Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت سیفکسیم برای گوش دردخوبه
آیا شربت سیفکسیم برای گوش دردشدیدکودک مناسب هست
- میزان شربت سفکسیم برای کودک یک و نیم ساله
سلام میخواستم بدونم برای دخترم که یک و نیم ساله هست و عفونت سینوس داره چه مقدار شربت سفکسیم رو در روز بدم
- رفلاکس
ایا فولی مکس با طعم لیمو برای رفلاکس مضره؟احساس میکنم رفلاکس دخترم بدتر شده.
- درمان سرفه خلط دارکودک
سلام پسرم ۱۱سالشه سرفه های خلط دارمیکنه شباچه دارویی بهش بدم خوبه؟
- درمان تهوع در کودکان
با سلام پسر من دو ساله هستش و از سر شب تهوع و استفراغ دآره و هر چی میخوره بالا میاره محلول او آر اس هم گرفتم ولی اونو نمیخوره چه دارویی بهش بدم که بند بیاره استفراغشو
- سلام از دیشب دخترم تب کرده همرا سوزش گلو سردرد ودل درد
- دل درد گاهی اوقات
سلام دخترم ۵سالشه گاهی اوقات میگه دلم درد میکنه بعضی وقتا بامدفوع برطرف میشه بعضی مواقع هم نه میگه دسشویی ندارم ازپارسال هم زیاد وزن اضافه نکرده لاغرشده تا همین چندماه پیش همیشه صبح فقط شیرمیخورد الانم بعضی وقتا میگه دلم دردمیکنه حدود۱۰دقیقه ای بعدمیگه خوب شد لطفا جواب این سوال بدین ممنون
- قرمزی دورچشم
سلام آقای دکتر .قرمزی دور چشم علائم سرماخوردگی هستش ????
- قرص مبندازول۱۰۰
سلام دکترپسرم ۱۱سالشه وانگل داره وماهممون بایدقرص مبندازول ۱۰۰بخوریم سوالم اینه پسرکوچیکم که۲سالو۲۰روزشه اشکال نداره قرص مبندازول بهش بدم ممنون میشم جواب بدید
- سرما خوردگی
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم از دیروز خیلی عطسه میکنه ابریزش بینی داره دیشبم نتونست خوب بخوابه انگار بینیش کیپ شده صداشم گرفته چه دارویی بهش بدم دوسالشه وزنش ده کیلو متشکرم
- سرماخوردگی
پسرم شربت سرماخوردگی کامل خورده چیکار کنم
- دوز مصرفی آزیترومایسین یرای کودک ۹ ساله ۲۵ کیلو.ممنون
- قد و وزن کودک
سلام دخترم 4 سالشه هم وزنش کمه هم قدش تو
- احتقان بینی و آلرژی
دختر سه ونیم ساله چند روزی علایم احتقان بینی و حالت آلرژی فصل بهار داره، چه دارویی باید بدم؟ممنونم ازتون
- ضربه به سرنوزادسه ماه و۱۰روزم
سلام وقتتون بخیر من روروز پیش درحالیکه دخترم و به پشت بغل گرفته بودم هنگام خم شدن ب زمین پیشانیش خورد به در بالکن و یه خط قرمز افتادبعد چنددیقه گریه شیرخورد خوابید اما بعد یک ساعت اینا بیدارشد مثل قبل بود هیچ علامتی نداشت نه بالا اورد نه خواب الود بود خیلی میترسم میشه راهنماییم کنین چکارکنم
- پوست سرکودک
سلام اقای دکتر بچه 6 ماهه ام سرش فقط همون قسمت که نرمه پوسته پوسته میده شامپو بچه فیروز استفاده میکردم الان شامپو گلرنگ زدم ولی پوسته خوب نشده و سفته . ایامیتونم قبل حمام روغن بادام به سرش بمالم؟
- تاخیر در را رفتن
سلام خواهرزاده من 16ماهشه وقتی حتی یه دستشو ک میگیری سریع راه میره و بدو بدو میکنه ولی وقتی دستش را ول میکنیم میترسه خودش به تنهایی بایستد ولی قد مبل و دیوار میایستد نمیدونم از ترس؟ به نظرتون چکار کنیم؟
- سلام چشم بچه دو ماهشه چشمش قی میکنه چقدر استفادهکنم
- سوال از متخصص اطفال
سلام لثهکودک یک ماه است که متورم شده ولی دندان کودک نمیروید قسمت لثه مثل ابسه شده است
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یعنی فاصله نمیشه. بعداز خوردن شیرخشک میدم بهش. 15 ماهشه

