Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم خوب شير نميخوره
پسرم ٣ ناه و نيم داره و شير خشك ميخوره ولي بسيار كم ميخوره و اشتهايي نداره آيا ميتونم شريت زينك بهش بدم؟؟
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد دوماهه ای دارم که سرماخورده وبینی گرفته عطسه های پی درپی میکنه دیروز واکسنش زدم چه شربتی میتونم بهش بدم
- یبوست نوزاد دوماهه
باسلام پسرم یکماه فقط باشیاف میتواند دفع کند خیلی هم نفخ دارد وبو بدی هم دارد حالا یکماه همینجوری دفع میکند لطفا راهنمایی بفرمائید چکارکنم چه مشکلی دارد خیلی دل نگرانم
- نئوزینک
سلام برای نوزاد ۴ ماه و نیم با وزن ۸۱۰۰ نئوزینک تجویز شده مقدارش ۲ سی سی همین اندازه مناسبت یا نه در ضمن نوزادم رفلاکس داره و از شیر خوردن در بیداری امتناع میکنه ممنون میشم راهنمایی کنین
- اگزمل
پسرم ۵ماهش هست اگزما داره صورتش خیلی خارش داره میشه از پاماد بتامتازون استفاده کرد
- میزان مصرف سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۹ ماهه چند سی سی در روز است
پسرم ۱۱ماهشه و برای سرفه سفیکسیم دادن حدود۹کیلو هست چقدر باید بدم بهش؟
- میزان مصرف آزیترومایسین
سلام دخترم 8ماهش و وزنش 11کیلو چ مقدار آزیترومایسین بهش بدم تب داره و خیلی بی قرار و آبریزش بینی داره
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسر من روز اول ودوم تولد مدفوع نکرد .شب روز دوم مدفوع کرد.رنگ مدفوعش سبز نبود زرد بود.یعنی مکونیوم رو دفع نکرد .این مسئله مشکلی برای بچم ایجاد میکنه یانه؟
- شیرخشکو عوض کنم
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماهو پونزده روزشه شیر خشکه اپتامیل میخوره الان دو بهش میدم ولی وزنش کم شده و کلا شیر رو خیلی کم میخوره چیکار کنم چه شیر خشکی بدم
- سلام من کودکی دوماهه دارم دوروز بود که بیقراری میکرد و یخورده بینیش میگیره و تا دیشب که ساعت 2 خوابید امروز همش خواب بوده و ب زور برا شیر خوردن بیدارش کردم نگرانم که مشگلی هست یا نه؟ممنون میشم کمکم کنید
- بالا آوردن نوزاد از دماغ
با سلام نوزاد ما بیست روز داره و گاهی حالت خفگی بهش دست میده و از بینی و دهانش شیر بالا میاد و بینی انگار گرفته میشه و رنگ بدنش سرخ میشه
- داغ بودن سر
سلام خسته نباشید نوزاد سه ماه پسر فاویسم دارد چند روزه ناحیه سرش داغه تب نداره تازم سرما خودگیش داره خوب میشه چند روز پیش حضوری پیش شما برای چکاب اوردم گفتید همه چیز نرماله میخواستم بدون داغی سر بدون تب اشکالی نداره خطر ناک نیست
- قرص سرماخوردگی
سلام.آقای دکتر سرماخوردم میخوام به بچه شیر بدم یاتو محیط خونه ماسک بزنم؟واینکه قرص استامینوفن ساده و آموکسی سیلین و سرماخوردگی برای شیردادن مشکل نداره؟
- تغذیه نوزاد
باسلام نوزاد یک ماه هرچندساعت باید بهش شیر داد.در یک ماه اول هر دوساعت ونیم بهش شیر خشک دادم
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- برفك روي لب
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد دخترم ٦ ماهشه روي لبش يعني يكم داخلتر يكي دوتا هاله سفيدي كم رنگ هستش آيا اين برفكه شير خودم رو هم ميخوره
- غذای کمکی
آیانوزادرفلاکسی رامیتوان از۴ماهگی غذاخور کرد
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۷ ماهشه و ۷/۵ کیلو،.سه روز تب داشت،امروز سرفه خشک و آبریزش بینی داره.بیقراری میکنه .دکتر برده بودم بجز استامینوفن دارویی نداد.ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار کنم بچم حالش بهتر بشه.
- راجبه خلط نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر من دخترم سا ماهشه خلط چن روزا گرفتگیبینی داره هی تمیزمیکنم باز دوباره ایجاد میشه تا به امروز صبح ک صدای خر خر میاد از گلوش و بینیش خلط داره آبریزش داره چکاربادی بکنم
- بلع هسته زرد الو
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۵ماهه ام احتمال میدم که هسته یک زرد آلو رو قورت داده باشه،ایا توان دفع اونو با توجه به باریکی روده داره ،از این نگرانم که راه دفعشو ببنده،ممنون میشم راهنمای بفرمایید

