Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام نوزادم سه ماهه نیم داره نمیتونه مدفوع کنه
- دونه زدن
سلام نوزاد یک ماهه ای دارم که چند روزی هست سروصورت وگردن دونه هایی زده است که روی یکی از گوش هایش پوسته های زرد رنگی دارد لطفا راهنماییم کنید
- سرفه
سلام اقای دکتردخترم 5 ماه نیم هست سرفه خلطی داره که شب ها بیشترمیشه دکتریه شربت دیفین هیرامین با یه ازیترومایسین داده. گفت بهترنشدعکس بایدبگیرم خیلی میترسم اقای دکتر میشه راهنمایی کنیدممنون. درضمن من بخورتوخونه ندارم
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد من ۱۹ روزه هست ومن بهش شیر آپتامیل پرونوترا میدادم احساس کردم خیلی نفخ داره بخاطر همین بهش ببلاک دادم فقط برای یک روز .ولی الان خیلی بی قراره وتو ۲۴ ساعت ۴ساعت هم نخوابیده باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
- استامینوفن واکسن
سلام. آقای دکتر. اینکه بهداشت میگن روز اول واکسن استامینوفن رو دو برابر وزن نوزاد هر چهار ساعت بدیم درسته؟
- سرفه
سلام بچه زیر ۲ ماه دارم سرفه میکنه آزیترومایسین خوبه براش چجوری چقدر بدم بهش
- سرما
سلام و خسته نباشید آقای دکتر من سرماخوردم و بچم 20 روزشه و شیرمادر میدم چه دارویی میتونم استفاده کنم که برای شیردادن مشکلی نداشته باشه؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترمن پسرم ۴ماهه هست باید۲۷واکسن میزده چون سرماخورده مشکلی نداره دیربشه
- شربت امگا سه
با سلام خدمت شما آقای دکتر دختر یک سال و نیمه ای دارم با وزن ۷۵۰۰ دکتر برای کمبود وزنش بهش شربت امگا سه داده است به میزان روزی ۲.۵ سی سی ولی دخترم اصلا دوست ندارد باید چکار کنم آیا ابن شربت برایش نیاز است
- قد
با سلام با تشکر از پاسخگویی شما مسیر رشد قد روی نمودار از صدک رشد بهاندازه ۲سانت پایین می باشد،راهی برای افزایش قد می باشد؟
- سنگ کلیه
سلام من یک پسر5 ماهه دارم که کلیه اش سنگ ساز است ویک ماهه دارو می دهم وزنش 6 کیلو است واختلال رشد دارد برای وزن گیریش چکارکنم
- لرزش پای نوزاد
باعرض معضرت بیشتر شدن لرزش هاخطرناک نیست خیلی ناراحتم لطفا راهنمایی کنید
- شیر نخوردن نوزاد چهل و پنج روزه
نوزادم هنوز دوماهش نشده تا هفته پیش شبا برای شیر بیدار میشد اما الان ساعت دوازده که میخوابه صبح ساعت چهار یا پنج بیدار میشه میخوابع و اصلا شب بیدار نمیشه روزا درعوض خوب شیرمیخوره چیکارکنم شب بیدارش کنم یا نه؟
- یبوست
بچه سه ماهه ام نمیتونه مدفوع دفع کنه سفت شده وزورمیزنه وعرق میکنه وبی حال میشه
- سرماخردگی
سلام خسته نباشید دکتر پسرم دوهفتس فقط ابریزش داره اصلا خوب نمیشه سبز وزرده با قطره و پوار تمیزمیکنم جواب نمیده خیلی اذیت میشه فقط هم همینه علائم دیگه ای تو این دوهفته نداشته چی بدم سریع خوب شه خیلی هم ضعیف و لاغر شده ۱۰ماهشه
- سرماخوردگی
سلام وعرض ادب عذرخواهم دخترم دوماه ونیم هست سرماخورده،خلط سینه وسرفه داره،پزشک داروخانه بهش شربت سرماخوردگی کودکان(پدی کلد)،و آموکسی کلاو تجویز کرده،له نظرتون این دارو ها مخصوصه شربت سرماخوردگی برای نوزادم مناسب است؟باتشکر فراوان
- قطره پدی لاکت
سلام قطره پدی لاکت اگه به صورت مداوم به نوزاد بدیم مشکلی ایجاد میکنه من سه ماهگی برده بودم دکتر بهم این قطره رو داد تا الان که شش ماهشه هر روز بهش پنج قطره دادم من براساس اون چیزی که پشت قطره نوشته بود که باعث میشه ایمنی بدن نوزاد زیاد بشه خوردن قطره رو ادامه دادم مشکلی ایجاد میکنه ؟ دادن قطره رو قطع کنم؟ نوزادم چون گریه میکرد و کم شیر میخورد برده بودم دکتر که بهم این قطره و قطره کولیکز رو داد کولیکز دیگه نمیدم ولی اینو به دلیلی که گفتم ادامه دادم
- قطره استامینوفن
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر پسرم تب داره تبش۳۷ایناست بدنش داغه وزنشو۳ماه پیش گرفتم۸۹بود الان یکسالش شده نمیدونم وزنش چنده چقد باید قطره استامینوفن رو بدم؟
- استفراغ پرتابی
- کم اشتهایی بچه ۵ ماه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۵ ماهشه ولی شیر خشک نمی خوره خودمم شیر ندارم وقتی شیر خشک میخوره روی لپش جوش میزنه وبه زور خوابش میکنم در طول شبانه روز فقط ۶۰۰ سی سی میخوره وزنشم ۷ کیلو لطفا کمکم کنید

