Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عدم بهبودی
دخترم سه و نیم سالشه و حدود سه هفته هست که علایمی چون آبریزش بینی ، تک سرفه و بیاشتهایی و تهوع داره و چند مرحله شربت مولتی ویتامین ، دیفن هیدرامین ، گایافنزین سیتریزین ، نئوتادین، آمپول دمیترون گرفته و بهتر نشده لطفاً راهنمایی بفرمایید. سپاس از شما
- اسهال واستفراغ کودکان
سلام الان هفت روزه که پسرم اسهال استفراغ داره بریدیمش دکتر امپول استفراغ داد شربت دل درد با استفراغ هم داد دوروز بهتر شده بود غذا هم میخورد ولی دوباره روز بعدش بعد صبحونه که خورد بالا اورد دوباره کم اشتها شد امروزم همش گریه میکنه میگه دلم بمال درد میکنه
- شیر خشکدادن به کودک
کودکم یکساله است و شیر خشک را نمی خورد چه کار کنم ایا میتوانم ان را شیرین کنم تا بخورد یا خیر ؟؟؟
- سرفه خلطی…
سلام بچه ۶ ساله داره دوهفته پیش سرناخورده بود ولی چون سینوزیت داره و کمی لوزه الان فقط شبها دوشبه سرفه خلط دار زیاد میکنه آیا میتونم چرک خشک کن بدم ازیترومایسین یاخیر
- سلام آقای دکتر بچه ۱۶ ماهه دارم الان ۸رؤزاست سرما خورده ؤلی باپلارژین ودآروهای غیر آنتی بیوتیک دیگه خوب نشده الان دکتر برای کودکم آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
آموکسی ۱۲۵ نوشته ؤلی مقداردارو نوشته نشده است کودکم ۱۰کیلو وزن دارد
- پسر۱۰ماهه قی چشم دارد
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
سلام وقت بخیر سال نو مبارک دخترم ۲۰ ماهشه آزیترومایسین ۲۰۰ که به صورت سوسپانسیون تهیه میشه رو روزی چقدر باید بهش بدم؟ با تشکر
- تب ویروسی
سلام و خسته نباشید. تب اگه ویروسی باشه چند روز طول میکشه؟ بچه ۳ سالشه. ۳ روزه تب داره
- جوش زدن سینه کودک
دختر م کنار نوک سینه جوش داره مدام چرک که خالی شد باز پر میشه دخترم سه سالش
- آلرژی به پروتئین گاوی
سلام خسته نباشید جایگزین شیر خشک نان اچ دو چی خوبه برای پسرم آخه هیچ کدوم داروخونه ها ندارن .کدوم شیر خشک اچ آ خوبه؟؟؟
- نفازولین برای کودک زیر دوسال
سلام آقای دکتر خسته نباشید.پسر من حدود پانزده ماهه هست.دم دمای صبح بینیش بدجور کیپ میشه.دکتر براش گفته خشکی بینی و نفازولین تجویز کرده اما تو بروشور قطره عوارض جانبی وحشتناکی راجع بهش نوشته و نوشته زیر دوازده سال تجویز توصیه نمیشه.ایا مصرف نفازولین تو این سن محازه؟ آخه نوشته اغما از جمله عوارضش هست و من میترسم استفاده کنم.
- 17ماهه
آقای دکترسلام.دادن زینک سولفات باعث بلوغ زودرس میشه دخترم 17ماهشه 2سي سی بهش میدم اگه باعث بلوغ زود رس میشه دیگه بهش ندم بجاش شربت دیگه بدم .ممنونم
- ترشحات چشمی نوزاد سه ماهه
سلام دخترم دو ماه و نیمشه از صبحی چشماش اشک میزنه و قی سبز رنگ داره چه دارویی خوبه براش
- دوز مصرفی ازیترو۲۰۰
دوز مصرفی ازیترو ۲۰۰برای کودک بیست کیلو
- تب کودک
سلام پسر ۵ ساله ام سه روزه تب نسبتا خفیف داره بدون هیچ علایم دیگه ای. فقط بهش استامینوفن میدم. دارو یا اقدام دیگه ای هم لازمه؟
- تب کودک
سلام پسرم ۳۳ ماهشه ۴ روزه تب داره هر دکتری بردم فقط شیاف و آستامینوفن و سیتریزین و سرما خوردگی و آموکسی کلا و دادن ولی الان ۴ روزه تب ۳۸ به بالا داره یکی دوبار ۳۷ اومد با ۳۷ و نیم دیگه خوب نشد بی حاله سرگیجه داره گلوش پره آبریزش بینی داره و اینکه چشاش قرمز میشه و موقع تب بالا دست و پاش یخ میشه
- خواب
سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم؟
- حرکت نکردن بچم
سلام من بچه ی سیزده ماهه دارم که نه می نشیند و نه راه می رود و نه چهار دست و پا و نه حرف می زند فقط کمی می نشیند و بعد می افتد لطفا راهنمایی کنید
- کم بودن وزن
سلام دخترم خیلی کم شیر میخوره الان ۵ ماهشه ووزنش ۵۸۰۰ گرم هست و شیر خشک میدم اسمم شیرخشک نان ۱ به نظرتون شیر خشک عوض کنم کدوم شیر خشک بهتره رفلاکس هم نداره و دکتر برای همون قطره متوکلو پرامید تجویز کردن اما الان دو ماه میدم فایده نداشته وزنش بیشتر نشده ازمایش هم دادم هیچ مشکلی نداره
- بیماری لثه
سلام آقای دکتر دخترم6سالشه لثهاش کبود شده یه چند وقتی هست جای نگرانی هست

