Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخورردگی
سلام خسته نباشید ، من پسرم ۳ سال و ۷ ماهش حدود ۳ روز پیش تب جزعی کرد بردم دکتر گفت گلوش عفونت داره دوتا شربت zithromax چهار سیسی ، و لورکستادین ۳سیسی ، و پروفن دادن ، از اون روز صداش کامل گرفته خیلی خیلی اروم حرف میزنه ، سرفه میکنه خشک و خلطی ک بعضا بخاطر خلط بالا میاره ، و تو این ۳ روز تبش ۳۷ و ۸،۹ میشد وقتی تب میکرد بیحال و حوصله میشد کمی هم لرز داشت ، ۲ روز بود تبش قطع شده بود ک امشب تبش ۳۷ و ۷ بود ، و اینکه هربار شربت لورکستادین و دادم افتاده ب سرفه و بالا اورده دیگه از دیشب نمیدم ، چیکار کنم چه دارویی بدم ک زودتر خوب بشه
- بادرود
سلام مادر بارداری که سینه اش خلط داره و داروهم خورده ولی خلط داره اگه قورت بده چیمیشه برا جنین مشکلی پیش میاره؟وکلا سرماخوردگیا رو جنین چه تاثیر داره
- دلیل دفع ماده لزج خونی جدا از مدفوع
سلام بعداز یک دوره سرماخوردگی در مدفوع دختر ۱۰ سالم ماده لزج خونی پیدا شده.یعنی جدا از مدفوع و در هنگام ادرار کوچک از مقعدش دفع میشه بدون اینکه زور خاصی بزنه.میخواستم دلیل و درمانشو بپرسم.الان سرماخوردگیش کاملا خوب شده.در دوران مریضی ترشخ بینی و پشت حلق شدید داشت که ۶ عدد سفکسیم ۲۰۰ خورد
- جوش زدن بدن نوزاد دانه ریز قرمز
- نوزاد
سلام وزن دخترم بدو تولد ۳۵۰۰بود شش ماهگیش وزنش کردم۶۸۰۰قدشم۶۷شد.. گفتند خوب وزن نگرفته.. بش فرنی و لعاب برنج میدم شیر خودم میخوره.. بنظرتون وزنش کمه؟ چی بش بدم خوب وزن بگیره؟
- نشستن
پسر من ۱۳ ماهش نمینشینه از ۱۱ ماهگی زیر بقلشو میگیریم راه میره نگرانم چه کاری انجام بدم
- Tfنوزاد و انوس بسته
سلام آقای دکتر نوزاد من آنوس بسته بود تا دوماه کلستومی بود حدود ۲کیلووزن گرفت وقتی آنوس باز کردن و کلستومی را بستن خیلی کم وزن میگیره یعنی الان ۱۴ ماهشه ۷ کیلو شده درواقع tfهم هست الان به نظر شما مشکل از چیه که درست وزن نمیگیره
- نفخ نوزاد
سلام وقتتون بخیر دخترم سی روزشه انگار نفخ داره نمیتونه خوب بخوابه قبلا اینجوری نبود چیکار کنم
- پیشونی پسرم جوش های سر سفید در آورده علت آن چیست ؟دو سال دارد
- سلام وقت بخیر من پسرم ۶ ماهشه وقتی ب دنیا اومد بیضههاش موی زرد رنگ داشت ریز بودن اصلا دیده نمیشدن اما الان سیاه شدن میتونه علتش استفاده از پماد ان ان باشه؟ اگر علتش پماد هست خودش ب مرور برطرف میشه؟
- درمان
با سلام آقای دکتر فرزند هشت ماهه ای دارم مدت دو روز است بینی اش کیپ است میتوانم بهش سیتریزین بدهم واقعا دارد اذیت میشود
- علت پلک زدن چشم کودک
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- بیضه نزول نکرده
بیضه سمت راست با ابعاد 16*7.5دردیستال کانال اینگوینال است وقیمت فوقانی همی اسکروتوم راست قرار داد...ایاکودک دو ساله با این شرایط به عمل احتیاج دارد
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام.ما روز سه شنبه خدمت شما رسیدیم با کد۶۱۶۸شما برای خس خس سینه پسرم سالبوتامول نوشتید و فرمودید اگر خوب نشد ازیترومایسین بدید اما دستورشو نفرمودید .پسرم حالش بد شده و توان خروج خلطو نداره وزنشم رو ترازو ۷۸۰۰نشون داد.
- کولیک نوزاد
آیا شربت گرم چل برای نوزاد دو ماهه خوبه
- سلام خسته نباشید دختر من ۴ماهه یک ماه میشه به زور شیر میخوره نمی دونم چی کار کنم چند بار بردمش دکتر هیچ نتیجه نه گرفتم یکی میگه رفلاکس یکی میگه عفونت گوش خیلی بی قراره ازتون خواهش میکنم یک راه حل بهم نشان بدید کف دهان هم داره
- سلام دخترم چهارسالشه غذانمیخوره میگه سیرم درطول روز چندبارهم میگه دلم درد میکنه خیلی ضعیف شده باید چکار کنیم اقای دکتر
- سلام خسته نباشید تبسنج وشکسته پیدا کردم ولی جیوی ریخته شده پیدا نکردم دوتا بچه ۲ ساله دارم نگرام اگه خورده باشن چی چه علایمی داره خیلی نگرانم کمکم کنید ممنون میشم
- سرماخوردگی کودک ده ماهه
سلام خسته نباشید خدمت شما عرض کنم بچه من ده ماهشه الان سه هفته است که سرما خورده هنوز خوب نشده شربت آزیترومایسین وسرما خوردگی بهش دادم ولی اثری نداشته آیا بهش آموکسی کلاو بدم یانه ممنون میشم جواب بدید

