Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد هجده ماه
سلام پسرم هجده کاهش هست سه روز مداوم تب بالا داشت بعد سه روز تبش پایین اومد ولی الان اسهال داره آبریزش بینی داره شبا هم بینیش کپ میشه نمیتونه شیر بخوره سرفه خلط دار داره و عطسه بسیار و بی حاله و بی قراری میکنه
- سوختگی کودک یکساله
سلام دکترخسته نباشین دختریکساله ای دارم ک دیروز دستش جای ارنج دسش با اب جوش سوخت وتاول زد بعد این تاول ها یکم بازکردیم وخالی شد الان قرمزه وپوست تاولش کنده شده پمادسوختگی ادیب هم میزنم بنظرتون دیگ چ پمادی استفاده کنم ک اثارش نمونه ؟؟؟ممنونم
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. یه پسر ۴ سال دارم. وزنش ۱۴.۶۰۰ هست. وزنش مناسبه؟ یه شربت مولتی ویتامین معرفی میکنید که بهش بدم. کم اشتهاست. زیادم سرما میخوره
- شیر.خشک
سلام دخترم ۳ ماهش شیر نان دادم دلدرد شدید داشت با دارو رفع نشد بعدش به تجویز پزشک ترویتال دادم که اونم بالا میاورد بعدش ببلاک ar دادم امپرازول اسهال شد بعدش اپتامیل جنیور دادم بالا اورد و اصلا نمیخورش لطفا راهنماییم کنید چه شیری بدم به بچم بسازه الان یک ماه وزن نگرفته
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین 200 برای کودکان
آزیترومایسین۲۰۰برای کودک ۹کیلویی یکساله چندسی سی باید داده بشه
- راه
سلام دکتر پسرم 36هفته ونارس دنیااومدوزن2900قد50الان 14ماه 18روزشه وزن12400وقد84دوماهگیگردن گرفت،پنج ماه به شکم غلتید،هفت تانه ماهکی نشستنش کامل شد ،ده ماهکی خوابیده نشست ،هفت ماهگی گاهی به عقب سینه خیز رفت نهماهگی مثل کماندو بهجلو ویازده ماهگی چهار دست وپاشد نه ماهگی گاهی خودش بلا میکشید تودهماهکی راحت بهکمک وسایل می ایسته،11ماهگی بهکمک مبل راه میره به پهلو،سیزده ماهش بود یک دستش میکیرم راه میاد،تا 13ماه 20روز در ایستادن تعادل نداشت اما یک ماهی میشه هرروز تعادلش در ایستادن بهتر میشه ومیتونه دستم ولکنه وسرپابمونه وخودش کنار دیوار دیتش لحظاتی رها میکنه وتعادلش خیای بهتر شده امامستقل راه نمیره بایددستش به جایی باسه خودش شیشه شیر ،قاشق ولیوان استفاده میکنه ،به اسم خودش وخانواده واکنش داره،توپ بازی دس دسی کلتغ پر بلده به آب وهرچی بخواد اشاره میکنه،میره راحت رویمبل وپایین میاد،اسم توپ بگم میاره اشتهاش خوبه آدزوفر میدم دکتر متخصص کفتن نرماله اما مپ نگرانم
- درباره رفلکس
سلام خسته نباشید ببخشید من نوزاد دارم که ۱۸میشه ۲ماه وقتی میخوابه انگار چیزی دهنشه که میجوه بعد توی دهنش اب جمع میشه شبا احساس خفگی بهش دست میده انگار نمیتونه اب دهنش رو قورت بده گاهی چند سرفه هم میکنه تو خواب ناله میکنه میشه دلیلش رو بگید
- قطره
سلام اقای دکتر.پسرم ۸ روزشه وزنش۲۸۰۰ به دنیا اومده فاویسم هستش زردی هم داره تو بیمارستان قطره آ د خارجی بهم دادن گفتن روزی یک سی سی بهش بدم مشکلی نداره .ممنون
- مشورت
دو روزی هست کودک ۵ ساله ما گرفتار اسهال و استفراغ و تب هست هرچی میخوره تا یکساعت بعدش بالا میاره یه مقداری هم خون توی مدفوعش مشاهده شده با کلمه Few نیاز هست انتی بیوتیک بدم دل پیچه هم داره
- اسهال8 ماهه
سلام، پسرم بعد گذاشتن شیاف گلیسیرن اسهال شده...بعد هر شیر شکمش کار میکنه...طبیعی هست؟ خودش خوب میشه یا نه؟ممنون
- عطسه
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوساله امروز تک تک عطسه میکنه سرما خورده؟؟یا شربت سیتریزین بدم بهش
- شیرخشک
سلام کودک دو ونیم ماهه دارم به خاطر شیشه شیر که مشکل داشت چند بار ۳۰ سی سی اب را دو پیمانه شیر خشک بهش دادم میخواستم ببینم مشکلی برای دخترم پیش میاد ؟
- مطب.،
آقای دکتر سلام ببخشید مزاحم شدم دخترم بیمارشماست دیروز خدمتتون سوال پرسیدم که دخترم چهار ونیم ساله با وزن ۱۴ونیم هستش از جمعه صبح با فاصله حدودا ۸ ساعت تب ۳۸و نیم میکنه و میگه گلودرد دارم ابریزش و پری بینی داره به دستور شما اسپری بینی وهر ۱۲ ساعت ۲ سی سی نئوتادین و در مواقع تب استامینوفن استفاده کرد از امروز ظهر میگه گوشم درد میکنه زبانش هم بارداره شما فرمودید اگر بهتر نشر اطلاع بدم الان چیکار کنم؟ممنون از شما ضمنا به فارمنتین هم حساسیت داره
- شربت برم هگزین
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ساله ورپزنش ۱۵.۵ کیلو هستش سرفه میکنه و لوزه داره برم هگزین و هانی تیم بخوره بهتره یا سیموسپان ؟
- آیا شیرخشک برای کودکان فاویسم بداست
- تب
سلام جناب اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر دیشب ازتون سوال کردم توی سایت درباره ی تب پسرم ، که دوسال دارد. اقای دکتر از دیشب تا امشب هر شش ساعت شیاف استامینوفن براش زدم و هر شش ساعت قطره ی پلارژین. متاسفانه اصلا اجازه نمیدهد که دستمال مرطوب شده با آب ولرم رو بدن یا پاهاش بذارم. آقای دکتر برای پایین اوردن تبش چیکار کنم در ادامه؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- بی قراری شبانه نوزاد
سلام دخترم هفت ماهشه وزن زمان تولد سه و چهارصد و دور سر سی و چهار الان وزنش هشت و هفتصد و دور سرش چهل و دو نیم از پنج ماهگی ملاجش درحال بسته شدن بوده زیر نظر متخصص مغز و اعصابه و مشکلی خاصی تا به حال نداشته کاراش و حرکاتش خوبه اما الان سه روزه شبا بی قرار شده موقع خواب گریه میکنه و به سختی میخوابه نصف شبم که بیدار میشه برای شیر خوردن به شدت گریه میکنه و شیر نمیخوره اینقد گریه میکنه و نق میزنه که صداش میگیره خیلی نگرانم ممکنه تشنج موقع خواب باشه؟
- مکمل برای افزایش اشتها
سلام آقای دکتر پسرمن ۳سال ونیمش هست اصلا هیچی نمیخوره چه مکملی بدم بهش؟ وزنش هم خ پایینه ۱۱کیلو هست ولی قدش خوبه۱۰۴سانت
- شربت سرماخوردگی
سلام نوزاد دوازده ماهو بیست و دو روزه با وزن ۱۰ کیلو چند سی سی شربت سرماخوردگی باید داد؟
- سوال
بإسلام.براي نوزاد هشت ماهه كه الرژي داره و به فرني برنج هم حساسيت نشون داد.چه سرلاكي بجز سرلاك برنج ميتونه ميخوره كه كم حساسيت باشه

