Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تشنج
سلام پسرم دوهفته پیش تشنج کرد دکتر علت پیدا نکرد و گفت امکان داره از گازگرفتگی باشه قرص فنوباربیتال 15تجویز کردن و گفتن تا دوهفته بخوره الان سه روز دیگ میشه دوهفته قطع کنم مشکلی ب وجود نمیاد?بعد اینک پسرم سرماخورده میترسم بش داروی دیگ ای بدم ک با اون قرصه تداخل دارویی نداشته باشه و مشکلی پیش نیاد ولی دیشب پسرم تب داشت و فقط تونسم با پاشویه تبشو ازبین ببرم راسی پسرم ده ماهش شده چیکا کنم نوار مغزم نوشتن واسش ک سه روز دیگ باس ببرم
- مصرف سیپروفلوکساسین در شیردهی
سلام من عفونت ادراری دارم و دکتر سیپروفلوکساسین تجویز کردن، بچه چهار ماهه دارم و شیر خودمو میخوره، به نظر شما برای نوزاد ضرر نداره، و اینکه چند ساعت بعد از مصرف دارو توی شیر ترشح میشه که من شیر رو بدوشم بریزم دور
- دستگاه بخور
بایادخدا با سلام و احترام.چند روز قبل شرح حالی از دختر ۳ ماه خودم به شما دادم و شما دستگاه بخور تجویز کردین.اقای دکتر،دستگاه بخور گرم باشه یا سرد و اینکه چند دقیقه بخار بدیم؟بخار را مستقیم بزنیم به صورت؟ باتشکر
- سوپ بچه هفت ماهه
سلام خسته نباشین اقای دکتر .میتونیم تو سوپ بچه هفت ماهه جوپوست کنده بریزیم .؟ ممنونم
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام من کودک 2ماهه دارم که با آزمایش مدفوع فهمیدیم به شدت به پروتئین گاوی و لبنیات حساسیت دارد در طی این 2 ماه هم اصلا وزن اضافه نکرده خودم هرچی به دکترش اسرار میکنم شیرخشک تجویز نمیکنه خودم بهش شیرخشک با پروتئین سویا میدم اما دکترش میگه این نوع شیرخشکها عوارض مغزی میارن میشه راهنماییم کنید که به دادن شیرخشک ادامه بدم یا نه
- تب
سلام آقای دکتر روز خوش پسر من ۱۷ ماهه هست تقریبا ده روز پیش سرما خورده بود شربت کواموکسی کلام ۴۵۷ هر ۱۲ ساعت ۲/۵ سی سی ۸ روز بهش دادم از آخرین روزی ک این شربت دادم ۱۰ روز میگذره الان پسرم دوباره مریض شده بینیش کیپ میشه تب داره و گهگاهی عطسه میکنه الان چه شربتی بدم ممنونم خیلی عذر میخام اگه تب با شربت استامینوفن پایین نیاد چند ساعت بعد نصف شیاف دیکلوفناک ۵۰ استفاده کنم؟ممنونم
- مطهره
سلام دخترم از اپن آشپزخانه افتاد ارتفاش یک ونیم متره بیهوش شد آب به صورتش زدیم به هوش اومد دکتر بردیم سی تی اسکن و نوار سر انجام داد گفت مشکلی نداره ولی وسط سرش با پشتش زیاد درد میکنه حالت تهوع هم داره چی بدم خوب بشه
- پوستی
سلام خسته نباشید.نوزاد هفت ماهه ای دارم بعضی اوقات در روز پوست صورت و اطراف گردن حالت قرمزی یا کبودی وقتی ک ادم سردش میشه پوستش اونجوری میشه اون حالتی میشه تقریبا یه هفتس اینجوری البته پوستش ب صورت یکسره اونجوری نیس بیشتر زمانی مشخص میشه ک میخواد گریه کنه یازورمیده ازخودش صدا دربیاره.میخواستم بدونم ممکنه یا علایم الرژی باشه یا اینک طبیعی هستش؟
- مقدار شیر و غذا بعد از یکسالگی
سلام آقای دکتر بعد از یکسالگی مقدار شیر و غذا چقدر باید باشه یعنی اولویت با کدومه ؟ و قط کردن یا کاهش شیر به مقدار ۳۰۰میل در روز درسته ؟ دختر من الرژی به پروتئین گاوی و لاکتوز داره دکترش میگه شیر حذف کنید یا خیلی کم بدین این کارم کردم اما وزن نمی گیره چی کار کنم ؟
- تقویت کودک
سلام آقای دکتر من به پسرم شربت مولتی آسماویت میدم آیا لازمه در کنارش قطره مولتی ویتامین و آهن هم بدم ؟شربت زینک هم میتونم بدم
- بی اشتهایی
سلام دختر من ده ماهشه بی اشتهایی داره چی کار کنم
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید
- ایا به جای شربت کواموکسی کلاو چهارصدو هفتادو پنج میشه قرص اون را تجویز کرد
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- گوشدرد
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- سوال پزشکی
چرا با دادن این شربت پسرم که سه سال ونیمشه شکمش درد گرفته
- شربت ازیترومایسین
سلام وقت بخیر پسرم چهارسالشه از امروز سرماخورده و سرفه و عطسه میکنه پلارژین و سیموسپان میدم . میخوام بدونم شربت ازیترومایسن یا اموکسی کلاو هم بدم؟
- رشدکم دورسر
سلام آقادکترپسرم۲ماهش ملاجش کوچیک دورسرتولدش۳۶ بود اماسرش خیلی بادداشت کوچیک شد الان دوماهگیش ۳۸/۵بوده دکتر مغز اعصاب سی تی اسکن نوشت میگن ضرر داره چکارکنم من انجام بدم
- کشیدن موی سر
سلام اقای دکتر من کاربر بهار زهرا۱ هستم در مورد کشیدن موی سر بچه ام سوال کردم فرمودید نیاز به ازمایش هست؟چه ازمایشی از چه نظر باید چک بشه؟؟
- شیرخشک ببلاک اچ آ
سلام آقای دکتر، من سه نوع شیر خشک امتحان کردم و بچه ام بعد هر شیر خوردن شکمش کار کرده، این یعنی به شیر خشک حساسیت داره؟ شیر خشک ha رو امتحان کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

