Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نفخ نوزاد یکماهه
سلام و وقت بخیر... دخترم ۴۳روزشه دکتر تشخیص نفخ شدید داد و براش قطره گریپ میکسچر خارجی دوازده ساعت یکونیم سی سی... پدی لاکت پنح قطره در روز... و دایمتیکون هر هشت ساعت پنج قطره تجویز کرده دو روزه استفاده میکنم همش دخترم خوابه برخلاف قبلا که خیلی کم خواب داشت الان نگرانم این خواب طبیعیه؟خیلی کم بیدار بود روز دیگه شب همش خوابید حتی شیرشم تو خواب خورد این میتونه عوارض کدوم دارو باشه؟راستی برای خودمم ریکولیک تجویز کردن هشت ساعت ۵سی سی
- علت خونابه در ادرار نوزاد
سلام خسته نباشيد از روز سوم نوزاد پسرم كه تست خون از كف پا و همچنين از رگش واسه احتمال زردي داشتن گرفتن توي ادرار پسرم خون هست يعني وقت تعويض پوشك يه رنگ صورتي كمرنگي هست الان ٦ روزه است و هنوز فطع نشده آيا خطرناكه؟ چيكار بايد بكنم؟!
- کج شدن لب نوزاد
سلام علیکم اقای دکتر خسته نباشید ببخشید ازموقعی که بچم به دنیا امدیک عدد دندان داشت ویکی هم داخل لثه بود قشنگ دیده میشد الان که 4ماهست دوتا داندان دارد و لبش را موقل خنده و گریه شدید کج میکند ولی موقع لبخند زدن نه ایا مشکلی دارداگر راه درمانی دارد تورو خدا جواب دهید خیلی نگرانم
- دهن
سلام اقای دکتر دخترم پنج ماهشه زبونش با لباش از داخل قرمز شده از چی میتونه باشه جای نگرانی داره چی بدم خوب بشه
- خس خس سینه نوزاد ۴ماهه
سلام نوزاد ۴ماهه دارم حالا یه ماهه خس خس سینه داره دست و پاش هم گرم میشه
- تغذیه نوزاد6 ماه
سلام اقای دکتر دخترم وقتی ب دنیا امد 2470 گرم بود 42 هفته ب دنیا امده بود الان شیش ماهشه تموم شده شرم هر وعده دوساعتو نیم 60 سی سی میخوره وزنش5700 هست میگن کمبود وزن داره ب نظرتون چکار کنم البته قبلا ببلاک میدادم بعد عوض کردم نان میدم تازگی ها هم یهو از خواب میپره گریه میکنه
- اس
سلام دکتر من دخترم ۳ماهشه از ابتدا بهش شیرخودم و کمکی بیومیل دادم از روز ۴شنبه روزی ۵یا۶بار دفع داره اولین دفع زیاد و نرماله باقیش حجم خیلی کم اندازه یک سکه یا دوسکه هست گاهی سبز گاهی زرد کمی چسبناک و آبکی حالا باید چکار کنم؟ بچه سرحال و اوکیه
- دل پیچه و بیقراری
سلام خسته نباشید بچه ۱۰ ماهه دارم با وزن ۷ کیلو حالت دل پیچه داره بیقراری میکنه امروز یه بار استفراغ کرد مدفوعشم بلغم داره چی بهش بدم بخوره .اسهال نداره ممنونم
- قطع نشدن تب بعد از یک هفته
سلام هفته پیش دختر هفت ماهه ام سرما خوردتا سه روز تب ۳۹ درجه داشت که اصلا کنترل نمیشد ایبوپروفن.پلارژین و زیمکسیر استفاده کردم الان بعد یک هفته هنوز تب خفیف داره.ایا نیاز به ازمایش داره؟ممکنه عفونت داشته باشه
- گوش
سلام روی قسمت پایین گوش پسرم خشکه زده با پشت گوشش . چی کار کنم خوب بشه ؟ یه چند بار روغن بدن زدم به گوشش
- اسهال و بی اشتهایی
سلام آقای دکتر. پسرم ۱۰ روز دیگه یکسالش تموم میشه. آلرژی به پروتئین گاوی هم داره. دندون بالاش داره درمیاد. چند روزه مدفوعش شل بود. فرمودید زینک سولفات روزی دو سی سی بدم بهش. الان سه روزه بهش میدم. شبی ده قطره پدی لاکت هم میدم. یکم بهتر شده اما همچنان شله. دو روز هم هست انگار بی اشتها شده. شیر و آبمیوه خوب میخوره. غذای سفره رو هم خودش میخوره.ولی نمیزاره من بهش بدم. اما سوپ و فرنیش رو دیگه نمیخوره. تب هم نداره چکار کنم؟ بیارم مطب؟ یا خوب میشه؟
- متفوح بچم سبزه
سلام روزتون بخیر من شیر خشک ببلاک ۱ میدم به دخترم کمکی خم شیر خودم میخوره هم شیر خشک سه روز یبار متفوح میکنه زور هم نمیزنه عادیه متفوحش هم سفت نیست فقط سبزه بعد میخواستم ببینم از شیرخشکه چه شیر خشکی بهش بدم بچم ۳ ماه نیمه
- بالا بودن فسفر خون کودک
سلام پسر ۱۱ ماهه ای دارم که آزمایش خون داده و مقدار فسفر آن عدد ۷ گزارش شده است . آیا این عدد خطرناک است؟
- دخترم ۷ روزه است وترشح خونی داره
سلام آقای دکتر دختر من ۷روزش وترشح خونی داره اول سفید بود الان قرمز من پیش متخصص بردم گفت ترشح عادی اماخونی بودنش معلوم نبود تازه اینجوری شده تو اینترنت زده تا دوهفته عادی یعنی رفع میشه من خیلی میترسم
- کولیک
نوزادم۵ماه و۸روزشه کولیک داره باشیرشک نان۱تغذیه میشه ایاشیرخشک قطع کنم وغذا کمکی شروع کنم یاخیر
- دخترم 11ماهشه پاهاش رو میندازه رو هم و بی دلیل زور میزنه
با سلام دخترم 11ماهشه ولی بی دلیل پاهاش رو میندازه رو هم و شروع میکنه ب زور زدن هشیاریش رو داره تو اون موقعه ک زور میزنه غذا هم میتونه بخور خیلی نگرانم
- قرص پنتوپرلزول برای نوزادسه ونیم ماهه
سلام نوزادسه وتیم ماهه ای دارم که خیلی پنیرک وشیرمایع بالامیاره پزشک بهش پنتوپرازول دادگفت توچهارسیسی شیرت حل کن یک سی سی وبهش بده شبی یه بارباشربت آنتی رفلاکس بی روزی سه بارآیااین قرص ولسه نوزادم خطرناک نیست چون خوندم دیدم نوشته شده زیرپنج سال نبایدبخورن
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. هفته ی پیش پسرم رو آوردم مطب فرمودید چون وزنش دو برابر زمان تولدش شده مواتی ویتامین آهن دار براش نوشتم. روزی ۳۰ قطره. نسخه رو گرفتیم بهمون قطره ویتوکید دادن. ولی روش ننوشته آهن داره. این همونه که شما نوشتید یا اشتباه دادن بهمون؟
- مدفوع
نوزادم مدفوع لگه خونی وجود داره وشبها وروزها خیلی صدا میده دوماه داره
- شیر خشک
سلام بچه ام شیر خشک اچتامیل میخوره بعدش دست شها کهیر شد ..البته یه ماه بود میخورد دکتر اپتامیل اچ آ داد نمی خوره ..البته دستهاش خوب شد اما شیر خوب نمیخوره عرق کاسنی خودم پزشک گیاهی گفت ..اخه هم شیر خشک می دم هم مال خودمو ...میشه شیر خشک عوض کنم ببلاک یک بدم اکثرا نوزادها دوربمان این مارک میدن راضی هست این نوزاد من میانی با آپتامیل نداره چه رژمی چه معمولی الان 100 روز هست 60 سی سی را خوب نمیخوره ...به زور وزنش 5600..قدش 61

