Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا
سلام آقای دکتر میشه موز رنده کرد با سرلاک برنج مخلوط کرد و به نوزاد هفت ماه و نیمه داد؟
- زور زدن مداوم نوزاد
سلام.نوزاد پسر45روزه ای دارم که شکمش هر سه روز یانهایتا4روز یکبار کار میکنه ومدام درحالت خواب یا بیداری مشغول زور زدن هست و گاها بس که زور میزنه پوستش قرمز میشه ولی خبری از ادرار یا مدفوع هم نیست.ممنون میشم راهنمایی کنید.شیرمادر میخوره فقط.
- سوراخ گوش
سلام آقای دکتر دخترم ۹ ماهشه امروز گوشش سوراخ کردیم مشکلی نیست تا دو هفته گوشواره طبی گوشش باشه بعد دو هفته طلا بندازم گوشش؟؟
- متخصص اطفال
باسلام خسته نباشید پسر من ۵۴ روزس و وزنش در ۴۰ روزگی ۴۶۰۰ و قد ۵۷ بوده، پسرم موقع شیر خوردن یا در خواب بیشتر وقت ها زور میزنه ب حدی ک قرمز میشه صورتش و با زور زدن نافش بیرون میزنه نمیدونم چیکار کنم نافش کلا اومده بیرون ایا خطرناکه؟ و اینکه زیر الت تناسلیش بعد از اینکه ختنه شد و حلقش افتاد ب اندازه یک عدس زیر پوستش اب جمع شده ممکنه مشکلی داشته باشه زیر کلاهک التش هست، پسرم شیر خشک میخوره و هم شیر خودم ممنون از لطفتون
- مسمویت شمع
سلام بچه من ۶ ماهشه اندازهی یه عدس شمع خورده میشه بگید چیکارکنم
- پنتوپرازول در شیردهی
سلام خسته نباشید،من سوزش سر دل دارم و رفلاکس هم دارم،یه دختر شش ماهه دارم،آیا میتونم از قرص پنتوپرازول استفاده کنم،در دوران شیردهی مجازه؟
- قطره چشمی
سلام اقای دکتر برای عفونت چشمنوزاد قطره ی سولفاستامید و پماد چشمی اریترومایسین گفتین استفاده کنم . خواستم بدونم این دو دارو برای نوزاد سه ماهه ی فاویسمی قابل استفاده هست؟
- ادرار نوزاد
باسلام پسرمن الان ۱۸روزش هست و تواین مدت تعداد دفعات ادرارش کمتراز مدفوع هست برون روی زبادی داره اما ادرارش کمتره و رنگ ادرارش زرد هست خواستم بپرسم ایا طبیعی است
- نوع شیرخشک نوزادم
سلام نوزادم اول۳ماه هست شیرخشک ایزومیل میخوره احساس میکنم ضعیفه هرشیرخشکی بهَش نمیسازه چیکارکنم
- شکم بچه درد میکند
سلام بچه شیرخشک میدم شکمش خیلی درد میکند
- دارو
با سلام اقای دکتر ایا شربتسرما خو کی برای نوزاد یازده ماهه ضرر دارد تا چند روز ضرری ندارد با تشکر
- واسه همه غذا ها عوق میزنه
سلام روزتون بخیر دختر من ده ماهشه سکسکه های فروان داره غذا نزدیک دهنش میبرم عوق میزنه اشتها یه غذا نداره دو ماهه اصلا وزن اضافه نکرده ولی شیر خشک رو خوب میخوره و گلوش چند وقته خس خس میکنه زینک هم دادم فرق نکرد انقدر هین غذا خوردن عوق میزنه که بالا میاره مشکلش چیه چیکار کنم
- آمپول انوکساپارین
سلام خسته نباشید من به علت آمبولی ریه در ۲۵ هفتگی بارداری تو طول دوران بارداریم آمپول انوکساپارین ۴۰۰۰ استفاده میکردم که به تشخیص پزشک بعد بارداری ام باید استفاده کنم سوالم اینه که آیا این آمپول در دوران شیردنی برای نوزادم عوارضی نداره؟
- نوزاد مبتلا به الرژی حساسیت به شیرگاو
سلام نوزادم مبتلا به حساسیته به شیرگاو لبنیاتو حذف کردم .اسهال داره کاملا ابکی و یا بلغمی .دکتر پدی لاکت دادن وزنش یه ماهه ثابت مونده ۵۲۰۰ با وزن اولیه ۳۵۰۰ .سه ماهش دیروز تموم شده .شیر کمکی بهش بدم شیر خودمو میخورد .چه شیری برا وزن گیری و اسهالش خوبه
- مصرف بیشتر قطره آد
سلام پسرم دوماهشه دوروز پیش واکسن زده از دیروز یا دیشب اشتباهی به جای قطره استامینوفن بهش قطره آد دادم مشکلی پیش نمیاد؟چیکار کنم خیلی نگرانم
- فتق کودک
دخترم ۳۶ روزشه نافش خیلی بالا اوده بیشتر از یک گردو مخصوصا موقع جیش کردن و گریه کردن چیکار میشه کرد و کی خوب میشه
- کمپوت
سلام آقای دکتر توی خونه سیب رو مثل کمپوت درست کنم با شکر خیلی کم و گلاب بعد له کنم میتونم به پسر ۶ ماه و دوهفته بدم؟
- ادامه سوال قبل
راجب شیرخشک رایانه ای پرسیده بودم الان میتونم شیرخشک ابتامیل۲ بدم؟۹ماه داره
- مصرف همزمان شیاف وقطره استامینوفن در کودکان
سلام من همزمان پاراکیدباشیاف استامینوفن استفاده کردم برای دهتر نه ماهه ام چکارکنم حالا خیلی میترسم
- بی خوابی
نوزاد ۷۵ روزه خوابش خیلی کمه شبها ساعت چهار صبح میخوابه و جدیدا روزها هم نمیخوابه و هر ده دقیقه از خواب میپره جدیدا شبها هم گریه میکنه که قبلا گریه نمیکرد چکار کنم تا آروم شه تا میزارمش زمین گریه میکنه

