Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش نوزاد 11 ماهه
سلام ببخشید شما گفتید آزمایش بده چه آزمایشی باید بدهدر مورد سوال قبلی.
- یبوست کودک ۴ماهه
سلام پسر من یبوست داره الان 10روز هست مدفوع نکرده شربت لاکترز دادم شیافت زدیم هنوز جوابی نگرفتیم
- تغذیه
با سلام ایا به نوزادی که یازده روز است که وارد هفت ماهگی شده میتوان آبمیوه داد چه اب میوه ای؟ با تشکر
- پشت سرصاف
سلام خسته نباشید پسرم چهارماهشه پشت سرش صاف شده بااینکه به اطراف هم میخوابونمش وروی شکم.چیکاربایدبکنم ایابزرگ بشه درست میشه یاهمینجوری میمونه.یه کلاه های طبی هست که برای فرم دهی سر نوزاد ایا تاثیرگزاره؟استفاده کنیم یانه
- کرمک
سلام دکترخسته نباشیدمن یه پس ده ساله دارم که کرمک داره بعدش بردمش دکتربراش مبندازول۱۰۰نوشت یکیشواین هفتا ویکی دوهفته بعدبهش بدم بعدش گفتن کل خانواده بخورن منم یه پس ۵ماهه دارموخودم شیرمیدم وکترگعتن اشکال نداره هم خودتون وهم پسر۵ماهتون بایدمصرع کنیدماهم بکی دوهفته پیش ویکی امروزخوردیم اقای دکتراشکال نداره؟من خیلی میترسم
- شيرنخًوردن
بإسلام دخترم شش ماهشه هر هفت ساعت شير ميخوره مخصوصًا تو خواب كه اصن اي نميزنه شيرخشكيه
- تب واسهالی
بچهام ۴ ماهه هس از دیروز تب و اسهالی داره و کم اشتها شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- پسرمنچن روزپیش واکسن ۴ماهگی زده للان سرفه خلط دارمیزنه چیکارکنم؟
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا
- رشته
سلام آقای دکتر از چندماه میتونم داخل سوپ رشته و جوانه گندم بریزم ؟
- اشتباه دارویی ؟
سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست دکتربراش اموکسی سیلین تجویزکرده هرهشت ساعت دو ونیم سی سی من به اشتباه امروز یک نوبت پنج ساعتی بهش دادم حالا خیلی نگرانم چکارکنم میترسم براش ضررداشته باشه توروخدا کمکم کنید چکارکنم
- اسهال
سلام اقای دکتر دخترم ۱۴ماهشه ۱هفته اس اسهال میره هرچی پدی لاکت میدم خوب نمیشه روزی ۵بار اسهال میره از یه طرفم دندون داره درمیاره شهرستانممطب نمیتونم برم توروخدا یه چیز خوب بگید بدم بخوره
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- شیر مادر
سلام اقای دکتر شیر مادر بعد از دوشیده شدن چقدر در دمای محیط وچقدر در دمای یخچال قابل نگه داری هست؟
- شیر نخوردن نوازاد پنج ماهه و عدم وزن گیری
با سلام و خسته نباشید من یه پسر پنج ماه و نیمه دارم که توی هفته ۳۵ به علت iugr ختم بارداری دادم و وزن تولد ۲۴۰۰ بود؛ وزن گیری پسرم خیلی خوب بود و تقریبا ماهی یه کیلو میگرفت تا ماه پنجم که دیگه وزن نگرفت و از شیر خوردن امتناع میکنه اصلا تمایلی به شیر خوردن نداره و با اینکه گرسنه س اما نمیخوره دکتر رفلاکس تشخیص دادن با توجه به اینکه بالا می اورد؛ الان پانزده روزه که امپرازول و یک هفته س که شیر آپتامیل پپتی و قرص دومپریدون بهش میدم شیر که به زور چند شماره در روز میخوره متاسفانه بهبودی نمیبینم😔😔😔بخاطر شروع کرونا هم نمیتونم بدم شهر دیگه بخاطر دکتر واقعا کلافه و سر در گم و نگرانم.فقط میشینم بالا سرش و گریه میکنم دیگه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم
- خوردن انگشت
با سلام نوزاد ۳/۵ ماهه ای دارم که الان چند وقت هست که انگشت شست خودشو میخوره از وقتی انگشت میخوره شیر منو خیلی کم میخوره شیرخشک امتحان کردم اونم خوب نمیخوره فقط دلش میخواد انگشتشو بخوره میترسم وزنش کم بشه چیکار کنم؟
- دارو
با سلام اقای دکتر تا چند رو ز شربت سرما خوردکی کودکان برای نوزاد عوارضی ایجادنخواهد کرد با تشکر
- خون در ادرار نوزاد سه روزه
با سلام و خسته نباشین در ادرار دختر سه روزه من خون دیده شد و اینکه یکمی هم زردی داره خطرناک هست این موضوع ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر از فراوان
- سرماخوردگی نوزاد ۲۰ روزه
نوزاد زیاد گریه می کند بینیاش گیپ هستن خس خس میکند
- یبوست نوزاد۳۷روزه
سلام دکتر وقتبخیر.دخترم الان ۵۵روزه هستش,از ۴۰زوز به بعد ,هر ۳تا۴روز یکبار مدفوع میکنه,حجم مدفوع هم زیاد هست موقع دفع هم خیئلی گریه و بی قراری میکند,چیکار کنم برای درمانش?از طرفی هم از همون ۴۰روز به بعدش هم هر وقت شیر میخورهسریع استفراغ میکنهگاهی باگریه شیر میخوره,,هم شیرخودم هم شیرنان میخورد,جدیدا دکتر اطفال گفت شیر خشک عوص کنکامفورت بده,کامفورت دادمتغییر نکرد,استفراغ و گریه ها و یبوست را داره,,,دوبار هم تست تیرویید کف پا داده مشکلی از لحاط تیرویید کف پا نداشته,,,راهنماییم کنید ممنون میشم

