Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درباره بچه ۱۸ ماهه
سلام وقتتون بخیر میشه لطف کنیدبگیدشربت سفیکسیم واسه پسر۱۸ ماهه ام بایدچندسی سی بدم .ممنون...
- نوزاد وحیوان خانگی
اگردر منزل عروس هلندی داشته باشیم ونوزاد بخوهدبدنیابیاید...باید عروس هلندی را از منزل خارج کرد
- واکسن آنفلوآنزا
عرض سلام کودک 18 ماهه که قبلا واکسن آنفلوآنزا دریافت نکره برای امسال تزریق 0.25 میل در اواخر شهریور و تزریق 0.25 میل دیگر به فاصله حداقل 4 هفته بعد منعی ندارد؟ حداقل فاصله بین تزریق واکسن 18ماهگی و واکسن آنلوآنزا چند روز باید باشد؟
- تغذیه کودکان
با سلام دختر15ماه،دارم با وزن9/200.توی نمودار زشدش افت وزت داره.چیکار کنم وزن نمیگیره.و کم اشتهاس.یا مکمل نوتریدرینک براش خوبه؟چه مقدار بدم.میشع با ماست قاطی کنم بدم.پودرش بهتر
- خون دماغ کردن کودک
سلام خواهر زاده من حدود چهار سال ونیمش هست چند ماه پیش داخل سرسره بادی سرش به دیواره سرسره خورد وبعدش پرت شد پایین صب که از خواب پاشد خون دماغ شد .از اون موقع تقریبا ماهی یکبار یا دوبار رو خون دماغ میشه بدون اینکه دست به دماغش بزنه یا اینکه ضربه بخوره .میخواستم ببینم باید چیکار کنیم
- انگشت خودن بچه
با سلام خدمت شما خسته نباشید میخواستم بگم من یک دختر 3ساله دارم که الان از 6ماهگی انگشت میخوره فقط موقعه خواب هر کاری میکنم از سرش رفع نمیشه چکار باید بکنم
- دامتیکون
سلام خسته نباشید ، پسرم ۲۴ روزشه و از ۱۶ روزگی دکتر برای دلدردش قطزه دامتیکون و تجویر کرد با پدی لاکت ، میگن نده دامتیکون یبوست میاره و بشدت خطرناکه درسته؟؟
- دوزمصرفی شربت ازیترومایسین۲۰۰برای کودک۱سال و۸ماهه
میخواستم بدونم روزی چندسی سی ازشربت ازیترومایسین بدم به پسرم که یکسالو هشت ماه داره؟
- آبریزش و خلط کودک
سلام خسته نباشید پسرم چند آبریزش و خلط گلو داره . هر ۱۲ ساعت ۲/۵cc زادیتن بهش میدم. ولی بهتر نشده چون نمیتونه آبریزش بینیش رو تخلیه کنه. یه کم هم سرفه داره. ولی تب نداره. برای خوب شدن خلطش چی بدم بهش؟ نیاز به مصرف آنتی بیوتیک هست؟
- بی حالی
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم یکسالو۳ماه داره الان دوروز بیحاله انگار همش دوست داره بخوابه یکم تبم داره انگار داره دندون در میاره نمیدونم ب خاطرچیه دقیقا قطره استامینفن هم دادم ادامه بدم قطره رو؟
- سرفه
سلام پسرم ۱۵ ماهشه با وزن ۱۰.۲۰۰حدود ده روزی هست فقط دو یا سه بار در روز سرفه میکنه در حد پنج شش ثانیه هربار ، سرفه خلط دارهیچ علائم سرماخوردگی هم نداره فقط همین سرفهباید چیکار کنم ؟
- تب طولانی
سلام جناب دکتر پسرم سه ماهه که مدام تب می کنه چیکار کنم؟ به بروفن هم حساسیت داره
- تب کودک یکسالهسلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشیددخترم یکسالشه تب میکنه از نصف شب تا ۳۸و۶رفته و مدفوعش شله خیلی بی قراره چی بدم بهش؟
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشیددخترم یکسالشه تب میکنه از نصف شبی ، تبش تا ۳۸و۶رفته و مدفوعش شله خیلی بی قراره چی بدم بهش؟
- اسهال استفراغ
سلام دخترم یک سال و 4ماهشه چند روز که مدفوع شل و آبکی داره و به شدت بد بوعه وگاهی هم استفراغ میکنه، استفراغش هم بیشتر شب وقتی خوابه یهویی بیدار میشه و بالا میاره، چند بار بردمش دکتر یه روز خوبه فرداش اسهال استفراغ داره باز روز بعدش خوبه اشتهاش خیلی کم شده که متوجه شدم حالت تهوع داره شربت انداسترون دادم که بهتر شد و شروع کرد به غذا خوردن چند روز قبل تب داشت که سرم وصل کردن بهش و بهتر شد الان تب نداره ولی اسهال داره و گاهی استفراغ، درضمن ازمایش خون و مدفوع هم دادیم مشکلی نداشت مشکل دخترم از چیه؟
- فارمنتین
سلام آقای دکتر پسر۴ ساله دارم دکتر فارمنتین ۶۴۳ داده ولیکن ندارن میخوام بدونم چه شربتی میتونم بدم اموکسی کلاو میشه داد؟چه اموکسی کلاوی و طریقه مثرفش مثل فارمنتین؟
- عفونت گوش
سلام آقای دکتر. من مامان مسیحا حسنی هستم امروز مطب بودم پسرم تب داشت. الانم سوال آزیترومایسین رو پرسیدم. یادم رفت خدمتتون بگم که مسیحا دو روزه راه که میره ان.ار تعادل نداره و گیجه و مدام میافته و میخوره اینور اونور. من فکر میکردم بخاطر استامینوفن باشه. اما امروز که شما فرمودید گوشش کمی التهاب داره و قرمزه یادم اومد که تعادل نداره. ممکنه همین تعادل نداشتن هم بخاطر عفونت گوش باشه پس؟
- سوزش ادرار
جناب دکتر دختر چهارسالم دو روزه ادرار دردناک داره و خون در ادرارش هست، چه دارویی بایستی بهش بدم؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۳ماهه
- غذای کمکی
سلام پسرم رفلاکس داره الان ۶ماهشه غذای کمکی شروع کردم هرچی بهش میدم بیقرار میشه وشکمش رو به سمت جلو میکشه..حتی خوابش هم بهم خورده..ایا لازم هست باز متخصص دارو براش بنویشه
- مصرف پردنیزولون در شیردهی
سلام.خسته نباشید. آیا مصرف قرص پردنیزولون و پماد بکلومتازول در شیر دهی مجاز است؟ممنون.

