Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره استامينوفن تاریخ گذشته
سلام پسرم ۹ماهشه دیروز بهش قطره دادم که در تاریخ ۱۴مهر باز کرده بودم تبش پایین اومد ولی حالت تهوع داشت باز دوباره صبح از همون قطره دادم بعد که دادم متوجه شدم سه روز از تاریخ باز کردنش گذشته الان باید چیکار کنم
- در مورد گلو درد
سلام .دخترم ۱۰ سالشه و ۲۹ کیلو وزنشه گلو درد شدید داره چه دارویی بهش بدم بخوره؟
- قرص
سلام قرص آیزن پلاس یوروویتال را دختر ۱۲ ساله میتواند مصرف کند؟ چند بار در هفته؟
- مسمومییت کودک چهار ماهه با شمع
بچه من ۴ ماهشه یکم پارافین شمع خورده مشکلی پیش نمیاد ؟
- بیقرارییی
نوزاد من 5ماهشه چن روزه بیقراره آب از دهنش میاد دست به گوشش میزنه
- آفت دهان کودک
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم یک سال و بیست روز داره و مدتی هست که روی لب و دهانش لکه های سفید زده وقتی شیر میخوره هم خودم اذیت میشم بنظرتون چیکار کنم
- نحوه مصرف قرص روی درکودکان ده ساله
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
سلام خدمت شما دکتر عزیز میخواستم بپرسم دخترم چن ماهه روی یه وزن مونده و خیلی کم اشتها الان دوسال و نیم ده کیلو خورده وزنشه چه کار باید بکنم وزنش بیشتر شه ؟
- کیپ بینی.
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سال هستش بینیش کیپ شده وابریزش زرد هست نه تب داره ونه چیز دیگه شب ها هم تو خواب خیلی اذیت هست طوریکه بیدار میشه چه داروی بهش بدم تا بهتر بشه ممنون از لطفتون
- شربت زینک سولفات
سلام خییلی ممنون بابت راهنماییتون آقای دکتر.واقعا ممنونم.فرموده بودین به دخترم شربت زینک سولفات بدم ،خواستم بپرسم این شربت آیا باعث یبوست هم میشه؟ دخترم چندوقتی درگیر یبوست بود و اذیت میشد،تازه بهتر شده..بازم ممنون.
- سلام دخترم ۳ سال و ۶ ماهشه الان تب داره وهیچی تو خونه نداریم ب جز شیاف ۱۰۰ میشه همونو نصف کنم استفاده کنم
- نوزاد نارس
سلام خدمت جناب دکتر دخترم 28هفته با وزن 800گرم دنیا اومده الان جهارسالش هس یه هفته بعد از تولد انگشت دستش سیاه شده بند انگشت قطع شد خواستم ببینم شما چنین موردی داشته اید
- درد گوش
دکتر بعد دوره سرما خوردگی و مصرف دارو خودم آزیترو و بچه ۴ سال آموکسی مصرف کردیم اما همچنان درد گوش داریم و کیپ هستش چکار کنیم باز دارو مصرف کنیم چه خوبه راحت شیم
- خارش مقعد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ سالشه ، چند وقته زیاد مقعدش رو می خارونه، نگاه کردم اطراف مقعد قرمزه ، من چیکار کنم ؟
- دخترم ۹سالشه فاویسمه تب کرده و اینکه اینترنت دیدم استامینوفن۳۲۵ برا فاویسم ضرر داره
- مولتی ویتامین
با سلام میزان مناسب شربت مولتی ویتامین برای کودک بین 1 تا 2 سال چند میل در روز است؟ با توجه به اینکه طعم مولتی ویتامین مورد پسند کودک نیست با آب رقیق کردن ارزش غذایی را از بین نمی رود؟
- شربت بروفن
سلام. گفته میشود شربت بروفن نباید با معده خالی مصرف شود. در صورتی که کودک ۱۸ماهه تنها شیر خورده باشد میتوان شربت بروفن برای تب بالا ک با استامینوفن پایین نیامده استفاده کرد؟
- بی اشتهایی و استفراغ
پسر 6ساله دارم که سه سالی هست صبح که از خواب بیدار ميشه تهوع واستفراغ داره صبحانه هم بخوره بالا میاره الان ديگه کل روز چیزی دوست نداره بخوره فقط در حد دولقمه غذا میخوره به شدت لاغر شده، دوسال تحت نظر پزشک اطفال بود بااینکه داروهای تقویتی بسیار گرونی ميداد فقط تا دوماه خوب بود بعد اتمام دارو دوباره لاغر وبی اشتها ميشد،يه دکتری سه سال پیش گفتن پیش متخصصمغزواعصاب ببرم، بردم ايشون ام آرای از سرنوشتن، منم چون پسرم کوچیک بود ترسیدم نبردم، آیا ممکنه مشکل مغزی یا خدای نکرده سرطان باشه ،لطفا راهنماييم کنین.
- سلام اقای دکتر.دخترم ۷سالشه چندروزه تب و حالت تهوع شدید و بی اشتهایی شدید داره.داروهایی که دکتر تجویز کرده فرقی نکده.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.
- معده درد و نفخ معده کودک 12 ماهه
سلام اقای دکتر کودک 12 ماهه برنج دانه بلند له نشده ای ک زیاد مغز پخت نبوده خورده بعدش غذاهای دیگه ای هم خورده الان بعد 2 روز کودک بی قراره و معدش نفخ داره امکانش هست از برنج بوده باشه و آیا غذایی ک هضم نمیکنه رو تو معده نگه میداره یا دفع میشه؟بعدش پی پی هم کرده نمبدونم در پی پیش برنج بوده یا نه لطفا جواب بدین

