Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قورت دادن هسته گوجه سبز
سلام دخترم 11 ماهشه دیروز هسته گوجه سبز رو قورت داده دوبار مدفوع کرده ولی من تو پوشکش هسته ندیدم نگرانم چی میشه؟
- تکرر ادرار
سلام خدمت شما پسرم ۳ونیمشه پریروز عصر هر دو دقه دستشویی میره هر بار چن قطره.تااینکه آخر شب هندوانه خورد دیگ دستشویی نرف روز بعدش کمتر شد دستشوییاش امروز چن بار رفته اولش ادرارش زیاده بعد دودقیقه دوباره میگه دستشویی دارم و خیلی کم میاد میخاسم ببینم مشکل از کم آبیه بدنشه یا عفونت گرفته
- ازیترومایسین
سلام پسرم دوسالشه دوروزه سرماخورده و تبش هی قطع و وصل میشه بینیش هم مخاط زیاد داره شربت ایبومروفن و سیتریزین بهش میدم . میتونم ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم؟ واینکه روز اول ۵ سی سی مابقی ۲.۵ سی سی؟
- بدخوابی و دیفن هیدرامین
ببخشید فرمودید برای بدخوابی دخترم دیفن هیدرامین بدم اسم شربت رو ودقیقا چی بگم به داروخانه دیفن هیدرامین بزدگسال و کودک فرقی نداره ؟
- من پسرم واکسن دو ماهگیشو چند روز زدم الان سرماخورده میتونم بهش دارو بدم بدجور سینه اش تنگ هست باید چیکار کنم
- روزه گرفتن کودک
کودکی 12 ساله داریم که اصرار به روزه گرفتن دارد , اجازه بدهیم یا خیر ؟
- فراموش کردن دوز قطره باکتی برای کودکم
سلام اقای دکتر کودک من دختر یکسال و هشت ماهه هست چشم چپش قی میکنه نمیدونم چقدر دوز این قطره باید مصرف کنم راهنمایی کنید لطفا
- دکتر اطفال در کرمانشاه
سلام آقای دکتر ببخشید همیشه زحمت میدیم.فرموده بودید دخترم رو دکتر متخصص کوارش باید ببریم . سه سالشه و معده ش همیشه ترش میکنه .ما تو شهر کرمانشاه هستیم و عرض کرده بودم که پیش خیلی از دکتر ها بردیمش اما چندان موثر نبوده .خواستم اگه شما دکتر متخصص اطفال حاذق یا گوارش اطفال ماهر میشناسید بهمون معرفی کنید لطفا .چون دیگه نمیدونم باید کجا ببریمش واقعا .خیلی ممنون از لطف همیشگی تون.
- لالی انتخابی
سلام وقت بخیر. پسر ۵ سال و نیمه دارم که الان حدود دو سال هست مهدکودک میره. خیلی وابسته هست و پیش کسی مثل خاله یا عمه هم تنها نمیمونه. فقط پیش من یا باباش یا مهد کودک. مهد کودک هم ۲ ماه باهاش رفتم نشستم یک ماه هم تو حیاط موندم تا کم کم عادت کرد. تو خونه هم خیلی به من میچسبه. تو خونه با من و باباش، خاله، عمه، بابابزرگ و مامان بزرگ راحت صحبت میکنه. یه دخترخاله هم من دارم که با اونم خیلی راحت صحبت میکنه و حتی عمه صداش میکنه. اما با وجود اینکه الان ۲ سال شده مهد کودک میره با خاله مهد کودکش صحبت نمیکنه و جواب سوال هم نمیده فقط با اشاره و تکون دادن سر جواب میده. با بعضی از بچه های مهد هم تو گوششون حرف میزنه که بچه های دیگه یا خاله مهد کودک نشنون. خودش دلیلش رو خجالت عنوان میکنه. مشکل دیگه ای نداره حتی تو رشد و گیرایی و ... . این همون لالی انتخابی هست؟ برای درمانش چکار کنم شما روانشناسی رو میشناسید که ببرم اونجا ؟
- تب
برای تب بچه سه ماهه قطره بهتر است یا شربت
- سلام دکتر برا دخترم که ۹کیلو وزن داره شربت سفکسیم نوشته من چقدر باید بهش. بدم
- دفع سریع مدفوع ابکی بعد از خوردن هر وعده غذا
دخترم شانزده ماهشه یماهی میشه هر چی می خوره سریع اسهال میره اسهالیش ادامه داره تا غذا از معده کامل تموم بشه ضعیف هم شده تو رو خدا کمکم کنید خسته شدم
- حالت تهوع واستفراغ
سلام وقت بخیر دخترم سه سال ونیمشه، شب توخواب بیدارشد و استفراغ کرد ، تا صبح چند بار استفراغ کرد، گریه میکنه میگه آب میخوام، کمی آب میخوره وبالا میاره لطفا راهنماییم کنید چکار کنم؟
- اسهال پی درپی
سلام دخترم ۵ سالشه ماه پیش اسهال شد ودکتر بنا به آزمایش خون سفیکسم داد وخوب شد این ماه دختر دوباره اسهال شد ومن چون به دکتر دسترسی نداشتم دوباره بهش سفیکسم دادم وخوب شد آیا کاردستی کردم وچرا دوباره اسهال بعد از یک ماه برمیگرده مربوط به غذا است؟
- شیر خشک نخوردن کودک یک ۱۸ ماهه
سلام خسته نباشید پسرم شیر خشک میخورد از نه ماهگی به بعد انواع شیر خشک رو امتحان کردم حتی با شکر شیرینش کردم با شیشه و لیوان در بیداری نمی خوره بعد از یک سالگی شیر گاو هم امتحان کردم نخورد وزن تولد دو کیلو بود الان هجده ماهه است وزنش هفت و هشتصد خیلی نگران کم وزنی اش هستم آزمایش هایش سالم بود چکار کنم وزن بگیرد و لازم است شربت کلسیم بدم و مشکلی ندارد شیر خشک بریزم به غذایش شاید خورد؟
- آزیترومایسین
سلام. وقتتون بخیر و خسته نباشید. آقای دکتر امروز مطب بودیم. پسرمون تب داشت. ببخشید دو نکته رو فراموش کردم. داروخانه هم رو دارو ننوشته. آزیترومایسین رو چند روز باید بدم؟ و اینکه اگه واسه پسرم شیاف گذاشتم تا شیاف بعدی فاصله چهار ساعت باشه یا شیش ساعت؟
- میتونم شربت ستادین دی سی به کودک یک ساله داد چه مقدار
من شربت ستادین دی سی را به بچه یک ساله 1cc دادم اشکال داره
- دل درد کودک ۷ساله
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم دل درد داره باتهوع بردمش دکتر متخصص دارو داده از غروب سرفه داره شماچی دارو تجویز میکنید دخترم مریض دکتر بلوکی مقدم هست امروز توسط ایشون معاینه شده وتشخیص دادن ویروس جدیده.ولی الان دسترسی به دکتر ندارم خواستم شما تجویز بفرمایید
- مهنیا
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترم ۴ سالشه و ۱۵ کیلو سفکسیم۱۰۰ را چه مقدار باید بدم؟
- کرم کودکان
سلام پسرم 4 سالشه چطور قرص مبندازول را مصرف کند. ممنونم از شما

