Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اهن
سلام دخترم ماه بعد میشه ۳ساله چ شربت یا قطره اهنی بدم ک دندوناشو سیاه وخراب نکنه روزی چند سی سی و تاکی باید ادامه بدم
- عمل تنگی مجرا
پسر ۵ ساله ام عمل تنگی مجرا انجام داده ، می خواستم بدانم چند درصد این عمل ها امکان برگشت دارد ؟ دکتری می گفت اگر ادرار کودک خارج از کاسه توالت ریخته شود یعنی تنگی مجرا الان پسر من صاف ادرار می کنه ، نازک هم نیست ، اما گاها علی الخصوص صبح ها هنگام ادرار ، ادار به بیرون از کاسه توالت ریخته میشه ، حجم زیاد و پر فشار (البته خودم فکر کنم چون شب تا صبح برای دستشویی بیدار نمیشه این جوریه) در اواسط روز اگر به فاصله ۳ ساعت بره ادرارش خوبه اما موقعی که ساعت های زیادی نمیره دستشویی بعد ادرار پرفشار میشه و بیرون از کاسه توالت ریخته میشه نوک مجرا بعد از عمل برش زیادی خورده بود اما حالا چند میلیمتر از آن بسته شده (حدود ۴ ماه گذشته ) نوک مجرا همانند قبل سوزنی نیست ادرارش هم به همان صورتیه که توضیح دادم این طبیعی است ؟
- شیرمحلی
سلام آقای دکتر بچه دوساله میتونه شیرمحلی بجای پاستوریزه بخوره؟
- سرماخوردگى
پسرم ١٠ ماهه هستش وزنش ٩ كيلو هستش الان دسترسي به دكترش ندارم از صبح سرفه ميكنه شربت كوريزان بديم؟؟؟؟
- کوآموکسی کلاو..
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- قد و وزن
سلام دکتر دختر من الان 4سالش شده ،14700وزنشه ،وزن تولد 2400بوده قدش 103خوبه؟
- مارک اس امپرازول
سلام اقای دکتر خداقوت میشه بفرمایید که اس امپرازول نکسیپد با کیموبلاک فرق داره؟ من نکسیپد میدم دوستم میگه کیموبلاک داده به بچه ش بعد از مدتها که نکسیپد میداده. منم کیموبلاک تهیه کنم؟ ممنون میشم مثل همیشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید
- مشکل بینایی
بچم دو سال و هفت ماهه جدیدا وقتی موبایل میخواد ببینه سرش میکنه تو گوشی یا میاد جلو تلویزیون میشه آیا اینا علائم خطرن چکار کنم
- زینک سولفات
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من یک ماهه پیش کرونا گرفته بود و حدود نیم کیلویی وزنش کم شد. کلا از اشتها افتاده شما گفتید براش شربت زینک سولفات بدم الان اشتهاش خوب شده اما فقط شیر میخوره لب ب غذا نمیزنه دهنشو محکم میگیره و گریه میکنه دندون هاشم دو تا نیش بالا و کناری هاش نیش زدن تازه در اومدن. پسرم یکسالشه
- پودر کیدی لاکت
سلام دکتر عزیز برای تقویت سیستم ایمنی دختر پنج سالم؛ میتونم به مدت یکماه یک روز در میان کیدی لاکت استفاده کنم؟ سپاس فراوان
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۲۰
سلام دخترم۱۴کیلو ۶سالشه قطره باکتی ماید هرچند ساعت باید بریزم؟
- حساسیت به شیرخشک
سلام آقای دکتر خداقوت برای تست حساسیت شیرخشک چند روز باید صبر کنیم؟ بچه من۱ماهگی حساسیت به پروتئین گاوی داشت تا۷ ماهگی رژیم سخت همه چی داشتم آجیل و غیره هم ۶ماهگی بر اساس آزمایش دکتر گفته عدد التهاب روده۶۰ هستش میتونم شیرخشک ای آر رو امتحان کنم. شما هم فرمودین میشه امتحان کرد صبح بهش دادم ی بار ی پیمونه چقدر باید صبر کنم ؟خداروشکر فعلا طوریش نیست.روم سیاه ک طولانی شد
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
دختر دو روزه که تب داره، امروز گلو درد شدید داره، و صداش در نمیاد، سرفه خلط دار میکنه، گلوش میسوزه
- خودارضايي در كودك
سلام آقاي دكتر پسرم ٤ سالشه چند روزيه دستشو ميماله به آلتش ميخواستم بدونم اين عمل خود ارضايي حساب ميشه يا صرفاً كنجكاويه؟ و اگه خود ارضاييه واسه درمانش چيكار كنم؟
- تيروئيد
با سلام خسته نباشين ببخشيد من پسرمو ٥روز پيش بردم چكاب ٢سالگي تيروئيدشو گفتن مشكل داره T4=11.06 T3=1.44 TSH=0.84 ممنون ميشم شما نظرتونو بهم بگين🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️
- دون دون قرمززدن بدن کودک بعدازتب
باسلام جناب کودک پسر۴ساله ما بعداز۳ روزتپ کردن رویه شکم سینه وگردن وکمی پشتش شروع کرده دونهای ریزقرمززده چکارکنیم واین جوشها چیست اشتها به غذاهم خیلی نداره زودسیرمیشه ممنونم ازراهنمایتان
- مقدارسیفیکسیم برای کودک ۷ساله با وزن ۴۵کیلو
سلام پسرمن ۷سالشه با وزن ۴۵کیلو ب علت عفونت و سرفه های خفیف دکتر،شربت سیفیکسیم ۱۰۰تجویزکرد حالا مقدارش رو خواستم دقیق بدونم ک هر۱۲ساعت چندمیلی مصرف کنه.امپول پنی سیلینم زده.
- تب
سلام خانم/اقا دکتر خوب هستید وقتتون بخیر ببخشید مزاحم شدم خانم/اقا دکتر بچه ما هم تبش خیلی بالاست هم چشاش میسوزه میشه لطف کنید اگه زحمتی نیست بگید باید چکار کنیم؟
- شیر خشک یا پاستوریزه
سلام.دخترم یک سالش رو تموم کرده.تا الان هم شیر خودمو خورده هم شیر خشک،خواستم بدونم از این به بعد شیر خشک بهش بدم بهتره یا شیر پاستوریزه؟
- سلام بچم قطره باکتی ماید استفاده براش کردمه سوزش میگیره چشمش

