Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریزش مو درکودکان
باسلام .دختر۵ ساله من یک ماهه ریزش مو داره دوسه روز ریزش داشت بعد خوب شد بعد الان دوروزه باز موهای سرش میریزه
- سلام بچه ام هشت ماه داره نزدیک یک ماه سرما خورده اما هر چی دارو میدم بهتر نمیشه چکار کنم
- در مورد امولسیون ازیترومایسین ۲۰۰
- واکسن
واکسن هیجده ماهگی دخترم ۵ روزه عقب انداختم چون یکم سرما خورده بوده و آنتی بیوتیک میخوره اشکال نداره اگر دو روز دیگه هم عقب بیفته؟ممنون میشم پاسخ بدین
- شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش دارهدرد سرفه
شربت آزیترومایسین برای وزن 11 کیلو پسر 18 ماهه بدم گوش درد و سرفه داره تب
- سرفه خشک کودک
پسر ۳سالونه ماه دارم ک حدودیه هفته سرفه خشک شبانه داره
- چربی زیر پوست
سلام پسرم 2 سال و نیمه. حدود یک ماهه ک مث جوش یا چربی زیر پوست یه دونه توی صورتش زده. یه دکتری نظر داده ک باید جراحی بشه و اون چربی از زیر پوست خارج بشه. من الان باید چیکار کنم؟؟؟ دونه سفت و تقریبا اندازه یک لوبیا سفیده
- قطره گوش
سلام بچه ۴ساله دارم گوش درد داره چه قطره گوشی بریزم؟
- تب و سرماخوردگی
سلام آقای دکتر،خسته نباشید دخترم ۶ سال و نیمشه و ۲۰ کیلو وزنشه.حدود دو هفته پیش سرماخورده بود ،آبریزش بینی داشت و سرفه و گلودرد.شربت سرماخوردگی بهش داد و دیفن هیدرامین.بهتر شد ولی سرفه هاش ادامه پیدا کرد.جوری که صبحها سرفه میکرد و خلط هم داشت،و خلط پشت حلق که اذیتش میکرد.از دیشب تب کرده و سرفه هم میکنه و دماغشم گرفته.ممنون میشم راهنماییم کنین که چه داروهایی بهش بدم.نیازی به آنتی بیوتیک هم هست؟ با تشکر
- سوزش ادرار کودک
سلام دخترم ۲ سالو ۲ ماهشه استفراغ و تب داشتن دوروز پیش و بهتر شدن اما مدام میگوید که پهلوم و ناحیه تناسیلیش درد میکنه وگریه میکند دردش انگار میگیره ول میکنه
- خس خس سینه
باسلام پسرم ۱۰ ماهشه چندروز گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت فارمتین ولوارتادین واسپری سالبتول داده الان ۶ روزه دارو رومصرف میکنم ازدیروز پسرم اسهال گرفته نمیدونم دارورو ادامه بدم یانه؟ درروز چهاربار بیرون روی داره.درضمن سرفش بهترشده ولی خس خس داره چکارکنم .داروهارو چندروز باید بدم تا کاملا خوب بشه؟.ممتون
- آزیترومایسین و اسهال
سلام خسته نباشید
دخترم ۱۵ ماهشه و سرما خورده بود. سرفه و آبریزش بینی داشت که ۴ روز پیش بردم دکتر. براش آزیترومایسین نوشتن گفتن تا ۵ روز بده بهش. دادم بهش الان که روز ۴ اسهال کرده. از صبح حدودا ۷ یا ۸ بار دفع آبکی داشته. الان خیلی نگرانم که وزنش کم بشه. میشه قرص ضد اسهال بدم بخوره؟ بد نیست؟
با تشکر
- بی اشتهایی و بد غذایی
سلام کودک من الان12ماهش هست ووزنش 7یا8کیلوهست نه شیرخشک میخوره ونه غذاچیکارکنم؟ خیلی ضعیف هستش
- خواب
سلام من کودک 9 ماهه دارم که شبها زود به زود از خواب بیدار میشه و راحت نمیخوابه شاید تا صبح 10 بار یا بیشتر بیدار میشه .میشه راهنماییم کنید چکار کنم؟شبها شربت زینک و پدی لاکت هم میخوره
- تب و سرفه
سلام ، پسرم ۳ سال و سه ماهشه ۴روز پیش به مدت ۲ روز تب کرد خیلی کم سرفه میکرد ولی از دیشب سرفه هاش بیشتر شده ،تو این مدت شربت پلارژین مصرف میکرد ، آیا لازمه آزیترومایسین بدم ؟
- پنتو پرازول در شیردهی
سلام،من معده درد شدید دارم وپسرم ده ماهش موردی نداره پنتو پرازول بخورم
- بیدار شدن
سلام آقای دکتر چرا بچم که ۸ماه س رو پا رو زمین تو گهواره سر نیم ساعت یه رفلاکس میکنه بیدار میشه باید تکون بدم تا بخوابه شب هم ک باید بگیرم بغلم دقیقا سر نیم ساعت.علت خاصی داره؟و اینکه فاموتیدین بهتره یا اس امپرازول
- آلرژی
کودک 8 ماهه دارم که غذا و شیر خودم رو میخوره اوایل به پروتئین گاوی آلرژی داشت اما اخیرا 2 ماه بود که از لبنیات استفاده میکردم و دیگه علامت آلرژی از خودش نشون نمیداد ولی به تازگی 10 روزه زود به زود مدفوع میکنه و مدفوعش سفته آیا ممکنه دوباره این علامت همون آلرژی باشه ؟؟
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش
- فاویسم
سلام دخترم ۴سال و۷ ماه هست سرفه داره ایاشربت دکسترومتورفان بخوره ضرره داره

