Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه کودک هشت ساله
سلام وقت بخیر. فرزند پسر ۸ ساله ام با ۲۲ کیلو وزن پس از یک شبانه روز تب سرفه هایی شبیه ییماری خروسک دارد. لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنونم
- سرماخوردگی
سلام دخترم سه وسال ۹ماهش هست از۵روزپیش علایم سرماخوردگی بروزداد،اول ابریزش بینی همراه باگرفتگی بینی کاملا بینیش کیپ شده درطول شبانه روزچندبارخلط توی گلوش جمع میشه که به سختی قورتش میده،گلودرد هم داره ولی تب نداره شب موقع خواب اذیت میشه چون نمیتونه راحت نفس بکشه من پلارژین کیدزوسیموسپان روهر۸ساعت بهش میدم ازامروزهم لوراتادین یکدوز فعلا بهش دادم ممنون میشم راهنمایی کنین میتونم بهش انتی بیوتیک بدم؟
- زردی کف دست و پا
سلام، وقتتون بخیر پسر من ۴ سالشه، چندروزیه رنگ کف دست و کف پاهاش رو به زردی رفته داروی خاصی استفاده نمیکنه و بیماری خاصی هم نداره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه؟ لطفا راهنماییم کنین...
- آزیترومایسین200
سلام پسرم10سالشه60کیلوهست چقدرازآزیترومایسین200بایدبخوره
- کوتاهی قد
سلام اقای دکترمن یک دختردوازده ساله دارم که قدش صدوچهل وشیش ووزنش سی پنج کیلوه برای رشدقدیش شربت زینک سولفات وارژی پلاس بدم خوبه شماپیشنهادی نداریددرضمن هنوزپریودنشده اماعلاعم بلوغ وداره رشدموهای بدن وجوانه زدن سینه خیلی نگران رشدوقدشم لطفاراهنمایم کنید
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
شبها با دهان بار نفس میکشه ودهان خشک میشه خروپف هم دارد
- مطب
سلام ۱۲ خرداد شنبه مطب تشریف دارین؟؟
- تب
سلام. کودک دختر پنج ماهه. باوزن هشت کیلو تب سی ونه درجه را می توان شیاف دیکلوفناک گذاشت؟ در صورت بله با چه دوزی؟
- سرماخوردگى
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دخترم ۹ ماهشه ودر ماه اول متوجه شدیم که در قلبش سوراخ داره ولی نیاز به دارو نداره دکترش گفت به مرور زمان که بزرگ میشه سوراخ میگیره ولی گفت اگه سرما بخوره یا عفونت کنه احتمال داره از سوراخ قلب به خونش منتقل بشه ،و الان دختر من سرما خورده وسینه عفونت کرده وامروز بدنش جوش های قرمز زده بود میشه بگید دلیلش چیه؟
- کوآموکسی کلاو..
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- پمیاد کالامین ۸درصد
سلام کودک ۱ساله ۹ ماهه ابله مرغان گرفته خیلی خارش داره مژخواستم ببینم پماد کالامین بزنم اشکال نداره
- دخترم ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین ۱۲۵ خوبه
دخترم سرما خورده شده ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین خوبه براش
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر خسته نباشید ، کودک ۲ ساله داریم که حدود ۱ هفته است روزانه بی علت تب میکنه ، علت تب چیست ؟ ممنونم
- خارش پا
دخترم پنج سالشه شبها خارش و سوزش داره در قسمت کف پا و انگشتای پا. من بتامتازون استفاده کردم ولی خوب نشد میخاستم بپرسم چیکار کنم؟
- اگزماکودک
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم یاپمادتتراسیکلین چشمی میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید ممنون
- سلام وقت بخیر،بچه هفت ماهه دارم الان یک ماهه که سینمو پس میزنه فقط تو خواب میخوره،
الان یک ماهه که رفلاکسش بیشتر شده خلط پشت حلق زیادی داره ،واسه رفلاکسش دارو میخوره ولی بهتر نشده که هیچ بدترم شده،بخاطر رفلاکسه که سینمو نمیگیره؟فقط وقتی خوابه میگیره سینمو
- سلام دکتر دخترم چهار ماهش تموم شده اولش تب داشت بعدش سرفه میکرد از امروزم که اسهاله دکترم برده بهتر نشده
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
سلام پسرم۹سال داره و وزنش ۲۸کیلو هست،سرفه میکنه،وآب دماغش زرد رنگ شده،دز مصرفی آزیترومایسین۲۰۰رو برام میگید
- سرماخوردگی وسرفه شدید نوزاد
نوزادم ۱ماهشه سرفه شدید وعفونت چشمی داشته دکتر براش آزیترومایسین ۲۰۰ نوشته ولی داروخانه مقدار مصرف روننوشته چند سی سی باید بهش بدم
- سلام خسته نباشید دختر من ۲ سالشه ۱۰ کیلو وزنشه چند قطره بریزم

