Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک دارای اسهال واستفراغ بوده وتب ۳۸ درجه دارد
- غدد لنفاوی شکم
- بیماری پادرد کودک چهار ساله
سلام کودک من باقلا ای پیش از بستری شدن در بیمارستان پادرد داشت الان هم بعداز یک ماه پادرد ش بیشتر شده ایا ربطی به بیماری باقلا دارد ؟
- شیر کودک
سلام خسته نباشید پسرم دوازده ماه و نیمه دکترش برای وزن گیری شیر بیومیل پلاس 3 تجویز کرد.میتونم یه موقع هایی که این شیر این پیدا نشد بهش شیر بیومیل پلاس 2 بدم؟مشکلی نیست؟
- سرما
سلام اقای دکتر من سرما خوردمالان پسر دوسالم هم خورده میخواستم بپرسم سفکسیم بهش بدم یا نه ؟
- حس تهوع
سلام خسته نباشید، برادر من هشت سالشه، چند وقتیه گوشی یا کتاب دست میگیره حس تهوع میگیره و غذا نمیخوره و وقتیم ورزش میکنه شکمش به شدت زیادی درد میگیره. ممنون میشم جواب بدید یکم نگرانم که چرا تهوع و شکم درد داره
- چکاپ
پسر ۷ ساله ای دارم که در ازمایش چکاپ ،میزان کلسترول رو 209زده .در این باید دارو بخورده ؟
- احساس چیزی در گلو وجود داره
دختر 8 ساله م چند روزی هست که احساس میکنه چیزی توی گلوشه (گلوبوس) به راحتی نفس نمیکشه و آزارش میده
- سلام دخترم ۶ساله هستش وزن ۳۳کیلو چندروز تب داره و عفونت شدید اموکسی سیلین دادم خوب نشد حالا امروز شروع کردم ازیترومایسین۲۰۰چجور باید مصرف بشه
- کوریزان
سلام.وقت بخیر.برای واکسن ۱۸ ماهگی میتونم شربت کوریزان به بچه بدم؟۱۱.۵ وزنشه چقدر باید بدم از دارو؟
- قطره بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو سالشه از دیشب آبریزش بینی داره به نظرتون قطره کلدا ماریس خوب هست استفاده کنم چه الان چه کلا در طول زمستون؟
- دندان در در نیاوردن دختر 1 ساله
سلام خسته نباشید
دخترم 10 مهر یکساله میشه ولی هنوز دندون در نیاورده. دلیلش چی ؟
- تاخیر در را رفتن
سلام خواهرزاده من 16ماهشه وقتی حتی یه دستشو ک میگیری سریع راه میره و بدو بدو میکنه ولی وقتی دستش را ول میکنیم میترسه خودش به تنهایی بایستد ولی قد مبل و دیوار میایستد نمیدونم از ترس؟ به نظرتون چکار کنیم؟
- وجودکتون درازمایش ادرار
سلام پسر۴ساله ام تب ۳۹ونبم داشت و شروع سرماخوردگی بود ک درازمایش ادرارکتون+زده وپزشک گفت قند داره درصورتی ک دندون بچم چندهفته است عفونت کردا واصلا جیزای شیرین نمیخوره ممکن از تب بوده یا حتما ازمایش خون واسه دیابت انجام بده؟!
- الرژی
با سلام خدمت آقای دکتر . پسرم ۷ ساله است چون لوزه سوم داره موقع سرماخوردگی به شدت سرفه میکنه که یه شب اونقدر سرفه کرد که پیش دکتر عمومی بردیم و فرمودند که الرژی شدید هم داره و گفتن قرص نیوتادین ۵ و ایروکاست ۵ تا عید مصرف کنه روزی یه عدد گفت چون تو محیط مدرسه توی جمع بدتر میشه . سوالم این بود که حتی روزهایی که سرفه و حالت سرماخورگی نداره هم میتونم از ابن دو تا دارو استفاده کنم و اینکه پسرم به این داروها که عادت نمیکنه؟ پیشنهاد شما را مبخواستم بدونم . ممنون از وقتی که برای همه بیماران میزارید. تشکر فراوان
- دادن دارو
سلام آقای دکتر بچه ام سه ساله هست وفقط سرفه خلطی داره..وته حلقش هم قرمز هست.... الان هم دسترسی به دکتر ندارم.... سفیکسیم 100میتونم بهش بدم وچه مقدار
- اسهال خونی،
سلام آقای دکتر پسرم 6ساله اش هست یک هفته هست که ویروس دل درد واسهال را گرفت بردم دکتر یکسری دارو داد با کو آموکسی کلاو الان همه چیزاش خوب بود تا اینکه بهش بارهنگ دادم وکلا اسهال شد بعد اسهال اش یه کمی خون درونش بود در ضمن هنوز کوآموکسی کلاو را میخوره پودر پدی لاکت را میخوره علت چیست آقای دکتر خیلی نگرانش هستم و اینکه گاهی دلش هم درد میگیره لطفاً راهنماییم کنید ممنون از لطفتون
- حرف نزدن کودک دو ساله
با سلام پسر ۲۳ ماهه، تنها در حدود ۴ کلمه حرف میزند، بقیه موارد تولید اوا میکند، در حدود ۱۶ ماهگی راه افتاد، دستورات را کامل اجرا نمیکند، شنوایی خوب است، اگاهی به اطراف دارد، لطفا راهنمایی بفرمایید
- مقدارآموکسی سیلین
باسلام وخسته نباشیدآقای دکتردخترم دوسال ودوماه داره آبریزش سبزداره چندسی سی آموکسی سیلین بهش بدم؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم . سرماخورده چه دارویی بدم استفاده کنه؟درچه صورت سفالکسین بدم؟

