Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غدد لنفاوی
- سلام دکتر پسرم واکسن دو ماهگی زد جاش متورم و قرمز و بعدش کمی کبود و سفت شد بعد یک هفته هم جوش چرکی کوچک دراورد وجوش خودش سرباز کرد و تخیله شد حالا بعد دو واه می خوام واکسن چها ماهگیش بزنم یه کمی جای واکسن قبلش سفته ایا مشکلی هست ومانعی برای تزریق واکسن چهارماهگی نیست
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- استفاده از قطره
سلام دکتر خداقوت ایا میشه از قطره هایی که مهلتش یکماه هست بیشتر استفاده کرد؟تاتموم شدن شیشه؟ اگر میشه تا چندوقت بعد واگر استفاده کنیم مضره برای بچه؟ مثلا استامینفن پاراکید و آهن و مولتی و...
- دلیل
سلام ما یک بچه ی ۷ ساله داریم، بچه که بود از بغلش چرک میومد ۴ سال پیش برطرف شد حالا به جاش یه غده کوچیک از زیر بغلش در اومده علتش چیه بیماریه خواسیه
- خون در مدفوع نوزاد
سلام پسر سه ماهه ام از دو ماهگی رگه های خیلی ریز خون میدیدم در مدفوعش دکتر بردم ازمایش مدفوعو ادرار و سنوگرافی از کلیه ها نرمال بود فقط ریفلاکس داشت دکتر گفت حساسیت به پروتین گاویه من الان از اون موقع اصلا لبنیات و تخم مرغ و گوشت مصرف نکردم ولی باز بعضی مواقع رگه خون میبینم ممکنه از بستنی یا چیزهای دیگه که توش شیر دارن باشه؟ یک بار هم وقتی تن ماهی خوردم رگه خون زباد شده بود به نسبت ممکنه از اون هم باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- اسهال کودکان
خسته نباشید اقای دکتر ،دخترم تقریبا سه روزه اسهال شدید گرفته احتمالا ویروسی هست چون از بچه ی دیگه گرفته الانم بریمش دکتر عمومی چون نوزادان به خاطر عید نبودند دکتر براش دوتا امپول ضد اسهال و استفراق نوشت ولی خوب نشد ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چیکار کنیم؟
- سلاگ نوزاد هفت ماهه دارم سه روز دسشویش شل شده درهر بار کم وآبکی درروزهم چهار الی پنج بار باید چیکارکنم که خوب بشه
- سلام مصرف دارو براي نوزاد ٤ماهه تا چند روز بايد ادامه داشته باشد
نوزاد من ٤ماه و ١٥روز دارو و متاسفانه مبتلا به كرونا شدِ روز اول اب شديد داشت كه كنترل شد و از روز بعد سرفه و عطسه هرزگاهي ميكرد دكتر براش سيتريزين هر ١٢ساعت ١٠سي سي و اموكسي سيلين ١٢٥هر ٨ساعت ٥سي سي و قطره بيني داده تا چند روز بايد دارو مصرف شود و همچنان سرفه و عطسه ادامه دارد ممنون از راهنماييتون
- سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ماهشه ابریزش شدید داره بینیاش گرفته میشه سفیکسیم۱۰۰میشه بهش داد لطفا جواب بدین
- کودک.دوساله ونیمه.دارم.دوروز.است به زور ادرار میکنه
- سلام پسر یک ساله ام سینه اش عفونت کرده
وزن کودک 10 کیلو میباشد برای شربت آموکسی سیلین چه مقداری باید شربت داد باتشکر
- تب
هم گوشش هم گلوش چرک کرده تب هم داشت با زدن امپول بتامتازون تبش پایین اومده.ایا براگلو و گوشش هم کارسازه
- سلام دخترم یک ماه شکمش درد میکنه اوایل کم بودالان شدیدشده اولش یکی دوبار مدفوع سخت داشت ولی امروز اسهال شده دلیل یانشانه چیه ممنون
- سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من دخترم 9سال دارد یکهفته پیش بادل درد شدید ازخواب بیدارشد ولی باحوله گرم زود خوب شد بعدازچندساعت یه کم تب کرد وخوب شد دوروز بعد بیحال شد واسهال ودوروز بعدخوب شد ولی بیحال بود یکبارهم بعدخوب شدن اسهال اسفراغ داشت وطول این مدت بی کم اشتهاهم شده بود درنتیجه روز بع استفراغ گفت که مدفوع سفید باتکه های قهوه ای داشته ولی کاملا سرحال وخوب است آیا مشکل دارد خیلی نگرانم
- عفونت ریه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایس نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- عفونت ادرای مکرر دختر سه ساله
سلام دختر من سه ساله هست عفونت ادرای مکرر داره به دکتر کلیه هم مراجعه کردم ولی جواب نگرفتم میشه خوهش کنم کمکم کنین
- برای گلودرد نوزاد سه ماهه وکمی درد وسرفه
- بی اشتهایی کودک ۱۲ ماهه
دخترم ۱۱ماه و ۲۰ روزه اس بعد یک بیماری سخت نیم کیلو کاهش وزن و بی اشتهایی شدیدی دارد از داروخانه شربت سیمو آپتا براش گرفتم نوشته ۲سال به بالا می تونم یکسالگی بدم این شربت رو ؟اشتها آور خوب برای یکسالگی چی هست ؟لیکو زینک یک ماه استفاده کردم اثری نداشت ...
- وزن
باسلام بچه من دوسالگی وزنش ده وپانصد وقدش ۸۲ بر حسب حرف بهداشت البته بچه من چند ماه اخر فقط شیر خودمو میخورد ولی الان حدود ۴۰ روز از دو ساگیش میگذره وزنش با یازده و چهارصد رسیده به نظر شما خوبه

