Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بازی با نوزاد
سلام من دخترم رفته توی نه ماه نمیدونم باید روزشو چطور بگذرونم کاش توی سایتتون کمی ورزش یا بازی خاصی که واسه نوزادان لازمه رو بذارید و مارو راهنمایی کنید
- علت عدم ادرار کودک سه ماهه
- مدفوع خلطی خونی
سلام آقای دکتر من دخترم دوماه و نیم بود تو مدفوع خون دیدم بعد اون رگه خون به همراه خلط دکتر برام آزمایش مدفوع نوشت و تشخیص التهاب روده ناشی از آلرزی به شیر بود و چیزهای لبنی گاوی و حذف کردم خوب شد ولی دوباره شروع شد خلط با رگه دفع کرد شب قبلش کله پاچه گوسفندی خوردم آیا باید اونم حذف کنم درضمن دکترم گفت شیرخشک مخصوص کمیابه نمیدونم باید چیکارکنم
- علاوه بر ویژگی فوق، دو کاربر میتوانند از دستگاه فشارخون OMRON استفاده کنند، طوری که هرکاربر دارای یک حافظه اختصاصی است. فشارسنج امرون محصول کشور ژاپن است که میتواند علاوه بر اندازهگیری دقیق فشار خون، نتایج حاصل را ذخیره کند. محصولات و تجهیزات ثبت فشار خون امرون امروزه در بیش از ۱۱۰ کشور دنیا به فروش میرسند. امرن ایران با بیش از 15 سال سابقه درخشان توزیع کننده برای تمام محصولات OMRON در تهران و سراسر ایران می باشد. دستگاه فشارسنج خون امرن از بهترین فشارسنج های دیجیتال موجود در بازار می باشد. در صورت نیاز از تامین کننده بخواهید که آموزش های لازم را برای استفاده ایمن ارائه دهد. برای انجام آزمایشات آزمایشگاهی از چه تجهیزات پزشکی استفاده می شود؟ دستگاه ام آر آی (MRI) یکی از تجهیزات پزشکی پیشرفته است که برای تصویربرداری دقیق از داخل بدن استفاده می شود. اولین مزیت استفاده از این نوع فشارسنج امرون، دیجیتالی بودن آن است که نیازی به فرد دوم برای گرفتن فشار خون ندارید. اولین تکنولوژی در فشارسنج OMRON که با آن آشنا میشوید، Intellisense است. این دستگاه فشار خون omron ، کوچکترین دستگاه از نوع خود می باشد که با توجه به سایز کوچکش قادر است فشار خون بالا را بسیار دقیق و مطمئن اندازه گیری نماید. Post was generated with GSA Content Generator Demoversion.
درصورتی که دور بازوی شما در حد متوسط (نهایتا 32 سانتیمتر) است، این مدل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و در غیر این صورت پیشنهاد تهران مدیکال، خرید فشارسنج امرون M3 خواهد بود که قادر است که برای اندازه گیری فشارخون در بازوهای بزرگ نیز محدودیتی ندارد. کارشناسان واحد تجهیزات گوشی پزشکی ریشتر هایپر صنعت فامکو شما را در جهت خرید مناسب راهنمایی می کنند. تعمیر فشار خون سنج امرون omron شامل تعمیر بخش های مختلفی می شود که از جمله ی آن ها می توان به تعمیر کاف، تعویض کیسه، تعویض ال سی دی تعویض گیج نشان دهنده ی میزان فشارخون و… فشارسنج دیجیتال بازویی امرن M3 مدل M3-new2020 با سه پارامتر فشار ماکسیمم(systolic) فشار مینیمم (diastolic) و تعداد ضربان قلب در دقیقه بادقت و حساسیت بالا مناسب برای اندام های متوسط و درشت با بازه سایز بازوهای بین ۲۲تا ٤٢سانتیمتر به همراه ١٢٠حافظه بصورت دو حافظه ٦٠ عددي براي دو يوزر و قابلیت گرفتن میانگین فشار خون در یک دوره و گارانتی تعویض ۳ ساله(باتری و کاف شامل گارانتی نمی باشد).داراي چراغ تشخيص صحيح بسته شدن كاف. لازم به ذکر است که سیسم سه فاز 220 ولت در اکثر صنایغ کاشی و سرامیک کشور مورد استفاده قرار می گیرد . This data has been written with . تلاش ما تامین و فروش کالای پزشکی برای برطرف کردن نیاز بیماران در سراسر کشور میباشد. ولی این موارد تنها 50 درصد راه برای رسیدن به دقیق ترین فشارخون شماست، 50 درصد دیگر مربوط به آگاهی و اطلاع شما درباره چگونگی استفاده صحیح از دستگاههای فشارسنج خانگی و حتی زمان مناسب برای اقدام به انجام اندازه گیری فشارخون است. فشارسنج دیجیتال بازویی (Omron) امرون M1 قابلیت اندازه گیری بسیار دقیق و مطمئن فشار خون توسط تکنولوژی هوشمند INTELLISENSE را داراست. بعد از اتمام اندازه گیری، فشار هوای درون کاف بصورت اتوماتیک خالی شده و اطلاعات مربوط به آریتمی قلب(نامنظم بودن ضربان قلب) و فشارخون بر روی صفحه فشارسنج بازویی امرن مدل M3 نمایش داده می شود. فشارسنج امرن (OMRON) مدل «M2» فشارسنج اتوماتیک و بازویی شرکت امرون ژاپن با کاف 22 تا 32 سانتیمتر و 30 حافظهی ذخیرهسازی برای یک نفر کاربر می باشد. تامین و تهیه کالا با کیفیت و به اصطلاح دست اول می تواند تاثیر بسزایی در قیمت نهایی که به مصرف کننده ارائه می گردد داشته باشد و در انتها این به نفع مصرف کننده می باشد. خمیر بدون سوزش استومی مونترال Osto-Paste : خمیر بدون الکل که با استفاده از آن پوست زخمی سوزش پیدا نمیکند و نمی سوزد . از آن برای محافظت کردن از پوست در اطراف استومی و همچنین درمان زخم ها و عارضه های پوستی اطراف استومی استفاده می شود. نکته جالب توجه که خود شما مشتری گرامی می توانید در مورد آن تحقیق کنید و به صحبت ما بسنده نفرمایید اینکه تا بحال هیچ گونه مورد خرابی و خطا در مورد این برند از فشارسنج گزارش نشده است! برخلاف تصور برخی که فکر می کنند ، CPU در تابلو برق و کنترل از اهمیت بالاتری برخوردار است باید یادآور شد که در واقع منبع تغذیه یا همان پاور ساپلای ( Switching power supply ) نقش تعیین کننده تری دارد ، زیرا اگر ولتاژ خروجی ایجاد شده در منبع تغذیه دارای نوسان یا ریپل ولتاژ( Voltage ripple) در خروجی باشد و یا اینکه به هنگام تغذیه مدارات داخل تابلو با کاهش جریان مواجه شود می تواند به قطعات گران قیمت داخل تابلو از جمله PLC آسیب جدی وارد کند. بهتر آن است اندکی از خمیر باقی بماند تا اینکه با شستن و پاک کردن تمام آن ، پوست را تحریک کنید.
- شیر نخوردن نوزاد ۵ ماه ووزنگیری نا مناسب
سلام دخترم ۵ ماهشه تو هفته ۳۳ با وزن ۱۴۰۰ به دنیا اومد رفلاکس داره بردم دکتر داروی امپرازول بهش میدم فق شیر خوشکیه اونم Ar بهش میدم بعداز ۵ ماه الان قدش ۵۸ و وزنش ۵ کیلوه تورو خدا یه راهنمای بکنید دیگه دارم دیوانه میشم براش به تازگی شیرم نمیخوره باید با سرنگ بهش بدم اونم اینقدر گریه میکنه که نگید
- واکسن ۶ماهگی
سلام آقای دکتر امروز دخترم واکسن ۶ ماهگی زد میتونم امشب کامل از شیاف آستامینوفن ۱۲۵ استفاده کنم.مشکلی به وجود نمیاد
- غده چربی
سلام. دخترم الان یک ماهشه از وقتی به دنیا اومد کنارسرش یک غده بود بردمسونو تشخیص لیپوما دادند ایا این غده ها خطرناک اند؟ ممکنه خودش از بین بره؟
- دانه های ریز سفید هم چرکی هم بعضیاش قرمز….صورت ملتهب و قرمز بدون تب
- اسهال نوزاد
با سلام. پسر من ۲۶ روزشه. چند روزی بود که زور میزد و یکم میپیچید به خودش و نمی خوابید.تماس گرفتم فرمودید قطره پدی لاکت بدم بهش. الان دو روزه قطره پدی لاکت میدم. امروز مدفوعش آبکیه. این اسهاله؟ باید چیکار کنم؟
- درد شکم نوزاد
سلام نوزاد من ۲۸روزشه شیرخشک نان۱میخوره کامفورت بلافاصله بعد شیر گریه میکنه و باد معده داره چه شیرخشکی بهش بدم که این حالت و نداشته باشه
- غذای کودک
سلام ،،ایا میتونم به پسر یکساله ام تن ماهی ،،،گوشت بلدرچین بدهم ؟؟ مرسی
- اس
سلام دکتر من دخترم ۳ماهشه از ابتدا بهش شیرخودم و کمکی بیومیل دادم از روز ۴شنبه روزی ۵یا۶بار دفع داره اولین دفع زیاد و نرماله باقیش حجم خیلی کم اندازه یک سکه یا دوسکه هست گاهی سبز گاهی زرد کمی چسبناک و آبکی حالا باید چکار کنم؟ بچه سرحال و اوکیه
- سرماخوردگی کودک
سلام دخترم ۶ماهشه و ۷ونیم کیلو وزنشه الان سه روزه آبریزش و سرفه داره پزشک گفت سرماخوردگی هست و آزیترومایسین ۲۰۰تجویز کرده میخواستم میزان صحیح دارویی که بهش باید داده بشه رو لطف کنید
- مدفوع
سلام آقای دکتر اگر من ساعت ها غذا نخورده به نوزادم شیر بدهم ممکنه که باعث بشه مدفوع نوزادم کف کنه هنگام زدن و رنگش هم سبز بشه؟؟
- خوردن مدفون
سلام اقای دکتر بچه من سه شب پیش ب دنیا اومده گفتن مدفون خودشو خورده اول نفس کم میاورد بعد بهش شیر میدن بالا میاره حتی ۲سی سی بعد کترش دستور داده شیر قطع کردن بازم میگن بالا میاره و رودهاش خیلی باد داره بنظرتون چیکار کنم الان تو دستگاه نگهش میدارن
- سلام خدمت داکتر صاحب محترم،طفل نوزادم بسیار زور وضرب میکند در هنگام دستشو کردن
علت زور وضرب کردن اطفال نوزاد درهنگام دستشوی کردن
- سلام آقا دختر نوزاد یک ماهی ده روزی دارم ک آبریزش بینی دارا سرفه هم میزنه بردم دکتر بهش اسپره بینی داد و شربت آزیترومایسین ۱۰۰ ولی هنوز آبریزش داره و سرفه میزنه چکار کنم و چه شربتی براش بگیرم؟
- فاویسم
سلام اقای دکتر . نوزاد چهل روزه ی مبتلا به فاویسم دارم. میتونم قرص سرما خوردگی کلداکس بخورم ؟چون شیر خودمو میدم
- تشنج نوزاد
سلام.خسته نباشید.نوزادماکه امروزبدنیااومده دچارحالت تهوع شده..پزشک گفته که ازآب کیسه ی مادرخورده..بچه روبردن که شستشوی معده بدن.حالاگفتن که بچه دچارتشنج میشه وبرای مطمئن شدن میخوان ازنخاع بچه آب بردارن تابفهمن عفونت داره یانه..این کاربرای بچه ضررنداره؟چون شنیدم باعث فلج شدن کودک میشه؟؟ممنون
- تجویزسیفیکسیم برای نوزاد یک ماهه خوب است یا نه
من پسرم یک ماهه است سرفه میکنه می توانم از شربت سیفیکسیم استفاده کند

