Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حالت تهوع واستفراغ
دخترم وارد ۷ماهگی میشه چند روزیه حالت تهوع واستفراغ داره دکتر بردم شربت اندامی.استامینوفن.سیتریزین نوشته بهش دادم ولی استفراغ قطع نشده وکم اشتها هم هست بگین چکار کنم لطفأ
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام دخترم سه ماه و نیمه هست و الاک شش روزه مدفوع نکرده و شبا بهانه میگبره شیر خودمو میخوره و گاهی قطره پدی لاکت گاهی هم اب جوش و نبات میشه راهنماییم کنید ممنو
- حساسیت به پروتین گاوی
سلام خسته نباشید..ببخشید اقای دکتر بچه اول من حساسیت به پروتین گاوی داشت..بچه دومم الان شیر خودم وشیر گیگوز استفاده میکنه و۵ماه وده روزش هست..خودم هنوز رژیم لبنیات گاوی هستم ولی دیگه خسته شدم..به نطرتون ممکنه که بچه دومم هم حساسیت داشته باشه..اگه حساسیت داشت تا حالا که شیر خشکش گیگوز بود مشخص نمیشد..میخام دیگه همه چیز بخورم واقعا خسته شدم ..به نظرتون چیکار کنم..واینکخ خدا اجرتون بده که به سوالات جواب میدین
- مجاری ادراری
سلام،پسرم هفت ماهشه قسمت زیرکلاهک آلتش حالت قرمزی شدیدداره (مثل بریدگی میمونه)علتش چی میتونه باشه وچکارکنیم ممنون میشم پاسخ بدید
- تجمع هوا در روده پسر ۴۰ روزه
سلام من پسرم چهل روزه هست و به دلیل تجمع هوا در روده عمل شده و الان دائما برای دفع ادرار و مدفوع شدیدا گریه میکنه چه کنم میتریم از خونه ببرمش بیرون
- لاغری در دوران شیردهی
سلام من نوزاد ۸ ماهه دارم و از شیر خودم تغذیه میکنه، خیلی لاغر شدم، من قبلا از قرص چاقی هیمالیا استفاده کرده بودم، میتونم الان که پسرم غذاهای کمکی هم مصرف میکنه ، من از قرص هیمالیا استفاده کنم؟ حتی به مدت ۱۵ روز نه زیاد.
- سلام دخترم یکماهه تب داره چیکار کنم ؟
- استفراغ کودک زیر ۱۹ ماهه
با سلام و احترام کودک ۱۹ ماهه من بدون دلیل امروز از صبح ۳ مرتبه استفراغ آبکی داشته، لطفا راهنمایی بفرمایید چکار باید بکنم؟ با تشکر
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر من پسرم ۱ماهشه سرماخوردگی داره و دماغ اش بسته است نمیتونه درست شیر بخوره چیکار کنم چه دارویی بدم تا خوب بشه راهنمایی کنید لطفا
- مریضی نوزاد
سلام پسرم بیست روز شه دماغش کیپ شده وعطسه هم میکنه وسینشمصدا میده
- سرخک کودکان
سلام کودکی ۹ ماهه که واکسن های ماهانه خودشو نزده و همان طور سرخک چه و الان مبتلا شده به سرخک برای کودک الان چه اتفاقی میفتد
- بادکردن شکم نوزاد
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسر من دوروزه شکمش خیلی خیلی بادمیکنه چیکارکنم
- کم کاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 خودم احساس میکنم تی اس اچ بیش از حد کم شده سوال من اینه که آیا تیروئید نرمال شده و نیاز به ادامه درمان نیست؟ درضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه الان دوماه و ده روزشه پزشک عمومی گفت باید ازش ام آر آی بگیریم!! من دارم سکته میکنم ام آر آی واسه چی؟ نظر شما چیه؟
- مدفوع نکردن نوزاد
با سلام نوزادی ۵۳ روزه دارم که به مدت ۴ روزه مدفوع نکرده دلیلش چیه
- کار نکردن شکم نوزاد 3ماه ونیمه
سلام خسته نباشین نوزاد پسرم س ماه وبیست روزشه و یک ماهه ک چون شیر خودم خیلی کمه و سیر نمیشدو همش هم بالا میاورد شیر خشک بهش دادم،ولی بخاطر شرایط بدو کرونا نتونستم دکتر ببرمش و با توضیح شرایطش برای دکتر داروخونه،براش شیرخشک گرفتم...اول ببلاک ای ار که خوب بود و ی مدت خورد ولی دیگ نخورد،اپتامیل ک شکمش کار نمیکرد و الان هم بیومیل ای ار ک روزای اول خوب بود ولی الان بازهم شکمش کار نمیکنه...چندبازم در روز شیرخودمو میدم ک خیلی کمه...برای اینکه شکمش کار نمیکنه اذیت میشه و شیاف گذاشتم براش...میدونم ک باید ببرم دکتر حضوری ولی اخه شرایط بده ...ت رو خدا شما پیشنهادتون چیه
- دلپیچه و کولیک پسرم
سلام آقای دکتر,مامان آرتام مقدم هستم,پسرم الان 35روزشه هفته پیش پسرمو آوردم پیشتون تشخیص کولیک دادین,پسرم هم شیرمادرمیخوره هم شیر خشک ببلاک 1,دلپیچه زیادی داره,بیقراری میکنه با اینکه قطره کولیکید میخوره ولی بازم دلپیچه داره.امکان داره از شیرخشکش باشه؟میتونم شیرخشکش رو عوض کنم؟به نظرتون چه شیرخشکی بدم بهش؟اگه نه قطره ی دیگه ای نمیتونم بهش بدم آروم شه؟
- اگزمای نوزاد
با سلام دکتر برای نوزاد دوماه و نوزده روزم به خاطر اگژما پماد الیدل و مگاکورت تجویز کرده ، اول ابنکه اگه به مدت سه هغته الیدل را مصرف کنم ضرری نداره چون نوشته بود جایی در دراز مدت باعث سرطان پوست میشه ، دوم اینکه مگاکورت کورتون قویه استفاده کنم یا نه ، سوم اینکه میشه با این کرم الیدل یه پماد نرم کننده ومرطوب کننده به نام یویسکین آ. را برای نرمی پوست نوزادم بزنم تداخل نداره ؟ ببخشید جواب در پایین سوالم نیست
- زردی
علت کبودی لب ها و دست پا نوزاد چیه؟
- شیر مادر
سلام آقای دکتر. مادر شیردهی که نوزادش آلرژی داره یه ماده آلرژن مصرف کرده. (تخم مرغ). چند روز بعد از مصرف ماده آلرژن میتونه به بچه شیر بده؟ طی این مدت شیر رو بدوشه و دور بریزه؟
- شیر نوزاد
سلام،یه سوال داشتم اگه وزن گیری نوزاد باشیر مادرخوبه،میشه بازم براش شیر کمکی گرفت؟براوقتایی که مادر بیرونه،کارداره پیش بچه نیست؟دوشیدن هممیدوشمامابرای تایمای کم، منظور من الان تایمای بیشتره مثلا چندساعت نباشم

