده ولی سرفه مانند خلط دار وابریزش بینی رادارد از دستگاه بخور سرد هم استفاده کردم فایده نداشت از چه داروی استفاده کنم که اثر بهتری داشته باشه باتشکر ازشما
- مشکل خروج ادرار
سلام ادرار من در بعضی از مواقع دو شاخه بیرون میاد بعد دو ثانیه یه شاخه میشه ادرارم با تاخیر شروع میشه بعد اتمام ادرار ادراری که باقیمونده قطره قطره میچکه احساس میکنم که ادرارم کامل تخلیه نمیشه شدت خروج ادرارپایینه سونوگرافی و آزمایش دادم به دکتر نشون دادم گفت تنبلی مثانه است و با نوشیدن آب خوب میشه آیا تشخیص دکتر درست بوده . من به تنگی مجاری ادراری مبتلا نشدم؟
- دلدرد
سلام دکترخسته نباشدپسرمن یکسالودوماهشه وقتی که نوزادبودمنظورم دوماهگی تا۷ماهگی رفلاکس داشت ودکتربراش اس امپرازول نصف نوشتن که بالامیاورددیگه نخوردمنم بهش ندادم خس خس سینه داشت وشیرازدهنش بیرون میزد تاهفت ماهگی دیگه غذاخورشدبهترشدولی الان چندروزه انگارکه همش آب تودهنش جمع میشه امشبم قرمه سبزی خوردانگارکه بدترشدیعنی رفلاکس داره دکترقطره سایمتیکون توخونه دربسته داشتم یکم بهش دادم چون خوابیدوزودازخواب بیدارشدقطره سایمتیکون دربسته داشتم کمی بهش دادم دکترتوروخداکمکم کنیدوضعیتم جوریه که نمیتونم دکترببرمش علت وداروشوبهم بگیداثلاانگارحالت تهوع داره همش آب تودهنش جمع میشه وبعضی وقتاهم خس خس سینه داره اجرتون باامام زمان ممنون میشم راهنماییم کنید
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و نیم داره طبق دستور شما قبلاً آدزیر بهش میدادم و بعد آسماویت براش تجویز کردید ،شربت آسماویت تموم شد مجدد همینو براش بخرم و روزی یه قاشق مربا خوری بدم؟
- پریود«ترشح سفید»
من 13سالمه حدود یه سال پیش موهای زائد و... رشد کردن و هنوز پریود نشدم ولی بعضی موقع ها مخصوصا وقتایی که عصبانیم و خوشحالم و ... خیلی زیاد میشه یا نمیشه یا زیاد میشه خود به خود هی مجبورم لباس عوض کنم چندین بار علایم پریود داشتم ولی نشدم
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم ۱۸ ماهشه دو روز اسهال شده تو مدفوعش همش مخاط چرکی و خونی هست علتش چیه؟؟ چیکار کنم
- سلام خسته نباشید پسرم تازه وارد ۱۰ماهگی شده همش سرما میخوره میشه راهنمایی کنید چه دارویی خوبه بهش بدم شربت سرما خوردگی و سفکسیم بهش دادم شربت ضد سرفه کید هلیکس هم دادم یکمی بهتر میشه ولی دوباره بعد از تمام شدن دارو دوباره سرماش شدیدتر میشه الان حس میکنم سوزش بینی و آبریزش بینی و گلو درد داره ممنون میشم پاسخ بدین
سلام خسته نباشید یکسال و یازده ماهشه سرماخورده ترشحات بینیش اول بی رنگ الان سبزه عفونت داره پنی سیاست 125بگیرم یا آموکسی سیلین
- یبوست
دخترم دوسال و یکماه اش هست الان نزدیک سه هفته هست شکم اش کار نمیکنه همش با روغن زیتون و روغن کرچک و شربت انجیر و شربت لاکتوز همه اینها دارم روش کار میکنم ولی هنوز شکم اش به حالت عادی برنگشته
- حرف زدن
سلام خسته نباشید کودک ۱۴ ماهه پسر چند ماه پیس چند بار گفت بابا دیگه نگفت هر چقدر سعی کردم نگفتم الانم فقط وقتی داره بازی میکنه سرگرم خودشه بعضی کلمات مثل دده یا نه یا آره یا دای رو میگه همیشه نمیگه میخوام بدونم تا چه زمانی نرمال کم حرف زدن کودک چیکار کنم به حرف بیاد بابا مامان بگه
- سلام پسرم نه سالش آبله مرغان گرفته چه دارویی مصرف کنم

