Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم 20ماهشه یک هفته سرما خورده از بینیش خلط میاد دو شب تب داشت سرفه و عطسه نداره گلوشم صدا نمیده فقط نق میزنه شکمش روزی سه چهار بار کار میکنه ته لثش سفید شده امکان داره برای دندون باشه؟الان یک هفته داره پلارژین و نئوتادین میخوره به نظرتون چیکار کنم؟
- عفونت گلو
سلام پسرمن شش سال تمام سن دارهو۱۸کیلووزن داره والان چندساله همیشه عفونت گلوداره وهیچوقت کاملا خوب نمیشه لطفا راهنمایی بفرمایید
- دکتر جان دختر بچه واکسنهیجده زددهروزاستدیگرنمیتواندسرپابهایستادلطفاپاسخیماه زد
- واکسن کزاز
سلام آقای دکتر امروز بچم افتاد روی زمین یه میخ هم اونجا افتاده بود نمیدونم پاهاش به میخ خورد یا نه ولی چون افتاد زانوش یکم زخم شد واکسن کزاز لازمه بزنه؟
- انفلوانزا
پسر۴سالم انفلوانزا گرفته،دکتر فقط بروفن داده برای تب،تبش بالاست الان ۳روزه و از امروز بینی هم گرفته شده،نیاز به مراجعه مجدد به متخصص هست
- بوی دهن بچه ۲ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۲۵ ماهش و چند روزیه از دهنش وقتی صب بیدار میشه بو میاد زیادم بوش بد نیس فقط صبحا تا یچی میخوره درس میشه تازه از شیر گرفتم امکان داره از اون باشه قبلا دوباری تا بیدار شه شیر میخورد الان نه ، و اینکه دوتا دندون اسیاب دومش و داره درمیاره و ورم کرده امکلن داره از اونا باشه؟
- کلینیک گیل
سلام پسرم پیش شما پرونده برای معاینه روتین داره حدود ۱۵ روز پیش از شما سوال پرسیدم چون شما مطب نبودین گفتین بعد۱۳ میاین پسرم دوسال و نه ماهشه و وزنش ۱۴ کیلو هست دل درد داشت چون خیلی میپره شما دی سیکلومین یک سی سی هر ۱۲ ساعت ودایمتیکون ده قطره تجویز کردین ولی پسرم بازم دل درد داشت مجبور شدم بردم کلینیک گیل بهش دیفن هیدرامین داده ۲ ونیم سی سی هر ۶ ساعت وشربت گل گریپ داده گفتن چون تب نداره ازمایش لازم نیست حالا هر چند ساعت پبچ داره چیکار کنم تا شما مطب تشریف بیارین؟؟ مرسی
- آیا شربت آموکسلین واسه وزن بچه مشکل داره چون وزن بچم کم
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ در کودک ۴ ساله
سلام خسته نباشید من پسرم ۴ سالشه و حدود ۱۶ کیلو هست می خواستم ببینم مقدار مصرف سفکسیم چقدر هست؟ ممنونم
- گرفتگی بینی
با سلام و وقت بخیر کودک من تازه شش ماهش تموم شده و بسیار بیقرار است و زیاد گریه میکنه میتونم بهش شربت بی بی سد بدم؟؟ اگه بله چه مقدار؟ باتشکر
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر پسرم دوماه و شش روزشه سه روز پیش واکسن دوماهگیشو زدم بعد از واکسن صداش گرفته امکان داره به خاطر واکسن باشه شیر هم خوب میخوره دیشب بردمش دکتر شربت نئو تادین براش نوشته به نظر شما تاثیر داره که بهش بدم
- سرما خوردگی و تب
سلام وقت بخیر پسر۲۱ماهه رو بردم دکتر همراه تب سرفه خلط دار دکتربهش سفکسیم ۱۰۰ وآموکسی سیلین ۱۲۵داده آیا لازم این آنتیبیوتیک ها رو باهم مصرف کنه ؟برای تبش هم شیاف ۳۲۵تجویز کرده
- تغذیه
سلام وقت بخیر ایا برای بچه های زیر دو سال . خوردن خاویار توصیه میشود؟ ممنون
- تب واسهال
کودک 7 ماهه ام 2روزه علاوه بر تب ،اسهال خفیفی هم داره و غذا وشیر میخوره فقط روزا سرحاله ولی شبها بی قرار وتب میکنه؟؟؟
- تغییر رنگ پوست
باسلام کودک من چهارده ماهشه ی جاهایی از پوست بازو تا آرنجش تیره شده خیلی نگرانم علتش چی میتونه باشه
- کرم برای دونه پا
سلام دختر من یک سال چهار ماهه هست و در اطراف پا هاش دونه های ریز زیاد قرمز رنگ هست و بی قراری میکنه چه کرم ای باید استفاده کرد
- سینه درد در کودک
سلام خسته نباشید حدود 4 روز است کودکم سرما خورده دکتر بردم آنتی بیوتیک فارمتین تجویز شده و شربت پلارژین میدهم اما سرفه ها شدید شده و خروسک طور لطفا بفرمایید چه کنم سرفه ها خلط دار اما گاهی خروسکی است
- غذاهای محلی
سلام خسته نباشید .پسرم 9 ماهشه .خواستم بدونم میتونم بهش گوشت اردک بدم؟
- تب کودک
سلام پسرسه سال ونیمه دارم چهاروزه سرماخورده تبش مدام بالا میره تا ۴۰.۳سه شبه هر۶ساعت شیاف میزارم دکتربردم شربت پروفن،سفیکسیم ،پلاروژن،ستریزین داده ولی بعدازدوروز استفاده از داروهیج تغیری نداشته ومدام تب بالا دارد ممنون میشم پاسخ بدهید،چکاربایدبکنم
- سوختگی همیشگی مقعد کودک
سلام دخترم دو سال و چهار ماهشه و چند ماهی هست که با وجود مراقبت های زیاد ، اما باز هم مقعدش قرمز میشه و زود هم خوب میشه.گاهی زیاد و گاهی یکم قرمز میشه . مثلا سه روز در هفته متوجه میشم که همش دست به مقعدش میزنه و قرمز شده و کلافه س .و بعد ۲۴ ساعت یا کمی ببشتر خوب میشه خودش. به خاطر همین شروع کردم به از پوشک گرفتنش.دو ماهه که دارم سعی میکنم از پوشک بگیرمش و پوشکش نکردم و اکثرا هم اجازه میدم بدون شلوار باشه . ولی همچنان مقعدش دچار سوختگی میشه . و در کل همکاری خوبی نداره و طی این دو ماه از پوشک گرفتن داره ناخن هاش رو با دندون میکنده .و من دوماهه که ناخن هاش رو کوتاه نکردم چون نمیزاره که بلند بشن و میجوه . میخواستم راهنماییم کنید که چرا اینقدررر دچار سوختگی در ناحیه مقعد میشه و علت همکاری نکردنش چی میتونه باشه با توجه به اینکه ناخن هاش رو هم میجوه ، آیا به خاطر اون سوختگی ه یا آمادگی نداره ؟میترسم اگه چند ماه دیگه شروع کنم چون یکبار دیگه تلاش بی نتبجه ای داشتم که خیلی رو سرش داد زدیم چون کل خونه رو کثیف کرد.الان باهاش بهتر برخورد میکنیم ولی نمیدونم چرا گاهی توی خونه یا همیششه توی شلوار کارش رو میکنه.لطفا کمک کنید . این ناخن جویدن رو باید چیکار کنم و چرا مقعدش میسوزه همیشه ؟

