Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی نوزادان
پسرم سرما خورده سرفه میکنه سرفه اش خلط داره اما تب ندار وبیحال وکم اشتها هم نیست دکتر بردم شربت استامینوفن وستیریزین 60 میلی لیتر و شربت آیو رامی شربت سرفه کودکان 60 میلی لیتر رو تجویز کرده اما هیچ بهبودی پسرم نکرده لطفا راهنماییم کنید
- غذای کمکی
باسلام ایامیتوان ب نوزاد ۴ماه ونیم ک وزنش کم میباشد روزانه لعاب برنج داد؟ وزن ۴۹۰۰
- تب سنج زیر بغل
سلام اقای دکتر پیرو سوال تب سنج دیجیتالی نوزاد دو الی سه ماهه مه فرمودین زیربغل دقیق تره. درسته که میگن نیم درجه باید به عدد به دست اومده از زیربغل اضافه کرد؟
- شیاف استامینوفن
سلام خسته نباشید. شیاف استامینوفن چه زمانی طول میکشه تا جذب بدن بشه و بعد از اون اگر مدفوع کرد نیاز به تکرار شیاف نباشه؟
- شیرخشک
سلام خسته نباشید شیر خشک گیگوز و smaپرو ایرانی ب کودک۵ ماهه من میسازد..ب نطرتون کدوم بهتره برای بچم؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- ریفلاکس
بچم از ٣ماهگی دیگه وزن نگرفت بردم دکتر سیاری گفت ریفلاکس داره الانم با لانزوپرازول یه ماه وزن میگیره یه ماه نمیگیره الان٨ماهشه ٧ونهصد وزنشه یک ماه که از غذا کامل افتاده چیکارکنم لطفا کمک کنید وزن تولد٣٢٨٠بوده
- چشم نوزاد
سلام کودکم هشتماه ست نمیدونم چرابععضی وقت هاچشماش فشارمیده اماچشمش قرمز نیست
- س دخترم دو ماهش سرفه می کنه وتو سینش خلط داره
سلام دخترم پنج ماهشه خیلی سرفه میکنه گلوش خلط داره، تب نیست آب ریزش هم نداره، چی بهش برم
- تغذیه
سلام خواستم ببینم الان نوزادان چهارماهه ۶روزدارمیتونم شربت زینگ بدم بهش ممنون
- تغذیه نوزاد شش ماهه
سلام خسته نباشید نوزاد من شش ماهه است میتونم بهش ازین ماه حریر بادام بدم شیر خشک فقط میخوره چ تغذیه ای باید بدم لطفا راهنماییم کنید
- تب
سلام پسرم سه ماه است از دیروز تب و اسهال دارد و شیر را با مقدار زیاد بر می گرداند لطفا سریع جواب بدید
- ریفلاکس ودادن سرلاک نوزاد۹ماهه
باعرص سلام من بچه ام ۹ماهشه ۶۳۰۰وزنشه وخواستم بدونم چه سرلاکی بهش بدم قبلا ریفلاکس داشنه
- عوض کردن شیرخشک نوزاد
سلام به خاطر کولیک شیرخشک نان اچ آ ۱ را از ۲ ماهگی دکتر تجویز کرده الان ۴ ماهشه و نان اچ آ ۱ پیدا نمی شه ،می شه جایگزین کرد ؟
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام من دخترم ۱۸ ماهه شه باید واکسن ۱۸ ماهگی شو ۳ آذر میزد ولی بخاطر سرماخوردگی نزدم هنوزم ابریزش داره تا کی مجازم نزنم
- رفلاکس نوزاد
سلام اقای دکتر دختر من ۴۰ روزشه و شدیدا نفخ داره و رفلاکس داره و بینیش کیپ هست شما چه دارویی رو براش تجویز میکنید
- کبودی بند انگشت نوزاد دوماهه
نوزاد دوماه دارم دختربندانگشت کبود شده است علت چیست
- سوختگی پای نوزاد
دختر یک ساله من از پنج ماهگی دچار سوختگی پا شد که توست دکتر پوست درمان شد ولی از آن موقع با هر بار مدفوع محل مقعدش ملتهب میشود.و اگر چند بار در روز مدفوع کند با وجود تعویض فوری پوشکش اطراف مقعد و حتی لیبیاهای او ملتهب و دردناک و گاهی زخم میشود.لطفا درمانی پیشنهاد کنید.ممنونم.
- شربا دادن ب بچه دو ماهه
سلام من دیروز بچم سرفه میکرد تازه دو ماهشه شربت ستادین بهش دادم هر ساعت یک قطره چکان امروز اصلا بیدار نشده الانم هنوز خوابه ظهر ب زور بهش شیر دادم کلا همه رو بالا اورد الانم ب زور بهش شیر دادم بازم همشو بالا اورد چیکار کنم الان؟
- دلیل شیر نخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من الان تازه پنج ماهه شده نزدیک یه هفته هست که شیر خوب نمیخوره شبا توخواب میخوره اما روزا خیلی کم مگه اینکه خیلی گرسنه با شه بخوره بعضی مواقع هم بالا میاره میخواستم اگه لطف کنید علتشو بدونم
- شیر
سلام اقای دکتر دخترم شب تا صبح شیر نمیخوره صبح ساعت ۶ونیم بیدارمیشه میخوره سه ماهشه نگرانی نداره شبا شیر نمیخوره البته اکثر شبا اینجوریه

