Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام. دخترم ۴ سال نیم هست. گلو درد داره. آزیترومایسین ۲۰۰ چقدر بهش بدم. ۱۸ کیلو
- دختر من حدود ۷ سالشه و عفونت ریه داشت و بهش آنتیزبیوتیک دادم الان باز’میبینم خس خس’میکنه موقع خواب
- سلام خانم دکترپسرم ۱۰سالشه
ازبچگی ۴سالگی متوجه شدم لوزه داره زودبازده زودهم سرماخورده میشه دکتربردم میگه بایدهرچه زودترعمل بشه نظرشماچیه
- بیدار شدن مکرر از خواب
سلام.پسر دوساله من شبها تا صبح هر یک ساعت بیدار میشه گاهی شیر میخوره، گاهی گریه میکنه، گاهی پا میشه میشینه ، گاهی روی پا میذارم و به هر زحمتی دوباره میخوابونمش ولی یک ساعت دیگر دوباره بیدار میشه. از وقتی دنیا امده همین شکلیه و هر یک ساعت یکبار بیدار میشه در طول روز هم بسیار شیطون هست. خسته شده ام از این بیدار شدن های مکرر.
- شیر خشک
ایا ب کودکان بالای یک سال میشود شیر خشک شماره یک داد
- درخصوص کودک ۴ ساله
با سلام و احترام آقای دکتر بچه من آزمایش دادم کمبود ویتامین دی داشت و کمبود آهن . دارو داره مصرف میکنه . چون وزنش کم بود دکتر برام شربت راسیپ تجویز کرد . یکماه هم مصرف کردم . ولی اطلاع پیدا کردم خیلی عوارض داره . اگه ممکنه شربت جایگزین راهنمایی کنید . مننونم
- دوره مصرف .
سلام آقای دکتر به فرموده شما برای عفونت چشم دخترم پماد اریترومایسین و قطره باکتی ماید استاده میکنم تا چند روز ادامه بدم ؟
- وزن کودک و مشکل گلو
سلام، تشکر از شما پزشک محترم، تست آلرژی برای کودکان رو کجا باید انجام بدم؟
- کودک ۲سالم کم وزن هست
سلام دخترم ۲سالشه ۱۲ کیلو هستش چون وزنش کمه میخوام شیرخشک بخرم آیا شیرخشک ببلاک بیجونیور خوبه اسهال نمیکنه اذیت نمیشه وزن تولدش ۴ کیلو بود
- گوشت اضافه زیر زبان
سلام زیر زبون دختر۱۱ماهم یه جیز اضافس گوشت انگار اینور اونور میشه داد خیلی نگرانم چه کنم از چیه بچه خوبه خوردنش و..مشکلی نداره
- گزیدگی حشره
پسرم یک سال ۴ماهشه بدنش دونه قرمز زد بردم دکتر گفت کک گزیده بهش بتامتازون وشربت سیتذیزین داد زیاد خارش داره و خیلی بزرگ شده وورم کرده چیکار کنم
- عفونت گوشی بچه
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم برای عفونت به دلیل سوراخ کرون گوشواره وجاگیزین گوشواره طلا میشه سفسکیم ۱۰۰ وزنش ۷ونیم و۸ماهشه چقدر بهش بدم باتشکروممنون
- سن قطع شیرخشک
سلام. دختر 18 ماهه دارم. وزنش مقداری کم بود دکتر گفت شیرخشک رو قطع کنم تا با غذا خوردن بیشتر وزن بگیره.درسته در این سن شیرخشک رو قطع کنم؟ بجاش میتونم شیر پاستوریزه بدم یا کلا شیر رو قطع کنم
- استفراغ کودک
کودکم از صبح استفراغ میکند هیچی نمیخورد فقط شیره خودمو میخوره بالا میاره
- هورمون رشد
با سلام برای بچه ۵/۵ ساله ای که سن استخوانی او ۳ ساله است، هورمون رشد باید استفاده شود یا نه؟ جثه کودک هم اندازه بچه سه ساله است. پسرم رو پیش دو فوق تخصص غدد بردم، یکیشون میگن باید استفاده شه اونیکی میگن نه.
- پیدرولاکس
سلام خسته نباشید من اولین بارمه دارم از این پودر برای پسر ۲ سال و ۹ ماهه ام استفاده میکنم ، درسته ک تنبلی روده میاره؟
- بی حالی
سلام اقای دکتر وقت بخیرپسرم یکسالو۳ماه داره الان دوروز بیحاله انگار همش دوست داره بخوابه یکم تبم داره انگار داره دندون در میاره نمیدونم ب خاطرچیه دقیقا قطره استامینفن هم دادم ادامه بدم قطره رو؟
- دوز دارو
با سلام وقت بخیر من برای پسرم که ۹ و نیم سالشه میخوام شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار باید مصرف کنه ؟؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون
- تب و سرماخوردگی
سلام دخترم الان 2سال و دوماهشه الان دو روزه تبش 37.5هستش صداش گرفته .سرفه ها خلط داره اما بیرون نمیتونه بده بینیشم گیب شده چی باید بهش بدم
- شیر دهی
سلام دکتر خسته نباشید وقتتون بخیر ایاعصب کشی در دوران شیر دهی ضرری واسه بچه نداره؟شب دندونمو عصب کشی کردم فکر کنم موادی که دندونمو پر کردم باهاش رفت تو معدم، دو سه ساعت بعدش بهش شیر دادم و شب تو خواب هم چند بار شیر خورد آیا ضرر نداره واسه بچه؟استرس دارم یه کم .ممنون

