Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت آزیترومایسین
سلام. آقای دکتر پسرمن چندروزه سرماخورده بدن درد وتب داشت و بی اشتها خودمون دارو گرفتیم براش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ از اونایی کا آماده شده است پودرنیست گرفتیم نمیدونم باید چقدر بدم بهش هفت ساله است و ۲۰ کیلو وزن داره
- سرماخوردگی کودکان
با سلام پسرم ۶ سالش هست از حدود یک هفته پیش عطسه وآبریزش بینی داشت ولی تب وبیحالی وبدن درد نداره من سیتیریزن دادم عطسه قطع شده ولی بعضی اوقات آبریزش بینی داره شما چه شربتی رو پیشنهاد میدین در ضمن صداش هم گرفته ممنون از راهنماییتون
- پوست
سلام و خسته نباشید.آقای دکتر من پوشک بچه سه ماهم رو تند و تند عوض میکنم و کلی پماد ضدسوختگی میزنم ولی الان چندروزه قرمز نشده ولی مقعدش و کشاله های رانش زبره و انگار پوستش زبر شده چیکار کنم یا طبیعیه؟
- چرا جوابتون باز نمیشه
چرا جوابتون باز نمیشه آقای دکتر ؟ من خیلی دوست دارم جوابمو بدونم
- درباره شامپو
- سلام من دختری بیست ماهه دارم شامپوبچه جانسون به موهاش میزدم حدودپنج ماه بودالان میگن این شامپوسرطان زاست،الان یعنی دخترمن سرطان گرفته
- معده و گوارش
سلام دخترم دو روزه معدش درد میکنه همش احساس میکنم چیزی گیر کرده رو شکمش روز قبلش دستمال کاغذی خورد ،الان نزدیک دوساله ک ناخناشو میخوره بعضی وقتا ک موهاشم نمیبندم موهاشو میخوره ،چندباری ادامسم قورت داده همش احساس میکنم یه غده شده انگار دور نافشو ک ماساژ میدم خیلی سفته دخترم ۴ ساله
- دلپیچهه؟
سلام آقای دکتر دخترم یکسال و یک ماهشه. از اول همیشه دل درد داره شبا گریه میکنه نمیخابه فقط ی دو ماه خوب بود الان باز دوباره شبا نمیخابه و شکمش خیلی باد تخلیه میکنه علتش چیه ؟؟چ چیزی بهش بدم خوبه؟؟وقتی عرق نعنا میدم خوبه میخابه
- دستگاه تناسلی بوی بد
دخترم 5سالش هست بوی بد ناحیه تناسلی داره آزمایش ادرار دادیم عفونت ادراری نداره.مثل بزرگترها عفونت زرد داره با بوی بدون .بادستمال پاک میکنم چیکارکنم دخترم کلیه اش سنگ سازهست به دکترکلیه گفتم ببرش دکترزنان ؟چیکارکنم خیلی نگرانن
- تعریق کودک
سلام و عرض ادب پسر چهار ساله من موقع خواب همان یکی دوساعت اول خواب خیلی خیلی زیاد عرق میکنه اول سر و گردن و بعد قسمتی از بدن که با زمین تماس داره. بسیار بد خوابه ودر کل خوابش نا آرامه و به اطراف می چرخه. از نوزادی ایجوریه. دوسال پبش ازمایش داد آهن و ویتامینD کمی از حداقل بالاتر بود انگل هم نداشت. ممنون میشم راهنماییم کنید. تشکر وزن ۱۶ قد۱۰۳ چند روز در میان هم ۳۰ قطره آدزیز مصرف میکنه
- عفونت گلو
سلام خسته نباشید پسرم دونیم سالشه گلوش درد میکرد بردم دکترگفت عفونت گلو داره شبا خرخر میکرد آموکسی کلاو دیفن هیدرامین داد ده روزی خوب شد باز همونطوری شده چ شربتی بخرم بهش بدهم وزنش ۱۲ کیلو
- سلام وقت بخیر دخترم ۳ و ۶ ماه والان بیشتراز یک سال یبوست داره چطوری درمان کنم
یبوست دخترمون ۳سال و ۶ ماه چطوری درمان کنم
- انگل
- فاویسم
آیا به بچه ای که فاویسم دارد بعداز شش ماهگی می توان قطره آهن داد؟ واینکه نیازی به آزمایش خاصی دارد یا خیر؟
- مولتی
سلام واحترام.فرزندم دوسال وچهارماهش..ازنظرمالی تقریبا ضعیفیم وتنوع غذایی یا غذای مناسب نداریم برابچه.ولی بهش هرروز مولتی ویتامین میدم..نگران رشدو کمبود موادغذایی ش هستم.با مولتی ویتامین کمبودها جبران میشن؟
- تب
سلام آقای دکتر امروز راجع به تب بچه 2 سالم ازتون پرسیدم من آستامینوفن رو هر 6 ساعت 7ونیم میل بهش میدم بنا به دستور روی جعبه که نوشته 2تا 4 سال 7ونیم تا 10 میل حالا تقریبا 5ساعت از زمان دارو میگذره دوباره تن بچه داغ میشه چیکار کنم هر 4 ساعت بهش بدم همون 7ونیم میل رو؟
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک چهارساله بیست کیلویی
دختر من هیچ انتی بیوتیک دیگری مصرف نمیکنه ،مزه همه تلخه و بالا میاره انقدر که بی حال میشه ومیوفته ،تنها انتی بیوتیکی که میخوره سفکسیم هست ،دکتر براش تجویز کرد دیروز ،اما میزان مصرف رو توی نسخه اینترنتی نزدن و امروز هم تعطیل هستن ،ممکنه بفرمایید چقدر برای سرفه های خلطی و ابریزش بینی که داره و شدیده باید سفکسیم استفاده کنیم ،ممنون
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر همون شربتی که بهم گفتید(اسما ویت ) این شربته مال چی هست تا چند وقت بهش بدم؟ برای چی خوبه؟
- ورم پستان چپ دختر ۶ ساله
سلام متوجه سفت شدن و بزرگ شدن پستان سمت چپ دخترم شدم از وی که جویا شدم علت آن را دستکاری و کشیدن پستانش اعلام کرد . الان خیلی نگرانم چون ۶ ماه شده هنوز خوب نشده آیا خوب خواهد شد . درمانی خاصی نیاز هست ؟
- خوردن پیاز
باعرض سلام خدمت شما .دخترم 22ماهشه بعضی وقتها پیاز خام میخوره اشکالی داره آقای دکتر ؟
- مورچه قرمز
با سلام مورچه قرمز داریم توی خونه که دخترم ۲ سال ۴ ماه و یکی دیگر از دختر هام ۸ سالشون هست مورچه گزیدتشون تمام بدنشون قرمز شده و میخاره و فردا باز دانه های جدید میزنه و بزرگ میشه و میخاره باید چه کار کنم

