سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جواب ازمایش
سلام اقای دکتر.دخترم ۵ سالشه،ازش ازمایش گرفتم گلبول سفیدش باید بین ۸ هزار تا ۱۰ هزار باشه ۱۲ هزاره،این مشکلی به وجود نمیاره؟.دور چشمشم یه کم کبوده و زینکشم کمه.ممنون میشم اگه پاسخ بدید
- احساس چیزی در گلو وجود داره
دختر 8 ساله م چند روزی هست که احساس میکنه چیزی توی گلوشه (گلوبوس) به راحتی نفس نمیکشه و آزارش میده
- سرماخوردگی و سرفه صدا دار ۳ساله باوزن 13کیلو
درود بر دکتر عزیز... دخترم دوسه روزه سرما خورده امروز دیگه خیلی آبریزش داشت و سرفه کرد یکی دوبار. سفکسیم 100هر 12ساعت میدم ۴سی سی. داروهای دیگه هم دارم. بنظرتون چی بدم دیگه بهش؟ ممنونم ازتون دکتر عزیز
- سوال
بچم غذاخوب میخوره ولی لاغره
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۴ساله
سلام خداقوت،آقای دکتر دخترم ۴ونیم سالشه با وزن ۱۴/۵ گلودرد و کمی تب داره آزیترومایسین ۲۰۰ را چه مقدار مصرف کنه؟ممنونم از لطف شما
- ویروس دست پا دهان
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچه ام ۷سالشه ویروس دست پا دهان. گرفته آفت های که دهنش زده که بزور میتونه چیزی بخوره بنظر شما قطره نستاتین خوبه استفاده بشه یا افتین ژل. و برای دانه های کف پاش زده چی پمادی بزنم از این دانه های که بعد شبیه تاول میشه کنار ناحیه تناسلیش هم زده کمکم کنید
- سلام کودک من 2سال و11ماهه است و وزن او 11کیلو گرم هست میزان دوز آزیترو مایسین 200 چه قدر است؟
سلام دختر من دوسال ویازده ماهه است میخواستم بدونم دوز آزیترومایسین 200 برای او چه قدر است؟
- بیماریهای کودکان
سلام اقای دکتر دختر من دو سالو چهار ماهشه ملاج جلوی سرش هنز بازه نبض داره ازمایش کلی دادم سالم بود از لحاظ ظاهریم سالمه به نظرتون مشکل چیه
- در مورد قطره چشم
آیا کودک ۱۴ ماهه که مبتلا به فاویسم است میتواند از قطره چشم لوتمکس استفاده کند؟
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک یک سال و نیمه
دخترم قبلا سرما خورده بود دکتر سفکسیم داده الان دوباره سرماخورده نمیدونم چه میزان دارو باید بهش بدم
- بد غذایی و مدفوع سفت
دخترم 13 ماهه هست , بد غذاست غذاهای جامد ومیوه هایی مثل سیب رو می جود بیرون می ریزد , در نوزادی رفلاکس داشت که درمان شد از 3ماهگی تا 8 ماه رانیتیدین و شیر ای آر خورد , از سه ماهگی شیر خشک خورد , نزدیکه یک ماهه که شیر نان 3 رو شروع کردم مدفوعش سفت شده به سختی مدفوع میکنه و زور میزنه بعضی موقع ها موقع مدفوع کردن خون میاد , یه ماهی کنار مقعد هم چیزیی شبیه گوشت اضافه دراومده
- سلام برا گرفتگی بینی کودکان قطره ناپریزول خوبه??
- ضربه به پیشونی
دخترم پیشونیش به طاقچه خوردبادکردوکبودشدالان یکماه جاش نرفته مثل یک چروک مانندمونده بایدچیکارش کنم بره
- تب کودک ۲ساله
سلام خسته نباشید پسرم ازدیشب تب کرده اول رو۳۷ بود بعد تا ۳۸نیم رسید استادادم اما پایین نیومد باوجود کرونا دکتر میترسم ببرم چیکارکنم ممنونم
- سرماخوردگی
باسلام پسرم۴سالش تب داشت استامینوفن دادم اومدپایین سرفه های کم میکنه انگارخلط داره آبریزش بینی هم داره
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه یک هفته هست گرفتگی بینی دارد دارو zaditenدادم بهش و پلارژین کیدز فایده نداشته چه داروی بدهم که تاثیر گذار باشد ممنون ازراهنمایتون
- اسهال پی درپی
سلام دخترم ۵ سالشه ماه پیش اسهال شد ودکتر بنا به آزمایش خون سفیکسم داد وخوب شد این ماه دختر دوباره اسهال شد ومن چون به دکتر دسترسی نداشتم دوباره بهش سفیکسم دادم وخوب شد آیا کاردستی کردم وچرا دوباره اسهال بعد از یک ماه برمیگرده مربوط به غذا است؟
- مصرف دارو
دخترم ۹ ساله هست و تب کرده اموکسی ۱۲۵ گرفته ام ، هر چند ساعت باید چند سی سی بدهم؟؟
- خشکی و قرمزی پشت لب
پشت لب پسر هشت ساله ام کمی قرمز و خشک هست با کرم مرطوب کننده هم برطرف نشد کمه ولی حدود یک ماهه اینطوریه گاهی خیلی کم و گاهی بیشتر می شه لطفاً راهنمایی بفرمایید. سپاسگزارم🌹🌹🌹
- قرص مبندازول .
سلام وقت بخیر . اقای دکتر برای پسر ۵ ساله و اعصای خانواده قرص مبندازول چه جوری استفاده بشه؟

