Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شربت زینک پلاس رو تا چه مدت باید استفاده کرد
سلام.دختر ۴و نیم ساله دارم وزن ۱۵ کیلو اشتهای کمی داره شربت زینک میتونه مصرف کنه چه میزان وتا چندوقت؟ باتشکر
- سرما خوردگی و سرفه زیاد تا بالا آوردن
سلام.
دختر 1 سال و 4 ماهه ام شبا اونقدر سرفه میکنه که بالا میاره. سرما هم خورده چکار کنم؟ - تیر کشیدن مدام استخوان ها و قلب
سلام
من یه دختر 8 ساله دارم که مدام تمام استخوانهای تنش تیر میکشه. و الان چند وقت هست که قلبش هم تیر میکشه.
نمیدونم چه مشکلی داره واقعا نمیدونم باید چیکار کنم؟
- سرفه در هنگام فعالیت
سلام خسته نباشید ببخشید من یک پسر ۶ ساله دارم که چند ماه پیش یک سرما خوردگی گرفت که البته الان کامل خوب شده ولی از اون موقع تا حالا وقتی بازی میکنه یا خسته میشه ویا ورزش میکنه چند بار سرفه میکنه علتش چیست ممنون
- تغذیه
سلام وقت بخیر ایا برای بچه های زیر دو سال . خوردن خاویار توصیه میشود؟ ممنون
- سلام پسرم سرفه شدیددارد چکار کنم ممنون دکتر
- رشد تکاملی کودکان
آیا کودکان نارس از نظر رشد تکاملی مانند حرف زدن عقب تر و کندتر از کودکان ترم می باشند
- پاسخ بهریفلاکس نوزاد
سلام . آقای دکتر بچه سه ماهه دارم خیلی کش و قوس میاد بخصوص مواقعی که از خواب بیدار میشه طبیعیه؟
- دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳
سلام. دوز مصرف فارمنتین ۶۴۳ برای پسر ۱۰ ساله با ۳۰ کیلو وزن چقدره؟
- افتادن از روی تخت نوزاد
۶ ماهه ام از تخت افتاد اولش فقط گریه کرد بهش شیر دادم آروم شد بعدش تقریبا نیم ساعت که گذشت از افتادنش خوابش برد بیدارش کردم چشاشو باز میکرد ولی با یه تکون دوباره میخوابید تا الان که ۹ ساعت میگذره علائم خاصی نداره نرماله آیا خطر ناکه؟ آیا بعد از افتادن دچار حالت تهوع میشه یا چند ساعت بعدش؟
- شربت میم پرتغالی
ایا شربت میم پرتغالی برای فاویسم ضرر دارد؟؟
- دکسترومتروفان
سلام ببخشید به بچه ۳ ساله میتونم شربت دکسترومتروفان بدم؟مقدارش رو هم میشه لطف کنید خیلی سرفه میکنه
- سلام خسته نباشید پسرم ۸ سالشه فارمنتین ۶۴۳ داره شربتش میزان دوزش رو میخواستم بدونم
- چشمان دختر 5ساله ام مواد زرد رنگ ترشح می کند قطره باکتی ماید 10براش خوب هست؟
دخترم 5سالشه چند روزه تب دارد روز تب ندارد شب که میشه تبش شروع میشه دکتر عمومی کفت گوشش قرمز شده. چشماش .جرم زرد رنگ ترشح می کنه 20کیلو هست و 5سالشه دکتر گفته هر 12ساعت 1قطره تورا به خدا حالا چکار کنم
- غده پشت گردن
سلام، پسر من 8سالشه دوهفته ایی هست که پشت گردنش تقریبا نزدیک به گوشش یه غده ایی بیرون زده و از روز اول سایزش بزرگتر شده، وقتی فشار میده کمی درد داره، باتوجه به اینکه غده لنفاوی زیر گلوشم خیلی بزرگه بخصوص وقتی با عصبانیت حرف میزنه یا داد میزنه خیلی بزرگتر میشه، دکتر هم بردمش ولی گفته مشکلی نداره، غده لنفاویه و حساس نباشید، اما الان اون غده ایی که پشت گردنش زده نگرانم کرده، لطفا راهنمایی کنید. ممنون
- مصرف شربت پلارژین کیدز
با عرض سلام و خسته نباشید آیا کودک ۷ ساله ی مبتلا به فاویسم میتواند شربت پلارژین کیدز مصرف نمیاد؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگر یه بچه ویروس سرماخوردگی داشته باشه تا چند روز میتواند به بچه دیگری انتقال بدهد
- حساسیت به انتی بیوتیک
سلام آقای دکتر ببخشید یک سوال داشتم.دخترم نه ماه و ده روزش هست روز پنجشنبه تب بالا داشت بردمش دکتر سرماخورده بود و خس خس میکرد و ایشون بهش کوآموکسی کلاو هشت ساعته 3 سی سی داد از وقتی بهش دادم تب قطع شده اماچون با آنتی بیوتیک حساسیت داره اسهال داره آبکی شاید تا روز 6.7 بار اکه دارو رو قطع کنم مریضی بر میگرده؟ الان 4 روزه بهش میدم تب قطع شده فقط خس خس سینه داره هنوز دوره درمان انتی بیوتیک چند روز هست؟ ممنون میشم جواب بدین.
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم هرسه چهارروزیه بارمدفوع میکنه تونوزادی یعنی قبل یه سال که شیرمیخورداصلاایننطورنبودبعدغذاخورشدناینطورشده میخواستم ببینم مشکلی نیس حتی گاهی بعدسه چهارروزخیلی هم عادی دستشویی میکنه یعنی اصلا یبوستی نیس
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش

