Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم از وقتی که متولد شده تا الان که هفت ماه هست کنار چشمش قی میکنه و زیر چشمش یعنی پوست صورتش قرمز میکنه بعضی وقتا هم موقع ای که از خواب بلند میشه یک چشمش بسته هست مژه هایش میچسبه به هم ممنون میشم من را راهنمایی کنید
- کودک من دو ماهشه سفکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده اما مقدار مصرف را نداده
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- کولیک و رفلاکس
سلام وخداقوت به شما دکتر ارجمندوگرامی نوزاد پسرسه ماهه دارم که کولیک و رفلاکس داره به شدت منو اذیت میکنه وزیاد بیقراره میترسم این ها باعث اختلال رشد شود ایا دارویی هست که برایش معرفی کنید انشاالله در پناه حق سالم باشید شبتون پر نور خدا.
- رویش یک عددموی ضخیم درزیرچانه نوزاد ۲۸روزه
باسلام خسته ونباشید من یه نوزادپسر ۲۸روزه دارم امروز زیر چانه اش منوجه یه دونه موی ضخیم وسیاه رنگی شدم خیلی نگرانم کرد میخواستم بپرسم مشکلی هس من باید چیکارکنم؟
- سلام نوزادم وقتی بدنیااوند۳۶۰۰وزنش بودالان ۴ماهشه وزنش ۶۲۰۰خیلی بدشیرمیخوره حتمابایدقنداق باشه تابخوره موقع شیرزورزیادی میزنه که بهش ندی بسیارکم شیره چیکارکنم
کم اشتهایی نوزاد
- اسهال
سلام خسته نباشید.پسر ۴ ماهه دارم اسهال داره .آزمایش مدفوع ازش گرفتم یه مقدار عفونت نشون داد .بردم دکتر۳ساشه پودر کدری لاک بهش داد صبح نصف شب نصف .دوباره ازش آزمایش گرفتم عفونت نشون نداد یه دکتر دیگه بردم بهش شربت مترونیدازول قطره کدری لاک وقطره دایمتیکون داد.تعداد دفع در روزهای اول اسهال حدود ۹بار بود .الان کمتر شده حدود ۶بار .جواب آزمایش مدفوع منفی بوده عفونت نداشته بازم شربت مترونیدازول بهش بدم .هنوز هم تعداد دفعش زیاده.شیرمادر میخوره ولی یه وعده در روز شیر خشک بهش میدم .قبلا هم شیر خشک یه وعده میدادم مشکلی نداشت.یه هفته پیش چیز آلوده تو دهنش گذاشت.خودمم دل پیچه ونفخ دارم دفع نرم وشل دارم .ممکنه ازمیر خودم باشه .دوهفته پیش سرما خورد دکتر آزیترو داد یه روز بعد آزیترو تعداد دفعش زیاد شد.ممنون
- سرماخوردگی نوزاد شش ماه و نیم
سلام اقای دکتر پسرم شش ماه و نیمشه.. دیروز تب خفیف داشتن... امروز ابریزش بینی و بعضی موقع ها سرفه... چی براشون تجویز میکنین؟
- ریفلاکس
سلام دکترمیتونم بجای قرص اس امپرازول ۲۰به پسرم نکسیوم بدم امپرازولونمیخوره ممنون
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
سلام خسته نباشید دکتر جان من پسرم تب داشت بهش پاراکید دادیم بعداز سه روز تب قطع شد اما روز چهارمه دونه های قرمز رنگ مثل سرخک رو صورت و بدنش هست علتش چیه آقای دکتر
- درخواست ارائه راهکار برای درمان زردی نوزاد ۱۵ روزه که وقتی زیر دستگاهه میاد پایین ولی بیرون بیاد میره بالا
سلام دختر من روز دوم تولد زردیش رو ۱۳ بود ۲۴ ساعت بستری شد اومد رو ۸ ترخیص شد بعد سه روز حس کردیم دوباره زرد شده دستگاه اجاره کردیم ۴۸ ساعت متناوب زیر دستگاه بود..بعد ۴ روز متوجه شدیم که مجدد زرده...بردیم آزمایشگاه خصوصی گفتن عدد زردیش ۱۹ هست(از دست) بعد یساعت بردم بیمارستان اونجا بعد ازمایش گفتن روی ۲۳ هست...بعد دوروز اومد روی ۱۴...دستگاه رو سینگل کردن مجدد رفت رو ۱۷....باز دبل کردن رفت رو ۱۵....چرا این اعداد اینقدر بالا پایین میشه؟عفونتی نداره..ازمایشاتش پاکه...گروه خونیش مثل مادرش o مثبت هست...روزی یکبار دفع مدفوع و چند بار دفع ادرار زیاد....درمونده شدیم بخدا علت چی میتونه باشه؟شیرخشک و شیر مادر رو باهم میخوره...۴۰ هفتگی به دنیا اومد و بصورت طبیعی با وزن ۳۸۰۰
- دفع بعدازشیرخوردن نوزاد
ازتولد تا الان که ۳ماه داره بعدازهربارشیرخوردن دفع داره الان ۲هفته مدفوع آبکی وسبزشده آزمایشات دادم خوب بودن
- حساسیت به پروتیین گاوی
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت روزه ی من به خاطر زردی تو بیمارستان بستری بود که به خاطر گریه و بیقراری مدام بهش شیاف گلیسیرین زدن. بلافاصله شکمش کار کرد ولی بلغم مانند خونی تو مدفوعش بود به دکتر گفتم اومد بالا سرش گفت خساسیت به پروتیین گاوی داره واسه خاطر هنین خون تو مدفوعش دیده شده. و منو از لبنیات منع کرد. خواستم ببینم ایا اون خون تو مدفوعش به خاطر شیاف کردن نبود؟ و چقدر تشخیص دکتر صحیح بوده مبنی بر حساسیت پروتیین گاوی نوزاد؟ در ضمن نوزاد من فاویسمی هست
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
برای درمان سرما خوردگی نوزاد از چی استفاده کنم؟ شیر مادر بخور آب و اسپری بینی کافیه یا از دارو استفاده کنم؟
- پدی لاکت
سلام وقتتون بخیر، دو روزه بعد از واکسن چهارماهگی فرزندم شکمش شل یک بار در روز با حجم زیاد کار میکنه، پزشک به من گفتن قطره پدیلاکت روزی ده قطره بدم، من نپرسیدم تا چند روز، به طور معمول تا چند روز باید قطره رو داد؟ممنونم از لطفتون
- آبریزش بینی
دخترم سه ماهه آبریزش بینی داره کتوتیفن و اسپری بینی هم استفاده کردم اثر نداشت دیشب تا حالا هم سرفه های خشک داره . ۱۱ ماهشه وزنش ۱۰ کیلو
- بسته بودن مجرای اشکی
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه از بدو تولد هر دو مجرای اشکیش بسته بودن دو ماهی میشه یکیش باز شده ولی یکی دیگه همچنان قی میکنه و بستس در واقع دکتر تشخیص دادن نیمه باز ه من قطره های جنتامایسین و کلوبیوتیک ویک قطره دیگه استفاده کردم جواب نداده میخواستم این دوماه هم تلاشمو کنم اگه باز نشد ببرم دکتر چشم میخواستم شما یک قطره دیگه معرفی کتید واینکه شنیدم همزمان با قطره چشم قطره بینی هم ریخته بشه درسته ؟آیا در آینده پولیپ نمیاره واون رو هم چی بگیرم ؟سپاس فراوان بابت پاسخگویی شما
- سرفه
باسلام پسرم ۴ماهو یک هفتشه یه خورده سرفه داره با گرفتگی بینی دارو گایا فنزین میدم بهش سه روزه سرفهلش بهتر نشده وهمچنین گرفتگی بینی به نظرتون داروهاشو قطع کنم واینکه یک هفته از وقت واکسنش میگذره چون مریضه نبردم بزنم ممنون میشم کمک کنید که چه دارویی بهش بدم تا زودتر خوب بشه و واکسنشو تزریق کتم
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام من یه دختره ۲۰روزه دارم الان ۴روزه مدفوع نکرده باید چیکارکنم؟
- سلام من میخواستم یه شیر خشک که هم یبوست نیاره هم خوشمزه باشه بهم معرفی کنید من بچم ۴ ماهشه قبلا شیر خشک بیومیل میدادم یه هفته تا ده روز شکمش کار نمیکرد، حالا الان گیگوز میدم دوست نداره

