Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار دوز مصرف شربت آزیترومایسبن ۲۰۰
باسلام و وقت بخیر . ببخشید دخترم ۹ ۶خواستم بپرسم شربت آزیتروماسین رو ۱۰cc هر چند ساعت مصرف کنه
- اسهال
سلام دکترعزیز.پسرم دوسال و پنج ماهه ازدیروز اسهال زرد بدبو داره خیلی آبکی هستش فقطم اسهال ن تب ن علایمم دیگه ای نداره.چی بدم بخوره ک موثرباشه.فاویسم داره
- نخوردن شیر مادر
سلام. دخترم هفده ماهشه. چهار روزه شیر نمیخوره باید, شیرما بدوشم با لیوان بهش بدم شیشه هم نمیگیره. بردم دکتر گفت گوشش ی مقدار التهاب داره .همش, بهانه میگیره ولی, شیر ک میخام بهش بدم گریه میکنه و بیقراری.. بنظرت چ کنم ک بتونه, سینه را بگیره
- سرفه
سلام وقت بخیر بچم ۱۵ کیلو داره ۴ سالشه . لوزه هم داره چندروز پیش سرماخورده امروز پنجمین روزه سرفه های خلطیش شروع شده معمولا همیشه همینطور میشه بخاطر لوزه . شربت برم هگزین و هاتی تیم و سیتریزین میدم . بنظرتون شربت آموکسی کلاو هم شروع کنم؟
- سلام اقای دکتر میتونم قرص کلیدینیوم سی به دختر ۸ سالم بدم
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر پسرم 3روز تب کرد واسهال، الان تبش قطع شده ولی سرفه خلط دار میکنه یکم و بینیش گرفته، 17 ماهشه و13 کیلو چه آنتی بیوتیکی بهش بدم؟
- شربت ستادین دی فاویسم
شربت ستادین دی برای فاویسم ضرر داره
- تداخل شیر خشک بادارو
سلام میشه شربت سرماخوردگی کودکان وآبریزش بینی با شیر خشک قاطی کنم وبه بچه یکسال ونیمه بدم؟
- درد سینه دختران
دخترم ۱۰ سالش دوروز پیش گفت نوک سینم درد میکنه دیروز دیدم ورم کرده اندازه نخود باید چیکار کنم سینه سمت راست
- شربت اندامین
سلام آقای دکتر پسر من یک ماه مونده ۲ سالش کامل بشه استفراغ داشت بردم دکتر بهش شربت اندامین وایبوپروفن و پودر پدی لاکت دادن حالا با این داروها استفراغش بند اومده ولی شکمش بشدت کار میکنه مخصوصا بعد خوردن شربت اندامین باید چیکار کنم؟
- اسهال
سلام کودکم 17 ماهشه که 7 روزه اسهال خیلیرشدید دادره مانند تب سرد رنک وداخل اسهلسم خیلی که خط خطای سفید دیده میشه باید چه کار کنم به دکتر گفتم گفت اگر ادرار نکنه باید بستری شه اما ادرار کرد پودر کردی لاکتم براش نوشت اما جواب نمیده
- قطره اهن
طفلم ده ماه شده و تا حالا قطره اهن ندادم، امروز براش قطره ایروفنت فروس سولفات براش گرفتم، روزانه چند قطره بدم و ایا تاثیر گذاری داره یا به دادن قطره خیلی دیر کردیم؟
- مصرف قرص سفیکسیم ۴۰۰ در کودکان ۸ ساله
سلام ببخشید پسرم مدام سرمامیخوره و گلوش عفونت میکنه...الان یک هفتس بردم متخصص تبش فقط با بروفن پایین میاد وشربت آموکسی کلاو ۳۱۵بهش میدم امروز دوباره بردم و گفتم تبش قطع نمیشه...دکتر گفت عفونتش شدید دیگ قرص جواب نمیده بهم کلد استاب داده...ژلوفن ۴۰۰..آموکسی کلاو۶۲۵..و زاکسیم ۴۰۰ همش قرص...اینا بکنار فقط میترسم زاکسیم ۴۰۰ روزی یکی برای بچه ۸ ساله با ۲۶ کیلو وزن خطرناک نیست ...تو رو خدا جوابم رو بدید الان منتظرم
- ورم یکی از سینه های کودک
دختر ۱۸ماهه دارم سینه سمت راستش برجسته تر و سفتر شده ولی هیچ گونه قرمزی یل دردی نداره .دلیلش چی میتونه باشه
- اسهال کودک ۱۱ماهه
سلام خسته نباشیدپسرم ۱۱ماهشه اسهال شدن ۳ روزه امروز چ دارویی بدم قطع بشه برم دکتردارودادن کم شده ولی قطع نشده.امروز ریزش بینی هم داره لطفا راهنماییم کنیدممنونم
- تب و لرز دخترم
سلام .شرمنده مزاحم شدم.دخترم ۲۳ماهشه .تب و لرز کرده.سرفه یا آب ریزش بینی فعلا نداره،رفتم داروخانه که شیاف بگیرم براش بمن سوسپانسیون زیتروکم ۲۰۰داد.حالا میخام بدونم بهش بدم این دارو رو؟چند بار در روز بدم؟و اینکه توی پایین اومدن تبش موثره؟شرمنده طولانی شد.ممنون
- آلرژی
سلام آقای دکتر کودک ۱۴ماهه که حساسیت به پروتئین گاوی و گلوتن و گوجه فرنگی داره اگه اینارو در حد کم بهش بدیم و علامتی نده میشه داد ؟ این الرژی میتونه مانع وزن گیری بشه ؟ خواهش میکنم هر دو سوال و جواب بدین ممنون
- افتادن ناخنهای دست و پا کودک
سلام ناخون های دست و پا دخترم دونه ب دونه دارن بلند میشن میخاستم بدونم علتش چیه و چجوری درمان میشه؟
- گوش
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه سرفه خشک میکنه و پلارژین میدم بهش با نئوتادین هرشب میدم الان میگه گوشم درد میکنه خودمم شهرستانم دسترسی ندارم بیام پیشتون ممنون میشم راهنماییم کنید
- مصرف دارو
سلام پسرم تب و سرفه خیلی کم شربت سفیسیم ۱۰۰میدم براش وزنش ۱۵ سنش ۳ آیا چند سی سی بهش بدم

