Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفاده از شربت آموکسی سیلین برا کودک یک ساله
آیا میتوان به کودک یک ساله که دچار سرماخوردگی و سرفههای خلط دار است شربت آموکسی سیلین داد
- وزن نگرفتن
سلام آقای دکتر بعد از یکسالگی مقدار شیر و غذا چقدر باید باشه یعنی اولویت با کدومه ؟ و قط کردن یا کاهش شیر به مقدار ۳۰۰میل در روز درسته ؟ دختر من الرژی به پروتئین گاوی و لاکتوز داره دکترش میگه شیر حذف کنید یا خیلی کم بدین این کارم کردم اما وزن نمی گیره چی کار کنم ؟
- اندازه مصرف شربت سفکسیم برای کودک ۲۰ ماهه
سلام وقت بخیر پسرم ۲۰ ماهشه و سرفه های خلطی داره و اندازه دوز مصرفی شربت سفکسیم ۱۰۰ رو ک پزشک تجویز کرده بادم رفته .وزن پسرم ۱۱ کیلو هستش
- مقدارمصرف سفاکسیم برابچه هشت سال
بچه بیست سه کیلوهست تب بدن درد داره
- مجاری ادراری کودکان
سلام خسته نباشید پسر ۵ ساله دارم چند روزیه که تکرر ادرار داشت موقع ادرار کردن دچار دل درد میشد بردمش دکتر ارولوژی گفتن که هر شب ۵ سی سی سفیکسیم ۱۰۰بهش بدم نمی دونم چرا هنوز دل درد میشه تکرر ادرارش خداروشکر بهتر شده البتع وزنشم ۲۰کیلو
- سلام برای سرفه های شدید پسرم که نه سالشه دکتر تجویز کورتون وداروهای دیگه ایی داده وگفته که تا یک ماه باید استفاده کنه ایا زیاد نیست
- دخترم 14 ماهشه آبریزش بینی داره سورفه زعیفی هم باش داره اموکسلین بدم اشکالی نداره
سلام دخترم 14 ماهشه آبریزش بینی داره اموکسلین بهش بدم
- دونه اطراف زخم سر
سلام آقای دکتر وقت بخیر دخترم دوهفته پیش یه خراش سطحی دوسانتی پشت سرش برداشت بعد که زخمش خشک میشد دخترم میکندش الان دو روز هست که اطراف اون زخم قرمز شده و سه تا دونه چرکی کوچولو زده من با بتادبن یه بار شستمش و چند بار بتامتازون زدم ولی خیلی نگرانم خطرناک نیست ؟ آخه پوست همون ناحیه قرمز شده نکنه عفونتی شده باشه
- زردی دست وپا کودک 4ساله
- تب بالای کودک ۵ ساله
دخترم ۵ ساله است و۱۷ کیلو وزن .چهار روز است تب داره وروز اول استفراغ کرد بار اولش چند لخته خون داخل استفراغش بود ولی دفعات بعد نه .البته دو یا سه بار استفراغ کرد وبعد از خوردن شربت دی سیکلومین استفراغش قطع شد .سونو بردمش گفت عفونت مثانه داره وسنگ دو میل. واقعا ناراحتم چکار کنم .البته دو روز اول بهش گوشت قرمز دادم آیا زیاد شدن زمان تب ربطی دارد .وآیا تبش ربطی به کرونا دارد.وهمچنین تب تا چند روز مشکل خاصی نداره
- زینک سولفات
سلام.پسرم ۱۸ ماهشه ۱۱.۵ وزن داره.چند ماه قبل که بخاطر اسهال ویزیت کرده بودینش زینک سولفات و پدی لاکت تجویز فرمودین که طبق دستورتون زینک رو ادامه دادیم حالا شربت زینک سولفاتش تمام شده مجدد روزی ۳ میل بهش بدم یا نیازی نیست.
- زادیتن و شربت دیفن هیدرامین
سلام دکتر. من پسر ۱۵ ماهه دارم. یخورده سرفه میکنه. امروز خانومم ساعت ۱۲ ظهر شربت زادیتن بهش داد. منم ساعت ۴ عصر چون سرفه میکرد یک سی سی شربت دیفن هیدرامین دادم. حدود ۴ ساعت خوابید. احساس میکنم یخورده بچه خوابآلوده و تلو تلو میخوره( البته الان خوابیده) خانومم میگه قبلا شنیدم مصرف این دو داره باهم حطرناکه. ایا صحت داره.. میگه دارم دیوونه میشم تا صبح خوابم نمیبره.. ممنون میشم جواب بنده رو عنایت بفرمایید
- سرفه کودک
با سلام یک پسر ۶ساله دارم با وزن ۱۹ونیم وقد ۱۱۰سانت صبح وقتی از خواب بیدار میشه به مدت بیست دقیقه سرفه ی شدید داره جوری که میخواد بالا بیاره بعد بیست دقیقه سرفه کامل قطع میشه تا صبح بعد و موقع بازی کردن یا دویدن هم یک سرفه ی خشک داره که با استراحت یا نشستن قطع میشه الان هشت ماهه که این علاعم و داره لطفا راهناییم کنید خیلی نگرانم ممنون وخدا قوت
- درد پا
سلام.خسته نباشید پسریکسالو نیمه من امروز چند بار از درد در قسمت ساق پا شکایت داشته.علتش چی میتونن باشه آقای دکتر
- رشد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم شش سال دار همیشه یبوست دارد تا یک هفته شکمش کار نمیکنه اشتها ب غذا نداره قدو رشد کمه لطفا راهنمایی بفرملید چکار کنم وچه شربت وداروی بهش بدم باتشکر
- مقدارمصرف شربت سفکسیم برای کودکا
دخترم ۵سالشه باوزن ۱۵کیلو.دکتربراش شربت سفکسیم ۱۰۰تجویزکرده بادوز۳سی سی هر۱۲ساعت اماتبش قطع نمیشه.بنظرشمامقدارش رو درست گفتن؟
- حالات عصبی
سلام دکتر پسر 10 ساله دارم که از کودکی به شدت عصبیه از مدرسه که میاد به شدت خودش رو به در و دیوار میکوبه و به من هم گاهی حمله میکنه چند سال پیش پیش متخصص مغز و اعصاب بردیم آزمایش و نوار مغزی ازش گرفتن که سالم بود براش ریسپریدون تجویز کرد که فایده نداره. دکتر چکار کنم ممکنه به خودش یا ما آسیب بزنه یا باعث بشه من بزنمش؟؟تو رو خدا کمکم کنید 😢من 2 تا دختر هم دارم که اینطوری نیستن
- آب
سلام آقای دکتر به کودک ۵ماه و ۲هفته میشه آب داد؟؟
- اسهال استفراغ و تب
سلام آقای دکتر امروز دخترم پیش شما ویزیت شد(ملودی علیزاده)وقتی آوردمش فقط استفراغ داشت ولی الان همراره با اسهال و تب هستش.یه آب تو گلوش نمی مونه حتی شیر هم میخوره بیاره بالا شما چه دستوری میدید
- سلام من دخترم ۶ ماهو ۳ روزشه بردن بهداشت گفت ملاجش بسته شده و دورسرش رشد چندانی نکرده بردمش دکتر قوق تخصص براش ازمایش تیروئید نوشت میخاستم ببینم برای چیه و اگه ملاجش بسته بشه چی میشه
سلام دختر من یک سالشه و برای واکسن یکسالگی که بردم بهم گفتن ملاجش یکم بشته شده میخوام ببینم مشکلیه و دور سرش موقع تولد ۳۱ بود و الان ۴۴ شده بود

