Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدارشربت آزیترومایسین
- جواب ازمایش
سلام آقای دکتر لطفاً جواب این آزمایش روبهم بگید وچ داروی استفاده شود خیلی ممنونw.B.c.14.5 تیرویید6.74 R.D.w.cv17.1 جواب آزمایش کودک 4ساله
- یبوست کودک
دخترم یک ماه است دچار یبوستaشده دکتر بر دم ملین استفاده میکنه ولی بازم یک رپز در میون شکمش کار میکنت
- سلام کبد بچم انزیمش بالاست
آقای دکتر من بچم یک سالش آنزیم کبدش بالاست چکار کنم که بیاد پایین نمونه ازش گرفتم هر آزمایشی هم که بخواد انجام دادم اما فقط دکتر گفت که التهاب دارد کبدش
- واکسن 18 ماهگی
سلام خسته نباشی من پسرم روز سه شنبه باید واکسن 18ماهکی میزد ولی یکشنبه شب تب بعد از خوردن شیر استفراغ کرد یکی دو ساعت تب 37 درجه داشت برم دکتر معاینه کرد گفت شاید داره گلوش چرک میکنه آموکسی داد و گفت تب بر استفاده کنه ولی همون روز دو نوبت تب بر دادم و آموکسی رو هر 12 ساعت تبش قطع شد تا الآنم نه تب کرده نه سرفه نه آبریزش بینی نه هیچ علامتی میخواستم بدونم میشه فردا ببرمبرای تزریق واکسن
- دوز و مدل چرک خشک کن
برای کودک ۴ ساله که سینه و گلوش عفونت کرده آیا ازیترومایسین ۲۰۰ مناسب است؟ بهچه اندازه مصرف کنم؟
- تب همراه ابریزش بینی و سرفه خلطی
سلام خسته نباشید اقای دکتر دخترم چهارسالشه یک شبانه روز تب داشت وفقط ابریزش بینی داشت بااستامینوفن وشیاف و ازیترومایسین داشتم بهش دادم فردا ش حالش بهتربود ولی بااین وجود بردمش درمانگاه شبانه روزی که نگرانی نداشته باشم وداروهاش رونشون بدم ودکتراونجا گف همین داروهاش خوبهادامه بده فقط دوتاامپول براش زدن یک سوم یکیش گف دگزاو اون یکی نمیدونم چی بود اخه خودشون داشتند داخل درمانگاه وزدن الان نگرانم اون امپول ها چرازدن براش ونگرانم براش عوارض نداشته باشه توروخداجواب بدید ممنونم
- وابستگی شدید کودک به والدین
در مهدکودک ما بیشتر کودکان به تنهایی سر کلاس حاضر نمی شوند و حتما یکی از والدین می بایست همراه آنان حضور داشته باشند. از آنجه که جدا کردن کردن کودک از پدر و مادرش منجر به نوعی استرس یا عصبانیت میشود و خشم و گریه آن کودک را به دنبال دارد و هیچگونه کنترلی نیست... راه حل پیشنهادی شما برای بهبود وضعیت فوق چیست؟ چگونه خشم و عصبانیت کودک را در کمترین زمان ممکن کنترل و برطرف کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید...
- تکرر ادرار
آقای دکتر دختر من ۴ سالشه تکرر ادرار گرفته و گاهی شلوارش را خیس میکنه و خیلی تند تند میره ادرار میکنه گفتید سونو بده سنوگرافی دادم خوب بود و ۲ هفته پیش هم که تکرر ادرار نداشت یه آزمایش ادرار و مدفوع و کشت ادرار و مدفوع دادم همه منفی بود سفکسیم هم ۴ روز دارم بش میدم الان چیکار کنم؟مایعات هم زیاد نمیخوره حجم ادرار هم که میکنه خیلی کم .و شبها اصلا تو خواب تکرر ادرار نداره و شلوارشا خیس نمیکنه فقط روزها
- عرق کردن سر کودک
سلام علت عرق کردن سر کودک تو خواب چیه؟
- قطره
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۴ ماهشه من باید همچنان قطره های ویتو کید و لیپوزوفررو ادامه بدم؟؟ یا یه قطره دیگه باید جایگزین کرد ایا بایددازمایش کلی بده تا اگه نیازی نیس دیگه نخوره قطره هاشو
- *
سلام، کارن کرفی پیش شما پرونده داره ، گوش درد گرفته شربت آزیترو مایسین و سیموسپان، برای گوش دردش چیکار کنم تا فردا بیارمش مطب، ممنون
- عفونت گلو
گلودرد داره عفونت داره ته گلوش لکه های سفید دیده میشه غذا نمیخوره
- ایستادن نوزاد
سلام و عرض ادب، آقای دکتر پسرم رو از سه چهار ماهگی تا الان که شش ماهه هست گاهی زیر کتف هاش رو گرفتم و سرپا نگه داشتم. یا اینکه به همین صورت به حالت تاتی راه بردم. آیا این کار اشکالی داره؟
- مقدار مصرف داروی آزیترومایسین
مقدار مصرف داروی آزیترومایسین در کودک شش ساله با وزن ۲۳کیلو گرم
- شربت ازیترومایسین ۲۰۰واسه کودک هفت ماهه چقد بدم
- تهوع
سلام خسته نباشید پسرم 1سال و 4ماهشه هرچی که بهش میدم بالا میاره حالت گرما زدگی داره چیکار کنم
- سرماخوردگی
سلامپسرم۴ماهشهوزنش۷کیلوسرفههایچرکیدارهولیتبندارهشربتآموکسیسیلین۲۵۰چندسیسیبهشبدن واینکهالانکهسرماخوردهاستبرایواکسن۴ماهگیشببرمشمشکلینداره
- ابله مرغون
سلام اقای دکتر در ابله مرغون دیفنو فناک استفاده شده شنیدم سندرم ری مبتلا میشن خیلی نگرانم
- امپول
سلام و عرض ادب آقای دکتر پسرم دو ساله هست با وزن ۱۳،۵ تب داشت یک سوم امپول هیدروکورتیزون رو تزریق کردیم تبش قطع نشده چه آمپولی و چه مقدار تزریق کنم

