Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب شدید و تداخل دارویی
سلام پسرم سه سال و سه ماهشه تب شدید داره و گلو درد و آبریزش، هم ستادین دادن ۴/۵ سی سی ۸ ساعتی، هم استامینوفن شش ساعتی ۷/۵ سی سی. با هم تداخل دارویی ندارند؟
- شربت اهن و فاویسم
سلام خسته نباشید پسرم ۹سالشه فاویسم داره می تونه شربت اهن بخوره،چون ویتامین سی داره
- ضدعفوني کننده
سلام آقاي دکتر کودک 13ماهه دارم که ايندفعه با سرماخوردگي ويروسي سينه پهلو شده و اطرافيان مدام سرما دارن و اصلا رعايت نميکنن ميتوانم از اسپره ي ضدعفوني کننده هوا در منزلمان استفاده کنم؟،براي کودک مشکلي ندارد؟؟
- گلو درد
سلام. دختر من 7 سالشه. گلو درد همراه با سرفه های خطی داره. صداشم گرفته. شربت فارمنتین643 میتونه موثر باشه. لطفا اندازم بگین. ممنون.
- مصرف دارو در شیردهی
سلام آقای دکتر. مادر شیرده مسمومیت غذایی پیدا کرده. رفته دکتر بهش هیوسین داده. هیوسین تو شیردهی مشکل نداره؟ با توجه به اینکه نوزاد آلرژی به پروتئین گاوی و تخم مرغ هم داره.
- شربت هیدروکسی زین
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیم با وزن 12 کیلو دارم تمام دماغش رو میخارونه و زخم کرده دکتر پوست بردم گفته اگزما داره هیدروکسی زین داده میخوام بدونم روزی چندبار چقدر بخوره؟
- سرما
سلام آقای دکترپسرم ده ماهشه آبریزش داره و موقع شیر خوردن یکمی خرخر داره سرفه اصلا نداره.ممنون میشم بگید چی بگیرم براش بیمار خودتون هست
- استفاده از شیاف دیکلوفناک در آبله مرغان
پسرم دستش ضرب خورده ودرد شدیدی داره درهمین حال آبله مرغان هم دارد از شیاف دیکلوفناک استفاده کنم یا خیر ۶سالش هست.ممنون
- رنگ سبزمدفوع
سلام پسرمن ۳ماهشه مدفوعش سبزه است علتش چیست؟؟؟
- لرزش پای بچه
پسرم ۶سالشه ازنوزادی لرزش پاداشت علتش چیه
- کودک
با عرض سلام و وقت بخیر
کودک من یازده ماه و نیمه است
می نشیند چهار دست و پا میرود دستش را میگیرد و بلند میشود اما نمی تواند به همین صورت حرکت کند
بای بای میکند دست میزند اتل متل بلد است
میرقصد!
تقلید کردن بلد است
دست به دست کردن اشیا را بلد است
د د میگوید
میگم آیفون کجاست به آیفون نگاه میکند
به بازی کردن با بچه ها علاقمند است
میخواستم بدونم آیا نرمال است؟ - کرونا یا سرماخوردگی
سلام اقای دکتر بنده پسرم ۵ ماهشه و از شیر خودم میدم بهش امروز حالم خوب نیس احساس میکنم یا سرما خوردم یا کرونا دارم ایا استفاده شربت ستادین دی سی برای بچم که شیر منو میخوره مشکلی که نداره
- نوزاد 8ماهه شیر خشک پی دی اف میتونه بخوره نارس دنیا اومده
- نفخ
سلام وقت بخیر برای نفخ و دل درد نوزاد ۱۰ماهه چه دارویی موثر است
- سلام جنس پوشک بچم رو عوض کردم حساسیت کرده به نظر شما چه پمادی استفاده کنم زود خوب شه با سپاس
- یبوست نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید پسرم سه ماهشه هشت روزه پی پی نکرده چهار روزه بهش بی بی کر میدم تاثیری نداره همه راهارو رفتم از ماساژ تا حرکت های ورزشی پا ولی تاثیر نداره ممنون میشم راهنمایی کنید شیر خودمم میخوره
- شربت سفکسیم
من ۷روز طبق تجویز پزشک شربت سفکسیم به پسر سه ساله ام دادم الان بعداز ۶روز پس از قطع دارو علایم تب و سرفه دوباره برگشته میتوان مجدد از سفکسیم استفاده کرد پسرم به ازیترو و اموکسی حساسیت داره
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزاد من ۲۴ روزشه برای نفخ شدید قطره کولیکید تجویز کرده بودید ولی اثر نکرد قطره دیگه چی میتونم بدم بهش؟ اینفاکول رو شما تایید میکنید؟
- ترشح بینی
آقای دکترسلام ازشماسوال شدکه ترشح بینی کودکم که بعضاایجادمیشه ممکنه مربوط به حساسیت باشه اگه اینطورباشه نیازبه اقدام خاصی هست؟واینکه ممکنه سرماخوردگی درون بدن بمونه دوسه ماه طول بکشه بعدعفونت گسترش پیداکنه
- زیاده روی
سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ ماهشه تقریبا ده روز هست روزی پنج شش بار زیاده روی داره نه شل هست نه سفت هر وقت دندان دربیاره اینجوری نمیشه ولی این سری خیلی طول کشید تب هم نداره حالش خوبه چه بدم که خوب بشه روزهای عادی روزی یکبار بود و چه پمبادی بزنم خیلی سوخته بدنش ممنونم

