Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- واکسن کرونا و مبتلابان به فاویسم
سلامضمن تشکر، آیا نوجوانان ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم، منعی برای تزریق واکسن کرونا دارند؟
- سلام پسرم فاویسم داره شربت گایافنزین ضرر نداره براش ؟؟
- دیستروفی
سلام خسته نباشید کودکی ۴ ساله ک دیر به راه افتاده از زمان ک راه افتاده تا الان خداروشکر پیشرف خوبی داشته ولی تنها مشکل در بلند شدن از حالت نشسته به حالت ایستاده یکم از زانو کمک میگیره و همچنین موقع دویدن نمیتونه بپره رو پنجه راه نمیره خوشبختانه و موقع بالا رفتن پله خوبه و از نرده کمک میگیره ولی ازنظر ذهنی ماشالله عالی و اینکه تو اقوام کسی این مشکل و نداره ازمایش انجام دادن انزیم عضلانی بالا بود ۱۲۶۰۰و انزیم های کبدی و همچنینldh بالا بوده گفتن مشکوکن به این بیماری یعنی دیستروفی حالا ما همش نگرانیم ممکن این بیماری نباشه لطفا مشاوره بدید استرسمون کم شه توکل برخدا ببخشید طولانی شد
- تب امیکرون
سلام دکتر مادر سلین بخشی زاده هستم بیمار شماست دو روز تب شدید میکنه دیشب حالش خیلی بد بود بردمش دکتر بهش آمپول زد سن دوسال وزن ۱۳ الان چهار صبح بازم تب کرد چیکار باید بکنم جمعه هم تشریف ندارید
- سلام ببخشید دختر من چهارسالشه دستش لایه در مونده بود ناخنش کلا کبود شده بود الانم از ته افتاد خواستم ببینم دوباره در میاد لطفا جوابشو بدین
- دل درد
سلام دختر من ۶ سالشه ویک هفتس دل درد داره و کسل هست وگلوش هم درد میکنه دارو بهش دیفین هیدرامین وسفالکسین ۲۵۰ دادم اما هنوز خوب نشده وهی میگه دلم درد میکنه .میشه راهنماییم کنید
- رادیوگرافی جمجمه ضرر دارد ؟
سلام اقای دکتر سر پسر دوسال و نیمه ای من یخرده ورم کرده بود نمیدونمجوش بود یا چیز دیگ بردم متخصص اصفال گرافی جمجه نوشت ک خداروشکر مشکلی نداشت الان من نگران اشعه اون عکس شدم اقای دکتر خیلی حالم بده خیلی...خودمو مقصر میدونمک بیخودی ب بچه گیر دادم و عکس گرفتم و ضرر رسوندم ب پسرم تورو خدا بگید چقد خطر وجود داره ؟
- سپاس
سلام آقای دکتر من همیشه برای شما دعا میکنم . تو چله ها یادتون میکنم. الهی ک عمرتون با عزت باشه.
- کودکان
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم هشت سالشه نه روز تب کردبهش پنی سلین زدن سه روزتبش قطع شد الان بعد سه روز دوباره تبش شروع شد ازمایش خون هم دادعفونت نداشت ریه اش هم چک کردن مشکلی نداشت میشه بگین من چیکار کنم براش کجا برم چه ازمایش ودارویی لازمه خدا خیرتون بده بدون منت جواب منو همه کسایی که تو سایت هستن همیشه دادید
- واکسن
سلام اقای دکتر بچه شش ماهه چقدر از واکسن آنفولامزا رو باید بزنه؟و یکبار کافیه؟
- سلام آقای دکتر پسرم ۶ ماهشه سرماخورده از امروز چه دارویی میشه مصرف کنه خسته نباشید
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۱۵ ماهشه مدتیه بی اشتها شده واصلا غذا نمیخوره میخاستم راهنماییم کنید که چه شربت اشتها اوری واسش بخرم?واینکه خودم در منزل شربت نئوزینک را دارم بنظرتون تاثیری داره بهش بدم یا نه?
- قورت دادن زیاد هسته آلوبالو
سلام من دخترم دوسال وسه ماهشه حدود دوازده روز پیش آلوبالوی خشک را همراه هسته اشقورت داده ازون به بعد غذا نمی خوره اگر هم خورد بالا میبرد مدام مهم میگه شکم درد می کند خیلی هم بی حال است مدفوع هم خیلی کم دارد دوروزیک بار اونهم خیلی کم خیلی ممنون میشوم اگه راهنمایم کنید که چکار باید انجام دهم
- دوز دارو
با سلام واحترام جناب آقای دکتر مصرف ۲/۵ سی سی از شربت نئوتادین ۲/۵ به صورت ۱۲ ساعته (یعنی روزی ۵ سی سی ) برای کودک ۲ سال و ۹ ماهه زیاد است ؟ سپاس
- بیماری
سلام دخترم یکسال وسه ماهه هست جهار روز هست که اصلا مد فوع نکرده وادرار هم زور میزنه علتش چیست؟
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- گرفتگی بینی کودک
سلام پسرم ۵ سالشه یه ماه پیش شدید مریض شد سرما خوردگی دو سری دکتر هم بردم ولی از اون موقع به بعد گرفتگی بینی نداره ولی یکسره تو دماغش حرف میزنه انگار بینی اش خس خس میکنه مشکلش چیه؟
- بیماری کودک
سلام کودک هشت ماهه دارم یک هفته پیش تب ۳۸ کرد بردمش دکتر گفت التهاب گوش هشت اموکسی سیلین ۴۰۰ داد ۴ سیسی ۱۲ ساعتی اما تبش تا دو الی ۳ روز طول کشید روی ران ها هم جوش های خیلی کوچیک داشت شربت انتی بیوتیک رو که می خورد خیلی بیقرار بود وگریه میکرد ۵ روز که دادم دیدم این جوشها روی صورت ودستها شکم وپشت در اومد گفتم شاید این تب ویروسی بوده بهش ۵قطره هیدروکسیزین دادم جوشهاش خوب شد گریه هم نمیکنه انتیبیوتیک دو هم قطع کردم ولی خیلی بی اشتهاست فقط شیر خودمو میخوره براش قطره پدی لاکت هم میدم چه کار کنم که اشتهاش باز بشه واینکه نتی بیوتیکش رو قطع کردم مشکلی نداشته
- تب و سرفه
سلام وقت بخیر. پسرم ۶ سالشه با وزن ۱۶ کیلو. چهارشنبه هفته پیش تب کرد و سرفه داشت. تبش اوایل ۳۸.۷ بود استانینوفن میدادم پایین میومد یا چند ساعت قطع میشد و بعد دوباره تب میکرد تا ۳۷.۷ و بعد کم کم قطع شد ۴ روز ادامه داشت. برای سرفه پلارژین میدادم. الان دوباره که سه شنبه هست یعنی یک هفته بعد تب داره ۳۷.۶ لازمه ازیترومایسین بدم؟ سرفه هم هنوز داره و گلوش هم قرمزه کمی. لوزه هم داشت قبلا فرمودید عمل لازم نداره اما الان که مریض شده لوزش بزرگتر شده

