Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن یکسالگی
سلام دخترم ۱۱فرودین یکساله شده ولی مریض بود اسهال بود چند روزی و بعدشم سرماخورده الان ۱۰روزیه که هنوز سرفه داره و خلط ولی حال عمومیش خوبه و تب و اینا نداره میتونم ببرم بزنم واکسنشو ؟؟ مهلتش چقدره؟
- درمورد کودک 20ماهه
سلام. 23روز پیش پسرم که سابقه تشنج قبلا داشته و دارد مصرف میکرد با قطع چند روزه دارو دچار تب و تشنج شدند. یعنی از چهار دهم خرداد دیگر تشنج نکرده الان میتونم واکسن یکسال و نیمه بچمو بزنم.
- نفس بند امدن ی دفعه
رفلکس معده درمانش چیست ایا خطرناکه چون باعث میشه نفسش گرفته بشه واسه چند دقیقه نوزاد یک ماهه است یک دفعه نفس خود ب خود بند میاد و از دهانش انگار تف یا کف بیرون میاد علتش چیست
- رفلاکس نوزاد
سلام .نوزاد دخترم ۱ماههشه همش زور میزنه وبی قراری مکنه .سرشو همش میکنه به طرف بالا .همش میل به خوردن داره.بعد از آروغ زدن استفراغ مکنه کمی.دکتر ناسیونالیسم ۲۰ داده .فکر نکنم اسهال گرفته وترس تو خواب داره بی قراری میکنه راهنماییم کنید چکار کنم
- یبوست کودک ۳ ماه و ۱۰ روز
سلام وخسته نباشید نوزاد سه ماهم یه ماهه مدفوع سفت شده وبه کمک شیاف گلیسرین و تحریک با رو غن زیتون مدفوع میکنه همون اول بردمش دکتر ملین و زینک دادن ملین تاثیر داشت ولی اجابت مزاج نداشت خودش باید شافت میزاشت
- ترشح
سلام دخترم ۱سالس از اول یه ترشح هایی قسمت لابیا داشت به رنگ سفید تمیز کردنش سخته انگار چسبیه گاهی باشامپوبچه میشورم کمی تمیز میشه .ممکنه عفونت باشه
- پف کردن بدن و اسهال
سلام وقت بخیر آقای دکتر ب پسرم ۵ تا امپول بتا و ی هفته بعد ۵ تا امپول دگزا دادن موقع تزریق هم اسهال میشه هم بدنش ورم و پف می کنه انگار چاق شده آیا این عوارض خطرناکه؟دیگه هیچوقت از این آمپولها تزریق نکنم؟برای خلط و سرفه اش چه انتی بیوتیکی بدم؟خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید ۱۸ کیلو هست پسرم سپاسگزارم
- شیردهی با مصرف قرص های شوگرن
سلام دکتر وقت بخیر یه مشورت میخواستم ازتون
من چند ساله تحت نظر شما هستم
جسارتا فرزند من ۶ روزه دنیا اومده. برای شیردهی دکتراطفال گفتن شما نظر بفرمایید مصرف قرص های زیر در شیردهی تاثیر داره یا خیر
میتونم شیر خودم رو به نوزادم بدم ؟؟؟
۱.هیدروکسی کلروکین ۲۰۰
۲.آزارام ۵۰
۳.پردنیزولون ۵ - پسر من ۲ سالش گوشش بلبلی با چسب گوش درست میشه
- تب ۳۸
سلام آقای دکتر پسرم ۱۱ماهشه بیمار خودتونه.دیروز از صبح یکمی داغ بود سر و زیربغلش غروب براش پاراکید گرفتم قبل اینکه بهش بدم یهو بیحال شد بدنش شل شد ولی چشمش باز بود بالاسرش نگاه میکرد چشماش میچرخید ترسیدم فوری رسوندم ۱۷ شهریور تبش ۳۸ بود اکسیژن هم خوب بود گفتن ببر خونه هر ۴ ساعت پاراکید بده .الانم دیشب تبش قطع شد کلا تا صبح مدام چک کردم کاملا بدنش سرد و خنک بود صبح بیدارشد یکمی گرم بود تب سنج گذاشتم ۳۷.۶ بود الانم دندونش خیلی اذیتش میکنه ماه قبل هم دندون بالا داشت در میومد یه روز تب داشت با قطره کنترل کردم خوب شد. اسهال استفراغ هم نداره دیروز غذا و شیرش رو هم خورد بنظر شما لازمه ببرم پیش خانم دکتر تبریزی ویزیت بشه امروز؟خودتون معرفی کردین در نبود شما
- آلرژی
با عرض سلام و خسته نباشید دخترم دوساله چند ماهش هست موقع خواب سرفه های خشک میکنه دکتر که بردمش گفتن آلرژی داروهاشو که بهش دادم خوب شد ولی بعد از یه مدت بازم شروع شد دیگه نمیدونم چه دارویی بهش بدم تا آلرژیش خوب بشه یا این که داروهای قبلیشو بدم اشکالی نداره با تشکر
- بچه نوزاد 13روزه فاویسمی داره میشه شبر نان اوپتی پرو بدیم بهش؟
- سینه
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه از امروز تو سینه ی راستش شیر جمع شده چیکار کنم از بین بره
- یبوست نوزاد ۳ ماهه
یک مادر با کودک ۳ ماهه چگونه از مانع یبوست در نوزادش جلوگیری کند ایا طب سنتی تاثیری دارد یا تغذیه مادر هم برای رفع یبوست نوزاد ماثر است ؟
- سلام نوزاد دوماهه همراه سرفه و استفراغ
سلام دکتر جان نوزاد دو ماهه استفراغ همراه با سرفه وعطسه دکتر کودکان اموکسیسیلین نوشته ۴ سی سی هر هشت ساعت وزنشم ۵۸۰۰ هستش اموکسیسیلین ۱۲۵ هستش
- تب بعد از واکسن ۶ ماهگی
سلام دکتر دخترم بعد واکسن ۶ ماهگی تب کرده قطره سوسپانسیون پاراکید چقد بهش بدم ۶و نهصد وزنشه تبش پایین نمیات هر ۴ ساعت بهش بدم دارو رو؟
- خواهر زاده من 24 روزش هست دور ناخونش تیره هست رنگش میخواستم ببینم علتش چیست
- طریقه مصرف آزیترومایسینو ۲۰۰ برای کودک ۳ساله باوزن ۲۳
طریقه مصرف ازیترو برای کودک ۳ساله با وزن ۱۴ کیلو
- درد سینه دختران
دخترم ۱۰ سالش دوروز پیش گفت نوک سینم درد میکنه دیروز دیدم ورم کرده اندازه نخود باید چیکار کنم سینه سمت راست
- نافرمی سرنوزادوتورتیکولی
سلام دخترم دوماهو ۱۵روزشه،سمت چپ سرش خربزه ای وبالاس وسمت راست یکم کنج درآورده انگار ازجلو فرورفته باشه وبعد کنج داربشه وچندروزه متوجه شدم اصلا به سمت راست نمیچرخه منم که بیداره میزارمش مقاومت میکنه ،یعنی تورتیکولی راست داره،چطوردرمانش کنم؟

