Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ابریزش بینی سبز
تغییر صدا آبریزش بینی ه همراه با خلط زرد.۹ساله .ممنون
- دیکلوفناک برای فاویسم
سلام پسرم سه سالشه فاویسم داره امابخاطر تب شدید دکتربراش شیاف دیکلوناک تجویز کرد ضرردارد؟
- اسهال و مدفوع
با سلام..اقای دکتر پسرم 13ماهشه.دو هفته اسهال داشت ک دکتر بردم گفتن بخاطردندوناشه بعداز دوهفته وقتی مدفوع میکنه،معذرت میخام هرچیخورده باشه،درسته پس میده دلیلش چی میتونه باشه..لطفا جواب بدید نگرانم هنوز گاهی اسهال داره
- جایگزین قرص بجای شربت
سلام پسرم جلو درد داره و تبم کرده ۵ سالشه چی بهش بدم تا خوب بشه قرص بجای شربت باشه چون شربت نمیخوره
- خون دماغ کردن کودک
سلام پسرم از سه سالگی خون دماغ میشد البته خیلی انگشت تو بینیش میکرد الان 9 سالشه سالی دو سه بار خون دماغ میشه باید چیکار کنم
- پاسخ بهکودک
پسرم حالت تهوع اسهال. دردشکم ولی اشتهای داره چیکارکنم
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم
پسرم ۴ سال و نیمه هست و ۲۰ کیلو وزنشه عفونت شدید گلو داره یه دوره فارمنتین ۴۵۷ دادم الان یه هفته ست قطع کردم خوب نشده الان سفیکسیم گرفتم نمیدونم چقدر بهش بدم لطفا راهنمایی کنین
- بی اشتهایی
سلام ببخشیددخترم یک سالشه سه روز تب کرد الان که قطع شده اشتها اصلا نداره غذا هم بهش میدم بالا میاره نمیتونه هضم کنه باید چیکار کنم اشتهاش برگرده
- سلام آقاب دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین برای عفونت گلو و چرک گلو چه مقدار است ، با تشکر
سلام آقای دکتر دختر من ۹ سال سن دارد و حدود ۲۰ کیلو گرم وزن میزان آموکسی سیلین ۱۲۵ برای عفونت گلو و چرک گلو به همراه سرفه خلط دار چه مقدار است ، با تشکر
- پسرم یک ساله موقع راه رفتن پایچپ شو کج میزاره
- استوکر
سلام دکتر دخترم ۱۴ماهشه میزان دوز شربت استوکر چقد باید باشه و چه زمای بهتره بدم و باشیر چقد فاصله باشه؟ قطره آدزیر بهش میدم ایا باشروع استوکر باید قطع شه یا ادامه بدم؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر جان بچم ۵ سالشه بیمارشماست سرماخورده سرفه داره بهش پلارژین و دکسترومتورفان و سیتریزین میدم و شربت ازیترومایسین کفایت میکنه یا بیارمش پیش شما ؟ امروز سومین روزه
- سلام
- اسهال و استفراغ
سلام اسهال و استفراغ داره و بدنش گاهی سردو گرم میشه ، دل پیچه داره و صبح آب زرد آورده بالا 10سالشه
- کولیک کودک یکسالم
باسلام خسته نباشید دخترم یک سالشه ازچهارماهگی رفلاکس شدید هم داشت که دوماهه خوب شده ولی خیلی نفخ میکنه هم شیرخودم رومیخوره هم شیرخشک شکمش قارقورمیکنه صدامیده بعدجیغ میزنه گریه میکنه واقعاخیلی نگرانم چندباردکتربردیم فقط شربت دلدرد دادن که خوب نشده خیلی نگرانم الان یکسالشه ولی هنوز همینجوریه میشه کمک کنید جواب بدین لطفا
- عفونت و التهاب چشم
سلام وقت بخیر.دختر ۹ماه ام از دیروز چشم چپ دچار ترشحات عفونی و التهاب گردیده است.
- عوارض تیوفیلین جی
سلام کودک ۲۰ ماهه ای دارم که پزشکی برای سرفه همایش شربت تیوفیلین جی تجویز کرده ایا این دارو بر روی مغز و رشد او تاثیر نخواهد گذاشت منتظر پاسخ دکتر هستم تا دارو را شروع کنم ممنون
- تیرویید
- سلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
میسلام آقای دکتر می تونم ب پسرم ۷ماهشه پودر سنجد بدم آخه چند روزه اسهال هست
- شکم دردکودک
حدود۲۰روز پیش دخترم شکم درد داشت یبارازیترو۱۰۰ دادیم یه هفته خوب شد ولی چندروزپیش بردیم دکتر سفیکسیم ۱۰۰ با پرومتازون داد ۳روزه شربتارومیخوه ولی باز میگه شکم درد دارم.منتظرشربتا باشیم یاخطرناکه

