Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه
سلام اقایی دکتر ایا میتوان به سوپ نوزاد نه ماهه گوجه فرنگی اضافه نمود
- سلامبچهمندستوپاهاشوسفتمیکنهوفکشومیلرزونه۷ماهشهدختره
یکماهکههمینجوریبهیکچیزخیرهمیشه دستوپاهاشوسفتمیکنهوفکشومیلرزونه ۷ماههست
- سلام.نوزاد۵ماهه دارم که به دلیل خس خس سینه وعفونت گلودکترسفکسیم۱۰۰ونئوتادین تجویز کرده.الان خس خس سینه بهترشدن بعد۵روز.ایابایدادامه بدم دارو یاخیر
- مقدارمصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای پسرسه ونیم ساله ام که ۱۲کیلوست
- با سلام دخترم ۳ ماهه هست الان روزی ۶ الی ۷ بار مدفوع میکنه آبکی چه دارویی بهش بدیم تب نداره شیر خشک نان میخوره از بدو تولد.ممنون
با سلام دخترم ۳ ماهه هستن و ۴ روز هست که اسهال آبکی روزی ۶ الی ۷ بار به مقدار کم داره تب نداره و شیر خشک نان ۱ میخوره چه دارویی بهش بدیمممنون
- ریفلاکس
سلام کودک من یک سالش خس خس مکنه نفسش صدا دار است بی قرار و موقه خواب شبانه بینیش گیپ میشود بعد عذا است وزن نمگیرد
- گرفتگی بینی کودک
سلام ببخشید پسر من ۱۰ماهشه سرماخورده بینیش کیپ شده نمیتونه قشنگ شیر بخوره چکار کنم ک زودتر باز بشه؟
- بزرگی زبان
سلام. یک نوزاد 4ماهه دارم که زبانش کمی بزرگ است واز لحاظ ظاهری کاملا سالم است آزمایشهای غربالگری نرمال بوده امکان سندروم هست
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام وقت بخیر دکتر دخترم از وقته بدنیا اومده اصلا دستشو نمیکنه بوردیم دکتر دکتر هم گفت هر سه روز بهش شیاف بزن با کمک شیاف دستشوی میکنه یه راه حلی بگید که خودش دست شوی کنه 09387979230 این شماره واتساپ هست میشه کمک کنی ممنون میشم از راهنمایی تون
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ روزشه کم خواب شده از خواب میپره وگریه میکنه خیلی قلنج میکشه
- سلام خسته نباشید شرمنده من ۲تا بچه دارم یکیش۷سال و یکیش۲۰ماه هر دو انفلونزا گرفتن من اشتباهی شربت ستادین سی ۵سی سی ب بچه ۲۰ماهم دادم الان نگران چیکار کنم مشکلی داره؟
- شیرخشک
سلام پسر ۵ماه ونیم دارم که دو روزه در طول شبانه روز ده پیمانه شیر میخوره گرسنه اش هست ولی نمیخوره به نظر شما شیر خشک رو عوض کنم؟ نسبت به قبلا بیشتر میخوابه وزنش ۸ کیلو هست .
- اختلال خواب نوزاد ده ماهه
سلام اقای دکتر پسر ده ماهه ای دارم که از بدو تولد شبها خوب نمی خوابید و الان هم همونطوره با اینکه از سیر بودنش مطمئن هستم ولی هر نیم ساعت یکبار بیدار میشه و فقط هم باید شیر بخوره تا دوباره بخوابه،اگه بهش شیر ندم خواب از سرش میپره و بلند میشه و تا چند ساعت بیداره لطف میفرمایین راهنمایی کنین ممنون
- بند امدن نفس
سلام نوزاد یک ماهه دارم ک بعضی وقتا انگار گلو ش خشک میشه سرفه میکنه بعد نفسش بند میاد انگار چیزی توی گلوش گیر کرده میخواستم بدونم علتش چیست ایا رفلکس معده داره
- تست پوستي
بإسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه صورتش دوتا قرمزي اندازه سكه كنار هم هست.از ٤ماهگي..من قبلا نميدونستم بعضي وقتا اندازه نخود چيزي كه ميخوردم تو دهن دخترم ميزاشتم..دخترم لپ هاش سرخ تر ميشد.بهم ميگفتن چون صورتشو بوسيدن اينجوري شده..تازه فهميدم الرژيه..غذاي كمكي و قطره هرچي ميدم صورتشو چنگ ميزنه و چشماشو خيلي ميخاره..يك روزه بهش نه غذا دادم نه قطره اون قرمزي ها داره از بين ميره فقط شيرخشك اي آر ميخوره چون رفلاكس داره.. به نظر شما براي تست الرژي پوست دخترمو چن ماهگي ببرم بيمارستان تا ببينم به چيا حساسه دخترمن حتي به سرلاك برنج هم حساسه
- کبودی کف دست نوزاددوماهه
- اگزمای نوزاد سه ماهه
سلام ببخشید نوزادم یکماهه که اگزمای شدید گرقته صورتش و پاهاش از ران تا مچ پاش صورتش ملتهب و خشک و ترک میخوره و اب زرد و خون میاد بیرون دکتر بردم یه کرم دستساز داده میزنم پوستش خیلی نرم شده ولی همچنان خون و اب زرد و قرمز قرمزه علت چیه چرا خوب نمیشه ۱۲ روزه دارم پمادش میزنم سه بار در روز خواهشا بگید اب زرد ها چیه عفونته دکترش میگفت چون اگزمای شدید داره اینجوریه خیلی نگرانم حدود دو هفته پیش دکتر رفتیم و این کرم داد ولی بهبودی حاصل نیمشه پاهاشم اینجوریه
- نوزاد یک ماهه وعفونت ادراری
سلام خدا قوت بچم یک ماهشه عفونت ادراری داره دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت یک سی سی تجویز کرده مقدارشو با قطر چکان پر میدم ایا یک سی سی هست بیشتر یا کمتر بعضی وقتا ساعتشوفراموش میکنم تایم جدید میدم البته بچم ورمکلیه داره تو سونو بارداری ۶ونیم بود ده روزه نوزادم ۵ونیم شده الانم چند روز دیگه بازم داره این چند روزه همش ناله میکنه احساس میکنم بیحال از شربت سفکسیم ممکن باشه؟
- آبله مرغان
تب خستگی حالت تهوع بی حسی آیا آبله هست؟
- غذای کمکی نخوردن
سلام آقای دکتر دختر من ۸ ماهشه تا ۷ماهگی خیلی خوب غذای کمکی میخورد ولی الان اصلا نمیخوره تنوع غذایشم عوض کردم ولی نمیخوره یکی دو قاشق اول بالا میاره همش خودشو به پشت پرت میکنه شب ها که میخوابه تا صبح چندین بار بیدار میشه شیر میخوره. برا غذا نخوردنش چکار کنم.

