Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن گیری
سلام پسری دارم که بعد از ۱۵ روزگی متوجه شدیم که نرمی حنجره دارد و تنفس تقریبا تندی داشت و با سرماخوردگی بستری میشد که الان یک سال و نیمه است حدود سه ما قبل بعد کلی آزمایشات یم که تنگی راه هوایی دارد و بعد از لیزر جهت رفع تنگی بعلت داشتن ترشحات تراک گذاشتن بعد از سه هفته مراجعه جهت اف تراک دکتر گفت با توجه به نرمی حنجره امکان اف تراک نیست و برای مراجعه بعدی باید بچه به سن ۱۰ کیلو برسد اما متاسفانه با وجود رسیگی زیاد بچه وزن نمیگیرد لازم به ذکر است قبلا آزمایش تمام غدد بدن انجام شده و مشکلی نداشته، شیرخشک نوترینی درینک دادم روزی چند بار دفع داره اما وزن گیری خیلی ضعیفه ، لطفا راهنمایی کنید
- دل درد
دختر ۳ساله دارم دو هفته هست می گه دلم درد داره
- شربت عفونت گلو برای کودک۳ ساله فاویسمی
سلام دنبال یه شربت عفونت برای بچه ۳ ساله فاویسمی میگردم که براش ضرر نداشته باشه
- ت
سلام آقای دکتر ببخشید یه سوال داشتم شربت زینگامان و پدیا بست و قرص سیپروهپیتادین امگا3 به بچه ۶ سالم میدم شربت ایمونس بهش بدم تداخل نداره ؟ سلامت باشید .
- شربت بنفشه
سلام آقاي دکتر بچم سرماي شديد خورده با استفاده ي آنتي بيوتيک و شربت سرفه پلارژين و سيتريزين و قطره بيني هنوز خوب نشده ترشحات زياد بيني داره و خس خس سينه و چرک گلو ميشود به جاي اين شربت ها از شربت بنفشه باريج استفاده کنم مي گويند خيلي خوب است.يعني شربت بنفشه باريج و آنتي بيوتيک با هم استفاده کنم؟؟خوب است ؟
- تب سر کودک
سلام دخترم 21ماهه تبش بالا رفتم داروخانه شربت ستادین دی گرفتم ولی نپرسیدم چقدر بدم الان میبینم روبروشور زده زیر6سال بامشورت پزشک الان چقدر بدم وهرچند ساعت
- بادمعده
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه 5 ماهه دارم کولیک داشت الان خداروشکر بهتره و دیگه شربت کولیکیز نمیخوره . باد معده اش خیلی زیاده و البته خارج میکنه . یکی دوهفته پیش اسهال داشت آزمایش ادرار و مدفوع و خون هم دادیم دکترش فرمود سالمه . حالا میخوام بدونم باد معده زیاده مشکلی نداره؟ راه حلش چیه؟
- سلام دخترم علایم التهاب کلیه و عفونت کلیه داره دکتر گفته روزی یک بار هر بار دو و نیم سی سی ولی نگفته تا چن روز لطفا میتونید بگید چن روز
- بوی دهان کودک
سلام.دخترم ۱ سالشه.گاهی دهانش بو میده.علت چی میتونه باشه؟و اینکه در مسیرهای طولانی سوار ماشین که میشه هر چی خورده بالا میاره،دارویی هست که قبل مسافرت بدم بخوره که داخل ماشین استفراغ نکنه؟
- سلام وقت بخیر جناب دکتور پسر 7سالشه صورتش زرد شده و خیلی وقته غذا میخوره یدفه میاره بالا ولی صورتش زرد شده یک ماهی هست
سلام وقت بخیر جناب دکتور پسر 7ساله دارم غذا میخوره بالا میاره در هفته یکبار آنان یک ماه هست صورتش زرد شوده
- سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهه هست اول شیر نان یک میخورد الرژی شدید داشت دکتر به مدت یه هفته نان آل براش نوشت بعد گفت اپتامیل بهش بده قبلا اسهال داشت که نان ال داد از کجا باید بفهمیم این شیر اپتامیل بهش میسازه یا نه چون هنوز چندین بار تو روز دفع داره باید چن روز یه شیر رو بهش بدم ببینم بهش میسازه یا نه
سلام آقای دکتر ببخشید دخترم ۱۴ ماهه هستش . چند روز پیش به خاطر سرفه خروسکی بردمش دکتر براش دگزا تجویز کردن ولی گفتن به جای تزریق نصف آمپول رو با آبمیوه بدم بخوره از اون روز متاسفانه دخترم اسهال گرفته روزی ۵ یا ۶ بار بصورت آبکی مدفوع میکنه حالا چکار باید بکنم ممنون میشم راهنماییم کنید .
- یبوست طولانی کودک یکساله
با سلام پسرم یکسالشه چند ماه است یبوست داره میخواستم بدونم باید چه دارویی بهش بدم
- زانو
با سلام.پسر من دو سال ونه ماهش هست.چند ماهی هست متوجه شدم که وقتی عصبانی میشه یا به قولی لج میکنه ،زانوهاش به طرف پشت خم میکنه.به صورتی که غیر عادی به نظر می سه.مثل این هست که سر زانوها در راستای هم نیستن واستخوان پایینی کمی عقب تر هست.یه بار مراجعه کردم به پزشک گفت مشکلی در راه رفتن و دویدن نداره.پس اونم مشکلی نیست.میخواستم راهنمایی کنید
- شکم دردشدید
سلام خسته نباشیدشکم دردشدیدداره 3سالشه
- ام تی سی اویل
قبلا پرسیدم که جه مقدار به کودک دوسالوتیمه بدم فرمودید از حجم کم میشه بهم توضیح بدی چند سی سی بدم و به چه طریقی بهتره اینکه در هر وعده بریزم یا در یکوعده چطکر نتیجه بهتری داره ممنون از شما دکتر مهربان
- ادامه سوال قبلی
بینیش هم گرفته با دهان نفس میکشه و سرفه هاشم تقریبا خشکه
- عدم راه رفتن کودک ۱۷ ماهه
باسلام پسری دارم ۱۴ ماهشه هنوز راه نمیره ولی ب درو دیوار میگیره و راه میره فقط تنهایی نه حس میکنم میترسه شنیدم شربت کلسیم خوبه آیا تاثیر داره؟؟؟روزی چند سی سی؟؟
- در مورد مقدار مصرف شربت سفکسیم 100س
دخترم 7سالش هست وتقریبا 27کیلوهستش.روزی چند سی سی شربت باید بهش بدم
- درد مفاصل پا
سلام بچه من شش ونیم سالشه ودوسه روزه کووید گرفته داروهای ایبوپروفن وسفیکسیم دکتر داده اما از دیشبه که پاهاش درد داره ونمیتونه درست راه بره علتش چی می تونه باشه و چه راهکاری داره.سپاس
- سلام پسرم ۲۰ ماهشه قطره استامینوفن سو سپانسیون چقدر باید بدم باتوجه به اینکه ۱۱کیلو وزن داره؟

