Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم 3هفتست سرماخورده الان چند روزه آبریزش غلیظ داره به رنگ سبز و زرد آیا مشکلیه؟؟در حال حاضر قطره سدیم کلرید میزنم وبا فین گیر تمیز میکنم.دخترم 3سال و3ماهشه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم مریض شد تقریبا۱ماه پیش هم آزیترومایسین خورد دهم شربت کلارژن الان فقط گرفتگی بینی داره بعضی وقتا آبریزش داره غلیظه میتونم بهش شربت کلاژن دوباره بدم
- یبوست
سلام دکتر کودک من در هفته ۱۵ زندگی هست. ۵روز دفع مدفوع نداشته البته دل درد و بیقراری هم نداره آیا مشکلی دارد ؟
- ادررار نکردن
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم دیروز تب داشت و دوبارم استفراغ .... پسرم دیروز یبار ساعت ۹ ادرار کرده یبارم ساعت ۳ تا الان ک ۸ صبحه دیگ ادرار نکرده از تبش؟ تبشم زیاد نمیشد از ۳۷ تا ۳۸ میشد اسهالم نبود مایعاتم زیاد میدم بهش قبلا روزی ۳،۴ بار بعضا بیشتر هم میشد ولی دیروز کلا ۲ بار ادرار کرده
- اواراس
سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم اسهال داره اواراس با طعم سیب دکتر تجویز کردن نمیخوره میتونم اواراس با اب سیب یا اب میوه طبیعی قاطی کنم که بخوره؟؟؟
- سلام .پسر۸ ساله ام . اسهال تهوع و دلپیچه دارد.سفکسیم مناسب با چه دوزی. ب خواهر ۶ سالش دکتر ۲۰۰ رو هر روز یکباره تجویز کردن
- سلام دخترم ۹ سال داره، و ۴۲ کیلو وزن داره، دکتر سفیکسیم ۲۰۰ تجویز کرده ، چه مقدار باید استفاده کنه؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر بچم سه ماهشه کولیک داشت و شربت کولیک ایز فرموده بودین بخوره تاکی باید ادامه بدم؟
- لذت جنسی
پسرم سه سال وچهارماهش تموم شده الان بیشتراز۴ماهه داره توخونه جلوی من ومامانش باکمک بالشتک خودارضایی میکنه.میگم نکن میگه دوست دارم .وقتی مانع میشم گریه ودعوام میکنه.خواستم راهنماییم کنید.ایابچه تواین سن لذت جنسی رودرک میکنه؟
- سلام دخترم ۳ سال و ۶ ماهشه الان تب داره وهیچی تو خونه نداریم ب جز شیاف ۱۰۰ میشه همونو نصف کنم استفاده کنم
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- عطسه
سلام دکتر خداقوت ببخشید پسرم۱۵ماه داره از امروز وقتی شیر میخوره بینیش انگار گرفتگی داره صدا میده اما تنفس عادی مشکل نداره تک تک عطسه میکنه علائم دیگه نداره بنظرتون سرما خورده؟چی دستور میفرمایین؟متشکرم
- تغذیه کودک
سلام دکترجان خداقوت ببخشید در دوران سرماخوردگی یا حساسیت فصلی کودک وقتی سرفه هم میکنه میشه از آجیل چهارمغز بخوره؟
- جوشاندن شیر
آیا شیر پاستوریزه را باید برای کودک ۱ ساله بجوشانیم؟
- تب
سلام برای بچه با وزن ۲۱ کیلو و سن سه سال و چهار ماه در موقع تب بالا از شیاف چند باید استفاده بشه؟
- تغذیه کودک یک سال
میخواستم شیر خشک بچمو قطع بکنم با با دکتر کودکان مشورت بکنم کدوم شیر بهتر شیر پاستوریزه یا شیر گاوداری ؟؟ کدومو بدم بچه یه سال ۲ماه دارد وزن ۹ کیلو
- شربت سیتریزین
شربت سیتریزین هر ۱۲ ساعت بدیم یا هر ۲۴ ساعت؟
- سلام اقای دکتر دست پسرم ۴ سالشه زیاد اب پرتقال و میوه میخوره زرد شده چه کنم
- نوزادمن دختر۷ماهه ست وزنش ۷کیلوهست بهیاربهداشت گفت ک وزنش کمه چیکارکنم.وزنش بالابره
سلام اقای دکتر وزن دخترم ۵۸۵۰ در ۴ماه ۲۱ روزهست گفتید ازمایش که ادرار مشکل نداشت زیاد میل به شیر نداره همدشیرخشک هم شیر خودم میدم چکارکنم وزن بیشتر شه امروز زبنک سولفات خریدم چندساعتی چمقدار بدم؟ درضمن کمی نسبت به قبلا حرارت بدن و سرش بالاست ولی تب نیست لپاسم گل انداخته کم رنگ چرا؟؟؟؟ گریه میکنه یکم قرمز میشه طبیعیه؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ ماهشه و حدود ده روزی میشه که به هیچ وجه مولتی ویتامین نمیخوره. تو شیرش هم ریختم دیگه اونشیر رو هم نخورد. چند مدل گرفتم اصلا نمیخوره. همه اش رو تف میکنه. فقط آهن میخوره لیپوزوفر چیکار کنم؟ چیز دیگه ای نیست بهش بدم؟

